Page 238 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 238
Voge 500DS
και έτοιμες βάσεις για τριβάλιτσο, που προσφέρεται ασμό με το ρεζερβουάρ των 17 λίτρων εξασφαλίζει
στην έκδοση ACC. αυτονομία άνω των 400 χιλιομέτρων!
Κινητήρας Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πηγή τροφοδοσίας του Voge 500DS είναι ένας δι- Το Voge 500DS δομείται γύρω από ένα ατσάλινο
κύλινδρος σε σειρά υγρόψυκτος κινητήρας χωρη- σωληνωτό πλαίσιο το οποίο παρέχει την απαιτού-
τικότητας 471 κυβικών εκατοστών, με απόδοση 46 μενη ακαμψία και σταθερότητα, κρατάει παράλλη-
ίππων στις 8.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 4.3 kg-m λα και το βάρος χαμηλά με τη ζυγαριά να σταματάει
στις 7.000 σ.α.λ. Ακριβώς στο επιτρεπόμενο όριο στα 188 κιλά. Σε επίπεδο περιφερειακών, η Ιαπωνι-
για οδήγηση και από κατόχους διπλώματος Α2. Ο κή Kayaba έχει αναλάβει το κομμάτι των αναρτήσε-
κινητήρας τροφοδοτείται με τελευταίας τεχνολογί- ων με ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών και δι-
ας ψεκασμό της Bosch, φέρει 2 εκκεντροφόρους αδρομή 156 χιλιοστών και monoshock αμορτισέρ
επικεφαλής και αντικραδασμικό άξονα που εξα- με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και διαδρομή 167 χιλι-
σφαλίζει πολύ ομαλή απόδοση. οστών. Στο σύστημα πέδησης συναντάμε την επώ-
Είναι πολύ ελαστικός σε λειτουργία αλλά και πολύ νυμη λύση της Nissin στις δαγκάνες και τρία, δύο
οικονομικός σε καύσιμο με τη μέση κατανάλωση να εμπρός και ένα πίσω δισκόφρενα, ενώ το δικάνα-
ανέρχεται στα 4,2 λίτρα / 100 χιλιόμετρα. Σε συνδυ- λο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος ABS προέρχε-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα