Page 246 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 246

Voge 650 DSX













































          Η μεγάλη έκπληξη βρίσκεται στα σωθικά του DSX        Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
        και αφορά τον κινητήρα του, ο οποίος σε πείσμα         Το DSX χρησιμοποιεί ως πλαίσιο μια ατσάλινη σω-
        των καιρών επιμένει μονοκύλινδρα, παρά τα 652  ληνωτή κατασκευή που διαχειρίζεται με ασφάλεια
        κυβικά  χωρητικότητας  του.  Η  συνεργασία  ΒMW  τις δυνάμεις που του ασκούνται και εξασφαλίζει τα

        και Loncin έφερε στο προσκήνιο έναν παλιό γνώρι- απαιτούμενα επίπεδα ακαμψίας και σταθερότητας.
        μο. Δυνατός και με εγνωσμένη αξιοπιστία, αφού εί- Επώνυμες λύσεις έχουν εφαρμοστεί σε επίπεδο πε-
        ναι πανομοιότυπος με αυτόν που τροφοδοτούσε το  ριφερειακών, με την Ιαπωνική Kayaba να εξοπλίζει
        Husqvarna TR650, καθώς και διάφορα μοντέλα της  το DSX με ένα ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών
        ΚΤΜ και BMW. Το μοτέρ είναι υγρόψυκτο με τετρα- και ένα μονό αμορτισέρ με μοχλικό και δυνατότη-
        βάλβιδη κεφαλή και 2 εκκεντροφόρους επικεφα- τα ρύθμισης της προφόρτισης ελατηρίου. Στα φρέ-
        λής, ενώ τροφοδοτείται από ηλεκτρονικό ψεκασμό  να συναντάμε δαγκάνες δύο εμβόλων της Nissin

        της Bosch. Η απόδοση του έχει ρυθμιστεί στους 48  με  δίσκους  298  χιλιοστών  μπροστά  και  μονοπί-
        ίππους στις 6.750 σ.α.λ. με μέγιστη ροπή 6,1 kg- στονη δαγκάνα της ίδιας εταιρείας με δισκόφρε-
        m στις 5.500 σ.α.λ., ώστε να είναι κατάλληλος και  νο 240 χιλιοστών πίσω, ενώ το δικάναλο σύστη-
        για κατόχους διπλώματος Α2, ενώ παράλληλα εί- μα αντιμπλοκαρίσματος ABS προέρχεται από την
        ναι συμβατός με τις Euro 5 προδιαγραφές. Το κιβώ- Bosch. Οι τροχοί έχουν χωμάτινες διαστάσεις 19
        τιο ταχυτήτων είναι 5 σχέσεων και συνεργάζεται με  ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω και τυλίγονται
        έναν συμπλέκτη υποβοήθησης για ελαφριές αλλα- από τα πολύ καλά tubeless ελαστικά διπλής χρή-
        γές ταχυτήτων. Ο κινητήρας είναι αρκετά οικονομι- σης Pirelli Scorpion διαμέτρου 110/80 και 150/70
        κός σε κατανάλωση με τη μέση τιμή να μην ξεπερ- αντίστοιχα.
        νάει τα 5 λίτρα, γεγονός που καθιστά το DSX μια        Στο δρόμο
        πολύ καλή λύση για καθημερινή μετακίνηση.              Καβαλώντας το DSX δεν θα αργήσεις να βολευ-

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   241   242   243   244   245   246   247   248   249   250   251