Page 247 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 247
Voge 650 DSX
τείς πάνω του. Η σέλα είναι άνετη, ευρύχωρη και
αφήνει με ευκολία τα πόδια να πατήσουν στο έδα- ΤΕΧΝΙΚΑ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
φος, αν και χρειάζεται λίγο μεγαλύτερη προσπά-
θεια να περάσεις το πόδι σου από την άλλη μεριά Τύπος 4T, 1K, Υ/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.)
652
καθώς ανεβαίνεις, λόγω του πίσω υπερυψωμένου Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 100 Χ 83
11,5
τμήματος της. Προσοχή χρειάζεται και το τελικό Συμπίεση (:1) 48/6750
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
της εξάτμισης που είναι τοποθετημένο αριστερά, Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 6,1/5500
καθώς δυσκολεύει τη στατική μετακίνηση του μο- Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός
ντέλου, ιδιαίτερα αν είναι ζεστό. Από εκεί και πέ- Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 18
5
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)
ρα η εργονομία της θέσης οδήγησης είναι ιδανική
για να σε κρατάει ξεκούραστο στη συνεχή χρή- Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
ση, ενώ δίνει τη δυνατότητα για το κάτι παραπάνω Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Ανεστραμμένο
πιρούνι 41χιλ.
όταν οι ρυθμοί ανέβουν. Παράλληλα, οι ρυθμιζό- Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) Δ/Α
μενες μανέτες μεγιστοποιούν τα επίπεδα εξατομί- Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ, ΠΕ
Δ/Α
Διαδρομή (χλστ.)
κευσης. Την ομολογουμένως βαριά αίσθηση του Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/298, 2Ε, ABS
Φρένα Π (χλστ.)
Δ/240, 1Ε, ABS
DSX σε στατικές μετατοπίσεις ή σε ξεπαρκάρισμα,
διαδέχεται η ευελιξία του όταν αυτό βρίσκεται σε Ελαστικά Ελαστικό Ε 110/80-19’’
150/70-17’’
Ελαστικό Π
κίνηση. Πραγματικά απολαυστικό στις εναλλαγές
κατευθύνσεων, σου λύνει τα χέρια σε συνθήκες
πυκνής κίνησης και «ξεμαρκάρεται» με ευκολία. Μήκος (χλστ.) 2155
850
Παράλληλα θα ξεδιπλώσει το on-off ταλέντο του, Διαστάσεις Πλάτος (χλστ.) 1485
Μεταξόνιο (χλστ.)
όταν χρειαστεί να περάσεις από μεγάλες λακκού- Ύψος σέλας (χλστ.) 850
βες ή να καβαλήσεις πεζοδρόμια. Η σωστή κατανο- Βάρος (κιλά) 199
μή βάρους δε θα σε αφήσει πουθενά εκτεθειμένο,
ακόμα και σε απότομους ελιγμούς ή τυχόν γλιστρή- κοί για άσφαλτο, ενώ σε συνδυασμό με το καλοζυ-
ματα του πίσω τροχού-είτε λόγω εδάφους είτε επει- γισμένο πλαίσιο, μετατρέπουν το DSX σε μια εύκο-
δή εσύ το επιδίωξες- με το DSX να παραμένει ουδέ- λα διαχειρίσιμη μοτοσυκλέτα ακόμα και στο χώμα.
τερο και απόλυτα ελεγχόμενο. Θέση οδήγησης και Σε κάθε περίπτωση το DSX επιδεικνύει με περηφά-
φιλικός κινητήρας στοιχειοθετούν μια εύκολα δια- νια το στιβαρό πλαίσιο του και τη σωστή ρύθμιση
χειρίσιμη μοτοσυκλέτα στην άσφαλτο αλλά και στο των αναρτήσεων του, που του επιτρέπουν να κινεί-
χώμα. Φιλικό και άνετο αλλά συνάμα και παιχνιδιά- ται με ασφάλεια σε όποιο πεδίο εσύ επιλέξεις, ενώ
ρικο, δεν θα πει όχι σε σούζες και drift-αφού πρώτα τα δυνατά φρένα είναι πολύτιμος σύμμαχος σε κά-
απενεργοποιήσεις το ABS- μεγιστοποιώντας τα επί- θε σου επιβράδυνση, με το 100-0 να ολοκληρώνε-
πεδα απόλαυσης σε κάθε πεδίο χρήσης. Ο μονο- ται σε 44,4 μέτρα. Ο τουριστικός εξοπλισμός του με-
κύλινδρος, είδος προς εξαφάνιση στα μεσαία κυβι- σαίου on-off της Voge, βλέπε ρυθμιζόμενη ζελατίνα
κά, είναι αρκετά ψυχωμένος και αποδίδει καλύτερα και τριβάλιστο, μαρτυράει ότι το DSX τα καταφέρνει
στην χαμηλομεσαία περιοχή στροφών, επιταχύνο- εξίσου καλά και σε διαδρομές μεγάλων αποστάσε-
ντας δυνατά σε κάθε αλλαγή από τον πουπουλένιο ων προσφέροντας στον αναβάτη του σταθερότητα
συμπλέκτη. Στις μετρήσεις επιδόσεων καταφέρνει και υψηλή ποιότητα κύλισης, με μοναδικό συμβι-
να ολοκληρώσει το 0-100 σε 5,75 δεύτερα και το βασμό τους κραδασμούς του κινητήρα σε υψηλούς
60-120 σε 8,3 δεύτερα, ενώ στο κοντέρ θα δεις έως ρυθμούς περιστροφής, σήμα κατατεθέν των μονο-
και 170 χιλιόμετρα τελικής. Οι 48 ίπποι είναι ιδανι- κύλινδρων συνόλων.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα