Page 231 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 231

Voge 500AC



        τασκευής του έχει γίνει με χρήση τελευταίας τεχνο-
        λογίας κοπτικών μηχανημάτων laser και ρομποτικής         ΤΕΧΝΙΚΑ
                                                                 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        συναρμολόγησης. Έτσι, η Voge επωφελείται από τα
        πλεονεκτήματα  της  ακριβέστατης  διαδικασίας  κατα-     Τύπος                         4Τ 2Κ, Υ/Ψ 8B
                                                                                                         471
        σκευής του πλαισίου, το οποίο στην συνέχεια εξασφα-     Κινητήρας  Κυβισμός (κ.εκ.)         67 x 66,8
                                                                 Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
        λίζει την ανάλογη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας στο       Συμπίεση (:1)                           10,6
        δρόμο. Οι αναρτήσεις προέρχονται από την πασίγνω-        Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)             47/8.500
                                                                                                    4,5/7.000
        στη KYB (Kayaba), μια εταιρεία που δεν χρειάζεται συ-    Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                 Ψεκασμός
                                                                 Τροφοδοσία
        στάσεις, μιας και παρέχει αναρτήσεις για κορυφαία        Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)           19
        μοντέλα supersport και όχι μόνο. Το εμπρόσθιο ανε-       Κατανάλωση (λτ./100 χλμ)                 4,1
        στραμμένο πιρούνι έχει διάμετρο 41 χιλιοστών, ενώ        Τύπος                              Ατσάλινο
        το αμορτισέρ πίσω είναι monoshock, ρυθμίζεται στην       Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις      Ανεστραμμένο
                                                                                         πιρούνι ΚΥΒ 41 χλστ.

        προφόρτιση και συνεργάζεται με αλουμινένιο ασύμ-        Αναρτήσεις - Φρένα   Διαδρομή (χλστ.)    Δ/Α
        μετρο ψαλίδι.  Το σύστημα πέδησης αναλαμβάνει μία        Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις     Αμορτισέρ KYB
                                                                                                         Δ/Α
                                                                 Διαδρομή (χλστ.)
        ακόμα εταιρεία-κολοσσός: Η Nissin, που εξοπλίζει τo      Φρένα Ε (χλστ.)             2Δ/298, 2Ε, ABS
                                                                 Φρένα Π (χλστ.)
                                                                                              Δ/240, 1Ε, ABS
        AC με 2 διπίστονες δαγκάνες και ισάριθμους δίσκους
        298 χιλιοστών εμπρός, ενώ πίσω βρίσκουμε δαγκά-         Ελαστικά    Ελαστικό Ε            120/70-17”
                                                                                                  160/60-17”
                                                                 Ελαστικό Π
        να 1 εμβόλου και δίσκο 240 χιλιοστών. Μάλιστα, οι
        δίσκοι είναι τύπου «μαργαρίτα» προσθέτοντας το κά-
        τι παραπάνω στην εμφάνιση τους. Τα ελαστικά παρέ-        Μήκος (χλστ.)                         2.100
                                                                                                         795
        χει η Pirelli, με ένα ζεύγος Angel GT, τα οποία παίζουν   Διαστάσεις  Πλάτος (χλστ.)           1.460
                                                                 Μεταξόνιο (χλστ.)
        καταλυτικό ρόλο στην πολύ καλή οδηγική εικόνα που        ΄Ύψος σέλας (χλστ.)                     824
        πετυχαίνει το μοντέλο, όπως θα διαβάσετε και παρα-       Βάρος (κιλά, χωρίς καύσιμο)             185
        κάτω.

          Στο δρόμο                                           χαμηλές ταχύτητες δεν προβληματίζει, ούτε σκορ-
          Η cruiser εμφανισιακή ταυτότητα του Voge 500AC  τσάρει συμβάλλοντας στην ποιότητα κύλισης. Μό-
        σε  προδιαθέτει  για  χαλαρές  βόλτες,  ίσως  υπό  την  λις ο δεξιός καρπός στρέψει το γκριπ του γκαζιού
        μουσική υπόκρουση της αγαπημένης σου ροκ μπά- στο τέρμα του, τα δύο πιστόνια κατεβάζουν την ισχύ
        ντας στα ακουστικά σου, καθώς διασχίζεις χιλιόμετρα  τους στον τροχό άμεσα και αγόγγυστα. Εντός πό-
        στον επαρχιακό ή σε έναν ατελείωτο αυτοκινητόδρο- λης,  απλά  δεν  χρειάζεσαι  περισσότερη  ισχύ  από
        μο.  Στην πράξη, το 500AC είναι ικανό να προσφέρει  τους 47 ίππους που σου προσφέρει το AC, αλλά
        πολλά από αυτά που περιμένεις στην πρώτη επαφή.  ακόμα και σε αποδράσεις έξω από τα τείχη, οι επι-

        Βασικό του ατού είναι η υψηλότατη ποιότητα κύλι- δόσεις δεν θα σε αφήσουν παραπονεμένο, τηρου-
        σης και η αίσθηση στιβαρού «πατήματος», που κα- μένων των αναλογιών πάντα.
        ταλαβαίνεις από τα πρώτα κιόλας μέτρα. Η κάπως         Οι αναρτήσεις της KYB πετυχαίνουν μια πολύ κα-
        έντονη αίσθηση του βάρους εν στάσει, κάνει φτε- λή ισορροπία άνεσης και σταθερότητας. Το πιρούνι
        ρά εν κινήσει, ενώ η έμφαση του στησίματος του  είναι σαφώς σκληρότερο σε ρύθμιση σε σχέση με
        500AC προς την οδηγική σταθερότητα είναι εμφα- το πίσω αμορτισέρ, κάτι που μεταφράζεται (και) σε
        νής.  Σε συνθήκες αστικής χρήσης, μετακινείσαι με  αυξημένη αίσθηση από το μπροστινό. Το αμορτισέρ
        στυλ αλλά και ευκολία, καθώς ο ελαστικότατος δι- είναι  αρκετά  μαλακότερο,  απορροφώντας  αποτελε-
        κύλινδρος κινητήρας είναι παραπάνω από επαρκής  σματικά  τις κακοτεχνίες κάθε είδους , ενώ ανταποκρί-
        στον ρόλο του. Στο ελαφρώς ανοιχτό γκάζι και στις  νεται ικανοποιητικά όταν οι οδηγικοί ρυθμοί ανέβουν.

                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   226   227   228   229   230   231   232   233   234   235   236