Page 234 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 234

Voge R125






























































        αρκετές πληροφορίες στον αναβάτη, όπως ταχύμε- τετραβάλβιδο , διαθέτει δύο εκκεντροφόρους επι-
        τρο, στροφόμετρο, βολτόμετρο, στάθμη καυσίμου,  κεφαλής και συνεργάζεται με ένα κιβώτιο 6 σχέσε-
        ρολόι, θερμοκρασία ψυκτικού, σχέση κιβωτίου και  ων, ενώ εναρμονίζεται με τις προδιαγραφές Euro 5.

        μέση κατανάλωση, ενώ τον ενημερώνει αν υπάρ- H ισχύς του φτάνει τους 15 ίππους στις 9.500 σ.α.λ
        χει κάποιο πρόβλημα με το σύστημα ABS. Ακριβώς  και τα 1,2 κιλά ροπής στις 8.500 σ.α.λ, με τη δύνα-
        από κάτω υπάρχει μια θύρα USB που βολεύει απί- μη να αποδίδεται γραμμικά, ενώ ακόμα και σε χα-
        στευτα αν ο κάτοχος της R125 θέλει να τοποθετή- μηλές στροφές όπου φλερτάρει με το κατέβασμα
        σει βάση κινητού.                                     σχέσης δεν θα παραπονεθεί. Η μοτοσυκλέτα χρει-
          Κινητήρας                                           άζεται λιγότερο από 10 δευτερόλεπτα για να πιάσει
          Σχεδιασμένος από τον μηδέν είναι και ο κινητή- τα 80 χλμ./ώρα, με την τελική της ταχύτητα να πε-
        ρας που είναι υπεύθυνος για την κίνηση της R125,  ριορίζεται στα 120 χ.α.ω, ενώ ο μικρός κυβισμός
        δείχνοντας ότι η Voge επενδύει στη συγκεκριμένη  και ο ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός βάζουν
        κατηγορία, θέλοντας να πρωταγωνιστήσει. Το υγρό- το δικό τους λιθαράκι στο τομέα της κατανάλωσης.

        ψυκτο, μονοκύλινδρο μοτέρ των 124,8 κ. εκ είναι  Κατά τη διάρκειας τη δοκιμής, όπου την πιέζαμε συ-
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   229   230   231   232   233   234   235   236   237   238   239