Page 229 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 229

Voge 500AC



          Εμφάνιση-ποιότητα
          H εμφάνιση του Voge 500AC ενστερνίζεται τα γνώ-
        ριμα ρετρό στοιχεία της μόδας της εποχής μας, όμως
        καταφέρνει να τα παντρέψει με το σύγχρονο, με μια
        αξιοσημείωτη  σχεδιαστική  ωριμότητα.  Οι  scrambler
        πινελιές είναι εμφανείς, αλλά όχι κραυγαλέες, ενώ η

        απαραίτητη δόση του μοντέρνου υπάρχει, αλλά δεν
        κυριαρχεί δυσανάλογα. Έτσι λοιπόν, η εμφάνιση της     Η σέλα είναι πολύ όμορφα σχεδιασμένη, αλλά θα
        500AC  είναι  μυώδης,  ισορροπημένη  και  προσφέ- μπορούσε να είναι μαλακότερη, για πιο άνετες
        ρει πολλές λεπτομέρειες άξιες ιδιαίτερης μνείας.  Το   διαδρομές μεγαλύτερης διάρκειας.
        εμπρόσθιο φωτιστικό σώμα με τα πολλαπλά LED τμή-
        ματα του δεσπόζει στο μούτρο, ενώ και το πίσω φω-
        τιστικό σώμα έχει την δική του μινιμαλιστική οπτική

        ταυτότητα. Ο ανοξείδωτος σιγαστήρας της εξάτμισης
        δεσπόζει στην δεξιά πλευρά ξεχωρίζοντας με το άβα-
        φο μεταλλικό του φινίρισμα, ενώ πάνω του αναγρά-
        φονται η μάρκα και οι λέξεις Advanced Classic – Προ-
        χωρημένο Κλασικό, από τις οποίες προέρχεται και η
        συντομογραφία AC. Τα φλας είναι τύπου LED (όπως
        και όλα τα φωτιστικά σώματα του AC), ενώ η μονοκόμ-
        ματη σέλα δύο επιπέδων, έχει «ραφτές» λεπτομέρει- Το πίσω LED φωτιστικό σώμα θυμίζει Light Bar. Τα
        ες που προσθέτουν σε στυλ, δίνοντας μια γεύση χει-    φλας είναι τοποθετημένα ξεχωριστά στη βάση της
        ροποίητης κατασκευής. Η βάση της πινακίδας και τα     πινακίδας, μακριά από την ουρά, ενώ διακρίνεται η
                                                              καλυμμένη κλειδαριά απασφάλισης της σέλας.
        πίσω φλας έχουν τοποθετηθεί περίτεχνα στο ψαλίδι,
        κρατώντας έτσι την εικόνα της ουράς «καθαρή».         στην μοτοσυκλέτα πραγματικά παιχνιδάκι. Ανεβαίνο-
          Το  customizing  διανύει  την  καλύτερη  εποχή  του  ντας, διαπιστώνεις ότι το σχήμα της σέλας σε υποστη-
        και η Voge αναφέρει ανοικτά, ότι σχεδίασε το Voge  ρίζει έντονα, βάζοντας σε «μέσα» στο δίκυκλο, ενώ το
        500AC λαμβάνοντας υπόψη την χρήση του ως «καμ- αρκετά φαρδύ τιμόνι είναι τοποθετημένο με ελαφρά
        βά» για τροποποίηση από τον αναβάτη, σε εμφανισι- κλίση προς τα εμπρός. Έτσι, ο αναβάτης σκύβει λίγο
        ακό ή σε πρακτικό επίπεδο. Η πολύ καλή εικόνα του  προς τα εμπρός, αν είναι «μέσων» διαστάσεων. Τα πό-
        μοντέλου συνεχίζεται και στο επίπεδο της ποιότητας  δια στηρίζονται με ασφάλεια στα πλαϊνά του ρεζερ-
        κατασκευής, στο οποίο η Voge έχει δώσει τον καλύτε- βουάρ, ενώ ακόμα και οι ψηλότεροι δεν θα προβλη-

        ρο της εαυτό, δείχνοντας μας για το τι είναι ικανή. Τα  ματιστούν. Η ίδια η σέλα είναι κάπως σκληρότερη από
        υλικά και το επίπεδο φινιρίσματος και συναρμολόγη- το ιδανικό και αυτό θα γίνει αντιληπτό σε μεγαλύτερης
        σης στέκονται επάξια στο επίπεδο της κατηγορίας και  διάρκειας διαδρομές, αλλά στα περισσότερα σενάρια
        δεν θα δυσαρεστήσουν ακόμα και τους απαιτητικούς,  δεν προβληματίζει. Παρόμοια είναι η εικόνα και για το
        ενώ ιδιαίτερη μνεία αξίζει στην τακτοποίηση των δια- τμήμα της σέλας, που αντιστοιχεί στον συνεπιβάτη, ο
        φόρων μηχανικών μερών, καλωδιώσεων και σωλη- οποίος έχει στην διάθεση του δύο ικανοποιητικά μεγά-
        νώσεων του 500AC.                                     λες χειρολαβές εκατέρωθεν της ουράς.
          Άνεση-εργονομία                                      Στο  «κόκπιτ»  παρατηρείς  πρώτα  τους,  διαφορετι-
          Η σέλα του Voge 500AC είναι ιδιαίτερα χαμηλή, στα  κούς από την πεπατημένη σε εμφάνιση και διάταξη,
        795 χιλιοστά από το έδαφος, κάνοντας την πρόσβαση  διακόπτες.  Η  Voge  επέλεξε  ένα  σύνολο  διαφορετι-

                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   224   225   226   227   228   229   230   231   232   233   234