Page 227 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 227
SYM NH-T 200
αποτελούσαν διαχρονικά αντικείμενα… λατρεί-
ας των αναβατών: Τα μικρά on-off ή «εντουρά- ΤΕΧΝΙΚΑ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
κια» στην καθομιλουμένη, χαρακτηρίζονταν πάντα
από ασύγκριτη πολλαπλότητα ρόλων, χωρίς θυσίες Τύπος 4T 1K, Y/Ψ 4Β
Κυβισμός (κ.εκ.)
183
στην οδηγική ευχαρίστηση.Δεν είναι τυχαίο που το Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) Δ/Α
11,2
NH-T αγκαλιάζει επιτυχημένα αυτή την ταυτότητα, Συμπίεση (:1) 18,4/7.500
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
μπαίνοντας «σφήνα» σε μια κατηγορία που δεν έχει Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 1,6/7.500
εκλείψει στις καρδιές των αναβατών ακόμη. Εντός Τροφοδοσία Ψεκασμός
11
πόλης, η μοτοσυκλέτα της SYM επιδεικνύει πρώ- Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 2,9
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)
τα από όλα, μεγάλη ευελιξία και ευκολία χειρισμού, Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 145
χάρη στο φαρδύ τιμόνι της και το… ανύπαρκτο βά- Τύπος Ατσάλινο τύπου διαμάντι
ρος της, που εξαφανίζεται κατά την κίνηση. Το κό- Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Πιρούνι 37 χλστ.
140
ψιμο του τιμονιού είναι μεγάλο και βοηθά το NH- Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) Μονό αμορτισέρ
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις
T να ξεγλιστρήσει αποτελεσματικά από τα δύσκολα Διαδρομή (χλστ.) 42,5
της πόλης, σε συνδυασμό με τον αρκούντως ελα- Φρένα Ε (χλστ.) Δ/288, 2Ε, ABS
Δ/222, 1Ε, ABS
Φρένα Π (χλστ.)
στικό κινητήρα του. Οι 18,4 ίπποι του μονοκύλιν-
δρου αποδείχθηκαν αρκετοί για να κινήσουν το NH- Ελαστικά Ελαστικό Ε 100/90-19”
T σε αξιοπρεπείς ρυθμούς εντός πόλης: δεν βάζουν Ελαστικό Π 130/80-17”
«φωτιά» στην άσφαλτο, ωστόσο δεν σε «κρεμάνε» σε
καμία περίπτωση. Η καλύτερη περιοχή του κινητήρα ασφαλώς το μοντέλο. Το πίσω φρένο θα μπορούσε να
είναι μεταξύ 4-7.000 στροφών όπου και κορυφώνε- είναι ισχυρότερο, όμως το εμπρός φρένο είναι επαρ-
ται η ελαστικότητα του. Το κιβώτιο ταχυτήτων έχει σω- κέστατο καλύπτοντας την διαφορά και το ABS απο-
στή κλιμάκωση στις σχέσεις, αν και η αίσθηση του στη τρέπει επιτυχώς τα μπλοκαρίσματα από οποιονδήπο-
σαφήνεια των «κουμπωμάτων» θα μπορούσε να είναι τε τροχό.
κάπως καλύτερη. Η ποιότητα κύλισης του μοντέλου Φεύγοντας από την μέση, τυπική αστική χρήση, απο-
ικανοποιεί, ενώ η αίσθηση πρόσφυσης και σταθερό- φασίσαμε να εξερευνήσουμε τις δυνατότητες του NH-
τητας στο δρόμο κάνει την διαφορά, υπογραμμίζοντας T τόσο σε ταξίδι, όσο και σε εκτός δρόμου βόλτα. Στην
ένα ακόμα θετικό της μοτοσυκλέτας ως όχημα για την εθνική, το NH-T αντεπεξέρχεται μια χαρά διατηρώ-
πόλη. ντας με ευκολία μέσες ταχύτητες της τάξης των 100-
Οι αναρτήσεις με τα μεγάλα περιθώρια διαδρο- 110 χλμ/ώρα, με την τελική του να ανέρχεται περίπου
μής έχουν μαλακές ρυθμίσεις και πραγματικά «σιδε- στα 135 (κάτι αναμενόμενο λόγω κοντής κλιμάκω-
ρώνουν» τους κακοτράχαλους δρόμους των ελληνι- σης). Στις ταχύτητες αυτές, η μικρή ανεμοκάλυψη
κών πόλεων, που ορισμένες φορές θυμίζουν όντως… του NH-T δεν αποτελεί πρόβλημα, ενώ σε πιο στρι-
χωμάτινα μονοπάτια. Σε συνδυασμό με την πολύ κα- φτερούς επαρχιακούς το μοντέλο ακολουθεί απρο-
λή σέλα, ο αναβάτης απαλλάσσεται από κάθε είδους βλημάτιστα και αρέσκεται σε ομαλότερη οδήγηση.
«κοπάνημα» και ενόχληση που οφείλεται σε οδική κα- Εκτός ασφάλτου, ο αναβάτης μπορεί να εμπιστευ-
κοτεχνία. Τα φρένα του NH-T αποδίδουν κατά τα ανα- τεί τις αναρτήσεις που προσφέρουν ικανοποιητικό
μενόμενα με αρκετή ισχύ για να ακινητοποιήσουν επίπεδο αίσθησης από τους τροχούς και το έδαφος.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα