Page 218 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 218
Royal Enfield HNTR 350
Κινητήρας κύκλο, που σημαίνει ότι είναι αντίστοιχη με scooter
Ο αεροελαιόψυκτος, μονοκύλινδρος κινητήρας 150 κυβικών.
των 349 κυβικών είναι ίδιος με εκείνον που είχα- Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα
με γνωρίσει κατά τη δοκιμή του Meteor 350. Αποδί- Το ατσάλινο πλαίσιο διπλής ραχοκοκαλιάς είναι
δει 20 ίππους στις 6.100 σ.α.λ. και 2,8 kgm ροπής μονόδρομος σε τέτοιας φιλοσοφίας κατασκευές
στις 4.000 σ.α.λ. με την τροφοδοσία του να γίνεται όπου το ζητούμενο είναι η «αυθεντική» εμφάνιση.
μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού, ενώ συνεργάζεται Συνδυάζεται με τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χιλιοστών
με κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων. Στην περίπτωση εμπρός με τις κλασικές φούσκες στα καλάμια και
του HNTR 350 έχει χρησιμοποιηθεί πιο μικρό τελι- δυο αμορτισέρ πίσω με ρυθμιζόμενη προφόρτι-
κό εξάτμισης με τον ήχο που παράγεται να είναι δυ- ση ελατηρίων σε 6 θέσεις. Στον τομέα των φρέ-
νατός, απολαυστικός ενώ δεν έχει να ζηλέψει τίπο- νων έχουμε έναν δίσκο 300 χιλ. εμπρός και έναν
τα από ένα after market. 270 πίσω με τις δαγκάνες να έχουν την υπογραφή
Έχει δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα στη στρωτή λει- της Bybre, θυγατρική της Brembo. Στο HNTR 350
τουργία του κινητήρα και αυτό που αντιληφτήκα- έχουν χρησιμοποιηθεί ζάντες αλουμινίου που «ντύ-
με από την πρώτη στιγμή ήταν η απουσία κραδα- νονται» με tubeless ελαστικά διαστάσεων 110/70-
σμών, πράγμα σπάνιο για μονοκύλινδρο κινητήρα, 17 και 140/70-17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
με τον αντικραδασμικό άξονα να συμβάλει σε αυ- Οδηγώντας
τό. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μετρήσαμε κατα- Είναι φυσιολογικό να περάσεις λίγη ώρα χαζεύο-
νάλωση μόλις 3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα σε μεικτό ντας το HNTR 350 για να ανακαλύψεις τις λεπτομέ-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα