Page 243 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 243

Voge 300DS



        adventure μοτοσυκλέτας δεν είναι οι απόλυτες επι-
        δόσεις, όμως τα 8,2 δευτερόλεπτα που χρειάζεται          ΤΕΧΝΙΚΑ
                                                                 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        για να πιάσει τα 100 χιλιόμετρα από στάση είναι μια
                                                                                                         999
        πολύ αξιόλογη επίδοση και έχεις μπόνους τη γραμ-         Κυβισμός (κ.εκ.)                   80 X 49,7
                                                                 Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
        μικότητα και τη φιλικότητα. Τα 3,6 λίτρα καυσίμου       Κινητήρας  Συμπίεση (:1)                 12,5
        που χρειάζεται το 300DS για να διανύσει 100 χιλιό-       Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)           165/11000
                                                                 Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
                                                                                                   11,6/9250
        μετρα είναι ένα απολύτως φυσιολογικό νούμερο, το         Τροφοδοσία                    Ηλ. Ψεκασμός
        οποίο μπορεί να κατέβει με πιο οικονομική οδήγη-         Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)           20
                                                                                                          6,6
        ση από αυτή που κάναμε.                                  Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)               250+
                                                                 Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
          Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα
          Το μικρό adventure της Voge έχει κτιστεί γύρω          Τύπος                  Αλουμινέο δύο δοκών
                                                                                               Ανεστραμμένο
        από ένα ατσάλινο χωροδικτύωμα, το οποίο μας είχε         Αν. Ε / Ρυθμίσεις         πιρούνι 45χιλ, ESA

        αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις με την ακαμψία του         Αναρτήσεις - Φρένα   Διαδρομή (χλστ.)    150
        και την ελαφριά αίσθηση που δίνει, καθώς υπάρχει         Αν. Π / Ρυθμίσεις      Μονό αμορτισέρ, ESA
                                                                 Διαδρομή (χλστ.)
                                                                                                         150
        και στα άλλα 300αρια της εταιρείας. Το 300DS δεν         Φρένα Ε (χλστ.)             2Δ/320, 4Ε, ABS
                                                                 Φρένα Π (χλστ.)
                                                                                              Δ/265, 2Ε, ABS
        αποτελεί εξαίρεση παρά το γεγονός ότι έχει μεγα-
        λύτερο όγκο σε σχέση με τα γυμνά “αδέρφια” του.         Ελαστικά    Ελαστικό Ε            120/70-17’’
                                                                 Ελαστικό Π
                                                                                                  190/55-17’’
        Για τη συνεχή επαφή των αλουμινένιων 17άρηδων
        τροχών με τον δρόμο φροντίζει ένα ανεστραμμένο
        πιρούνι 35 χιλιοστών με μαύρα καλάμια και ένα μο-        Μήκος (χλστ.)                          2333
                                                                                                         917
        νό αμορτισέρ με μοχλικό, που ρυθμίζεται ως προς         Διαστάσεις  Πλάτος (χλστ.)              1522
                                                                 Μεταξόνιο (χλστ.)
        την προφόρτιση του ελατηρίου.                            Ύψος σέλας (χλστ.)                      840
          Στον τομέα των φρένων σε αντίθεση με τα 300R           Βάρος (κιλά)                            226
        και 300AC έχει έναν δίσκο μπροστά αντί για δύο,

        με στόχο τη διατήρηση του βάρους χαμηλά (155 κι- τερους καθρέπτες των αυτοκινήτων χαρίζοντας ευ-
        λά). Αυτό όμως μικρή διαφορά έχει στην πράξη με  ελιξία. Σε αυτή συμβάλει και το μικρό πλάτος που
        την αίσθησή μας να επιβεβαιώνεται και από τις με- επιτρέπει στο 300DS να χώνεται ακόμα και στα πιο
        τρήσεις.  Τα  ελαστικά  διαστάσεων  110/80-17  και  στενά περάσματα, ενώ σε κάθε μανούβρα τα πόδια
        150/60-17 έχουν ασφάλτινο προσανατολισμό, οπό- σου πατούν με ευκολία το έδαφος χάρη στη χαμηλή
        τε αν θέλεις να διασχίζεις χωματόδρομους με πε- σέλα. Οι αναρτήσεις του έχουν σεταριστεί με γνώ-
        ρισσότερη ασφάλεια, θα ήταν καλό να τοποθετή- μονα την άνεση και φιλτράρουν αποτελεσματικά τις

        σεις μεικτής χρήσης.                                  ανωμαλίες των βομβαρδισμένων αστικών δρόμων,
          Οδηγώντας                                           χωρίς όμως να είναι υπερβολικά μαλακές όταν θέ-
          Είτε κινείσαι εντός, είτε εκτός πόλης θα εκτιμή- λεις να ανεβάσεις λίγο ρυθμούς. Το σαφές “κού-
        σεις ιδιαίτερα την όρθια θέση οδήγησης που σου  μπωμα”  των  ταχυτήτων  και  η  μαλακή  λειτουργία
        επιτρέπει να έχεις καλό οπτικό πεδίο. Το μικρό βά- του συμπλέκτη κάνουν εύκολες τις αλλαγές ταχυ-
        ρος και η ευελιξία του κάνουν παιχνιδάκι τις κα- τήτων και δεν κουράζουν στο συνεχόμενο σταμάτα
        θημερινές μετακινήσεις μέσα στην πόλη και επιτε- – ξεκίνα της πόλης.
        λεί άριστα τον ρόλο του commuter προσφέροντας          Θέλοντας να δοκιμάσουμε τις τουριστικές δυνα-
        οικονομία και ευκολία. Το τιμόνι είναι όσο φαρδύ  τότητες του 300DS και αν τελικά μπορεί να πραγ-
        χρειάζεται  για  μια  τουριστική  μοτοσυκλέτα,  όμως  ματοποιήσει όσα υπόσχεται η Voge, αποφασίσαμε
        κόβει αρκετά και περνά πάνω από τους περισσό- να περάσουμε μαζί του ένα 2ήμερο εκτός Αθηνών.

                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   238   239   240   241   242   243   244   245   246   247   248