Page 230 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 230
Voge 500AC
κών χειριστηρίων, που θυμίζουν κάτι από… Γερμανία ωση καθώς έχεις εικόνα των πιέσεων σου, χωρίς να
στην αριστερή χειρολαβή, ενώ φέρουν συνδυαστι- πας σε βενζινάδικο.
κό kill-switch και διακόπτη μίζας δεξιά. Παράλληλα, Κινητήρας
και οι δύο μανέτες είναι ρυθμιζόμενες. Την απεικόνι- Ο εν σειρά δικύλινδρος κινητήρας, στα μεσαία κυβι-
ση των ενδείξεων αναλαμβάνει μια άκρως μοντέρνα κά, είναι χωρίς αμφιβολία ο κανόνας και το 500AC δεν
TFT οθόνη , με ψηφιακού τύπου ταχύμετρο σε πρώ- έχει λόγο να κάνει την εξαίρεση. Το μοντέλο προικί-
το πλάνο και αναλογικού τύπου ένδειξη στροφόμε- ζεται με την γνωστή μονάδα των 471 κ.εκ., που χρη-
τρου, περιμετρικά του. Το… ψωμί όμως υπάρχει μέσα σιμοποιείται και στα 500DS και 500R της Voge. Ο
στα μενού, στα οποία ανακαλύπτεις δυνατότητα δια- κινητήρας φέρει αντικραδασμικό άξονα, δύο εκκε-
σύνδεσης με κινητό τηλέφωνο (η Voge μας ενημέρω- ντροφόρους επικεφαλής αλλά και συμπλέκτη ολίσθη-
σε ότι αυτό το χαρακτηριστικό δεν είναι ακόμα διαθέ- σης-υποβοήθησης πριν από το κιβώτιο των 6 σχέσε-
σιμο), αλλά και μια οθόνη κατάστασης μοτοσυκλέτας ων, ενώ τροφοδοτείται από σύστημα ψεκασμού της
που επίσης θυμίζει… Βαυαρικά τουριστικά πολυτελεί- Bosch. Με την ισχύ των 47 ίππων, το μοντέλο εντάσ-
ας. Σε αυτή, ο αναβάτης μπορεί να δει συγκεντρωτικά, σεται στις προδιαγραφές για το δίπλωμα A2, ενώ η ρο-
στοιχεία όπως τάση μπαταρίας και θερμοκρασία μο- πή ανακοινώνεται στα 4,4 kgm.
τέρ, συνολικές ώρες λειτουργίας και ώρες ταξιδιού, Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα
μέση κατανάλωση καυσίμου κ.ά. Πολύ χρήσιμη είναι Η δοκιμασμένη λύση του ατσάλινου σωληνωτού
η ύπαρξη αισθητήρων πίεσης/θερμοκρασίας των ελα- πλαισίου βρίσκει εφαρμογή στο 500AC, ενώ όπως
στικών, που διευκολύνει πολύ την καθημερινή συμβί- αναφέρει χαρακτηριστικά η εταιρεία, η διαδικασία κα-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα