Page 227 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 227

SYM NH-T 200


        αποτελούσαν  διαχρονικά  αντικείμενα…  λατρεί-
        ας  των  αναβατών:  Τα  μικρά  on-off  ή  «εντουρά-      ΤΕΧΝΙΚΑ
                                                                 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        κια» στην καθομιλουμένη, χαρακτηρίζονταν πάντα
        από ασύγκριτη πολλαπλότητα ρόλων, χωρίς θυσίες           Τύπος                         4T 1K, Y/Ψ 4Β
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
                                                                                                         183
        στην οδηγική ευχαρίστηση.Δεν είναι τυχαίο που το        Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   Δ/Α
                                                                                                         11,2
        NH-T αγκαλιάζει επιτυχημένα αυτή την ταυτότητα,          Συμπίεση (:1)                    18,4/7.500
                                                                 Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
        μπαίνοντας «σφήνα» σε μια κατηγορία που δεν έχει         Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                 1,6/7.500
        εκλείψει στις καρδιές των αναβατών ακόμη. Εντός          Τροφοδοσία                        Ψεκασμός
                                                                                                           11
        πόλης, η μοτοσυκλέτα της SYM επιδεικνύει πρώ-            Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)          2,9
                                                                 Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)
        τα από όλα, μεγάλη ευελιξία και ευκολία χειρισμού,       Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)              145
        χάρη στο φαρδύ τιμόνι της και το… ανύπαρκτο βά-          Τύπος                Ατσάλινο τύπου διαμάντι
        ρος της, που εξαφανίζεται κατά την κίνηση. Το κό-        Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις    Πιρούνι 37 χλστ.
                                                                                                         140
        ψιμο του τιμονιού είναι μεγάλο και βοηθά το NH-         Αναρτήσεις - Φρένα   Διαδρομή (χλστ.)    Μονό αμορτισέρ
                                                                 Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις
        T να ξεγλιστρήσει αποτελεσματικά από τα δύσκολα          Διαδρομή (χλστ.)                        42,5
        της πόλης, σε συνδυασμό με τον αρκούντως ελα-            Φρένα Ε (χλστ.)              Δ/288, 2Ε, ABS
                                                                                              Δ/222, 1Ε, ABS
                                                                 Φρένα Π (χλστ.)
        στικό κινητήρα του. Οι 18,4 ίπποι του μονοκύλιν-
        δρου αποδείχθηκαν αρκετοί για να κινήσουν το NH-        Ελαστικά    Ελαστικό Ε            100/90-19”

        T σε αξιοπρεπείς ρυθμούς εντός πόλης: δεν βάζουν         Ελαστικό Π                       130/80-17”
        «φωτιά» στην άσφαλτο, ωστόσο δεν σε «κρεμάνε» σε
        καμία περίπτωση. Η καλύτερη περιοχή του κινητήρα  ασφαλώς το μοντέλο. Το πίσω φρένο θα μπορούσε να
        είναι μεταξύ 4-7.000 στροφών όπου και κορυφώνε- είναι ισχυρότερο, όμως το εμπρός φρένο είναι επαρ-
        ται η ελαστικότητα του. Το κιβώτιο ταχυτήτων έχει σω- κέστατο καλύπτοντας την διαφορά και το ABS απο-
        στή κλιμάκωση στις σχέσεις, αν και η αίσθηση του στη  τρέπει επιτυχώς τα μπλοκαρίσματα από οποιονδήπο-
        σαφήνεια των «κουμπωμάτων» θα μπορούσε να είναι  τε τροχό.
        κάπως καλύτερη. Η ποιότητα κύλισης του μοντέλου        Φεύγοντας από την μέση, τυπική αστική χρήση, απο-
        ικανοποιεί, ενώ η αίσθηση πρόσφυσης και σταθερό- φασίσαμε να εξερευνήσουμε τις δυνατότητες του NH-
        τητας στο δρόμο κάνει την διαφορά, υπογραμμίζοντας  T τόσο σε ταξίδι, όσο και σε εκτός δρόμου βόλτα. Στην

        ένα ακόμα θετικό της μοτοσυκλέτας ως όχημα για την  εθνική, το NH-T αντεπεξέρχεται μια χαρά διατηρώ-
        πόλη.                                                 ντας με ευκολία μέσες ταχύτητες της τάξης των 100-
          Οι  αναρτήσεις  με  τα  μεγάλα  περιθώρια  διαδρο- 110 χλμ/ώρα, με την τελική του να ανέρχεται περίπου
        μής έχουν μαλακές ρυθμίσεις και πραγματικά «σιδε- στα 135 (κάτι αναμενόμενο λόγω κοντής κλιμάκω-
        ρώνουν» τους κακοτράχαλους δρόμους των ελληνι- σης). Στις ταχύτητες αυτές, η μικρή ανεμοκάλυψη
        κών πόλεων, που ορισμένες φορές θυμίζουν όντως…  του NH-T δεν αποτελεί πρόβλημα, ενώ σε πιο στρι-
        χωμάτινα μονοπάτια. Σε συνδυασμό με την πολύ κα- φτερούς επαρχιακούς το μοντέλο ακολουθεί απρο-
        λή σέλα, ο αναβάτης απαλλάσσεται από κάθε είδους  βλημάτιστα και αρέσκεται σε ομαλότερη οδήγηση.

        «κοπάνημα» και ενόχληση που οφείλεται σε οδική κα- Εκτός ασφάλτου, ο αναβάτης μπορεί να εμπιστευ-
        κοτεχνία. Τα φρένα του NH-T αποδίδουν κατά τα ανα- τεί τις αναρτήσεις που προσφέρουν ικανοποιητικό
        μενόμενα  με  αρκετή  ισχύ  για  να  ακινητοποιήσουν  επίπεδο αίσθησης από τους τροχούς και το έδαφος.









                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   222   223   224   225   226   227   228   229   230   231   232