Page 250 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 250
Yamaha MT-125
φόντου και είναι πλήρης πληροφοριών, αν σκεφτεί σπορ επιλογή, αφού μιλάμε για πλαίσιο δύο δοκών,
κανείς ότι μιλάμε για μοτοσυκλέτα 125 κυβικών. τύπου Deltabox το οποίο είναι εντελώς νέο, σύμφω-
Μπορεί να μην είναι τύπου TFT και να ρυθμίζεται να με την Yamaha. Η εταιρεία μείωσε το μεταξόνιο
από δύο πλήκτρα πάνω στο ίδιο το όργανο, ωστόσο της MT-125, το οποίο ανέρχεται πλέον στα 1.325
ο αναβάτης θα βρει ένδειξη σχέσης, μέση και στιγ- χιλιοστά όντας 30 χιλιοστά κοντύτερο με στόχο την
μιαία κατανάλωση, 2 μερικούς χιλιομετρητές, ακό- μεγαλύτερη ευελιξία. Καινούργιο είναι και το ψαλίδι
μα και μια ένδειξη για το… αν είναι ενεργοποιημέ- αλουμινίου, που εδράζεται σε νέες βάσεις και φιλο-
νο το σύστημα VVA ή όχι! (Παρακάτω θα διαβάσετε ξενεί τροχό με πλατύτερο ελαστικό 140 χιλιοστών.
περί τίνος πρόκειται). Οι διακόπτες και τα χειριστή- Η εμπρός ανάρτηση αποτελείται από ανεστραμμέ-
ρια προέρχονται ουσιαστικά αυτούσια από τα μεγα- νο πιρούνι διαμέτρου 41 χιλιοστών. Το μπροστινό
λύτερα ΜΤ μοντέλα. φρένο, αποτελείται από έναν δίσκο 292 χιλιοστών,
Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα τον οποίο «γραπώνει» μια ακτινική δαγκάνα 2 εμ-
Η «ραχοκοκαλιά» του MT-125 είναι μια καθαρά βόλων. Πίσω, το φρενάρισμα αναλαμβάνει ένας
Eπιστροφή στα περιεχόμενα