Page 222 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 222
SWM SIX6 500
Mikuni. Συνεργάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέ- ενός εμβόλου, ενώ δεν θα μπορούσε να απουσιά-
σεων μέσω υγρού πολύδισκου συμπλέκτη και δια- ζει το ABS. Οι επιλογή των ακτινωτών τροχών ήταν
θέτει ξεχωριστό ψυγείο λαδιού. Η εξάτμιση καταλή- μονόδρομος ώστε να επιτευχθεί το επιθυμητό αι-
γει σε 2 τελικά που ανεβαίνουν ψηλά, κάτω από τη σθητικό αποτέλεσμα, ενώ οι 19 ίντσες εμπρός προ-
σέλα και παράγουν όμορφα σκασίματα στο κλείσι- σθέτουν πόντους στις εκτός δρόμου δυνατότητες,
μο του γκαζιού. Οι απαιτήσεις του σε καύσιμο κρί- οι οποίες ενισχύονται από τα μεικτής χρήσης ελα-
νονται απολύτως λογικές, καθώς κατά τη διάρκεια στικά Pirelli MT60.
της δοκιμής μετρήσαμε κατανάλωση 5,3 λίτρα ανά Στο δρόμο
100 χιλιόμετρα. Το SIX6 500 σε κερδίζει με την πρώτη ματιά και
Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα ανυπομονείς να βρεθείς στη σέλα του. Η ευχρηστία
Το SIX6 500 έχει κτιστεί γύρω από ένα σωληνω- και η ευκολία χειρισμών γίνεται άμεσα αντιληπτή
τό πλαίσιο από ατσάλι υψηλής αντοχής που συνερ- και οι αλλαγές κατεύθυνσης πραγματοποιούνται
γάζεται με επίσης ατσάλινο ψαλίδι από σωλήνες χωρίς κόπο θυμίζοντας μοτοσυκλέτες μικρότερου
κυκλικής διατομής. Στον τομέα των αναρτήσεων κυβισμού. Ο γραμμικός κινητήρας ανεβάζει πρό-
έχουμε τηλεσκοπικό πιρούνι 43 χιλιοστών εμπρός θυμα στροφές και σε συνδυασμό με το κοντής κλι-
με ταιριαστές προστατευτικές φούσκες, που παρα- μάκωσης κιβώτιο, χαρίζει άκρως ικανοποιητικές
πέμπουν σε on – off περασμένων δεκαετιών και επιδόσεις στο όμορφο scrambler. Οι αλλαγές ταχυ-
διπλά αμορτισέρ πίσω με ρυθμιζόμενη προφόρτι- τήτων γίνονται αβίαστα με το κούμπωμά τους να εί-
ση ελατηρίου. Για την πέδηση έχουν επιστρατευ- ναι σαφές και θετικό, ενώ όπως αναφέραμε ήδη,
τεί ένας δίσκος 260 χιλιοστών εμπρός με διπίστονη απολαμβάνεις τα σκασίματα από τις εξατμίσεις σε
δαγκάνα και ένας 220 χιλιοστών πίσω με δαγκάνα κάθε κατέβασμα ή κλείσιμο του γκαζιού. Σύμφωνα
Eπιστροφή στα περιεχόμενα