Page 247 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 247

Voge 650 DSX



        τείς πάνω του. Η σέλα είναι άνετη, ευρύχωρη και
        αφήνει με ευκολία τα πόδια να πατήσουν στο έδα-          ΤΕΧΝΙΚΑ
                                                                 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        φος, αν  και χρειάζεται λίγο μεγαλύτερη προσπά-
        θεια να περάσεις το πόδι σου από την άλλη μεριά          Τύπος                            4T, 1K, Υ/Ψ
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
                                                                                                         652
        καθώς ανεβαίνεις, λόγω του πίσω υπερυψωμένου            Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   100 Χ 83
                                                                                                         11,5
        τμήματος  της.  Προσοχή  χρειάζεται  και  το  τελικό     Συμπίεση (:1)                       48/6750
                                                                 Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
        της εξάτμισης που είναι τοποθετημένο αριστερά,           Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                 6,1/5500
        καθώς δυσκολεύει τη στατική μετακίνηση του μο-           Τροφοδοσία                    Ηλ. Ψεκασμός
        ντέλου, ιδιαίτερα αν είναι ζεστό. Από εκεί και πέ-       Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)           18
                                                                                                            5
                                                                 Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)
        ρα η εργονομία της θέσης οδήγησης είναι ιδανική
        για  να  σε  κρατάει  ξεκούραστο  στη  συνεχή  χρή-      Τύπος                    Ατσάλινο σωληνωτό
        ση, ενώ δίνει τη δυνατότητα για το κάτι παραπάνω         Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις      Ανεστραμμένο
                                                                                                πιρούνι 41χιλ.

        όταν οι ρυθμοί ανέβουν. Παράλληλα, οι ρυθμιζό-          Αναρτήσεις - Φρένα   Διαδρομή (χλστ.)    Δ/Α
        μενες μανέτες μεγιστοποιούν τα επίπεδα εξατομί-          Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Μονό αμορτισέρ, ΠΕ
                                                                                                         Δ/Α
                                                                 Διαδρομή (χλστ.)
        κευσης. Την ομολογουμένως βαριά αίσθηση του              Φρένα Ε (χλστ.)             2Δ/298, 2Ε, ABS
                                                                 Φρένα Π (χλστ.)
                                                                                              Δ/240, 1Ε, ABS
        DSX σε στατικές μετατοπίσεις ή σε ξεπαρκάρισμα,
        διαδέχεται η ευελιξία του όταν αυτό βρίσκεται σε        Ελαστικά    Ελαστικό Ε            110/80-19’’
                                                                                                  150/70-17’’
                                                                 Ελαστικό Π
        κίνηση. Πραγματικά απολαυστικό στις εναλλαγές
        κατευθύνσεων, σου λύνει τα χέρια σε συνθήκες
        πυκνής κίνησης και «ξεμαρκάρεται» με ευκολία.            Μήκος (χλστ.)                          2155
                                                                                                         850
        Παράλληλα θα ξεδιπλώσει το on-off ταλέντο του,          Διαστάσεις  Πλάτος (χλστ.)              1485
                                                                 Μεταξόνιο (χλστ.)
        όταν χρειαστεί να περάσεις από μεγάλες λακκού-           Ύψος σέλας (χλστ.)                      850
        βες ή να καβαλήσεις πεζοδρόμια. Η σωστή κατανο-          Βάρος (κιλά)                            199
        μή βάρους δε θα σε αφήσει πουθενά εκτεθειμένο,

        ακόμα και σε απότομους ελιγμούς ή τυχόν γλιστρή- κοί για άσφαλτο, ενώ σε συνδυασμό με το καλοζυ-
        ματα του πίσω τροχού-είτε λόγω εδάφους είτε επει- γισμένο πλαίσιο, μετατρέπουν το DSX σε μια εύκο-
        δή εσύ το επιδίωξες- με το DSX να παραμένει ουδέ- λα διαχειρίσιμη μοτοσυκλέτα ακόμα και στο χώμα.
        τερο και απόλυτα ελεγχόμενο. Θέση οδήγησης και  Σε κάθε περίπτωση το DSX επιδεικνύει με περηφά-
        φιλικός κινητήρας στοιχειοθετούν μια εύκολα δια- νια το στιβαρό πλαίσιο του και τη σωστή ρύθμιση
        χειρίσιμη μοτοσυκλέτα στην άσφαλτο αλλά και στο  των αναρτήσεων του, που του επιτρέπουν να κινεί-
        χώμα. Φιλικό και άνετο αλλά συνάμα και παιχνιδιά- ται με ασφάλεια σε όποιο πεδίο εσύ επιλέξεις, ενώ
        ρικο, δεν θα πει όχι σε σούζες και drift-αφού πρώτα  τα δυνατά φρένα είναι πολύτιμος σύμμαχος σε κά-

        απενεργοποιήσεις το ABS- μεγιστοποιώντας τα επί- θε σου επιβράδυνση, με το 100-0 να ολοκληρώνε-
        πεδα απόλαυσης σε κάθε πεδίο χρήσης. Ο μονο- ται σε 44,4 μέτρα. Ο τουριστικός εξοπλισμός του με-
        κύλινδρος, είδος προς εξαφάνιση στα μεσαία κυβι- σαίου on-off της Voge, βλέπε ρυθμιζόμενη ζελατίνα
        κά, είναι αρκετά ψυχωμένος και αποδίδει καλύτερα  και τριβάλιστο, μαρτυράει ότι το DSX τα καταφέρνει
        στην χαμηλομεσαία περιοχή στροφών, επιταχύνο- εξίσου καλά και σε διαδρομές μεγάλων αποστάσε-
        ντας δυνατά σε κάθε αλλαγή από τον πουπουλένιο  ων προσφέροντας στον αναβάτη του σταθερότητα
        συμπλέκτη. Στις μετρήσεις επιδόσεων καταφέρνει  και υψηλή ποιότητα κύλισης, με μοναδικό συμβι-
        να ολοκληρώσει το 0-100 σε 5,75 δεύτερα και το  βασμό τους κραδασμούς του κινητήρα σε υψηλούς
        60-120 σε 8,3 δεύτερα, ενώ στο κοντέρ θα δεις έως  ρυθμούς περιστροφής, σήμα κατατεθέν των μονο-
        και 170 χιλιόμετρα τελικής. Οι 48 ίπποι είναι ιδανι- κύλινδρων συνόλων.

                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   242   243   244   245   246   247   248   249   250   251   252