Page 213 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 213
KTM 390 Adventure
Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Η εμφάνιση του νέου 390 Adventure κινείται στα
πρότυπα των υπόλοιπων μοντέλων της KTM όντας
σύγχρονη και αιχμηρή, όπως μας έχει συνηθίσει ο
σχεδιαστικός οίκος Kiska. Οι ομοιότητες όμως με
το 390 Duke σταματούν στον μπροστινό Led προ-
βολέα, αφού η υπόλοιπη μοτοσυκλέτα ξεκαθαρί-
ζει από μακριά τις χωμάτινες προθέσεις της, θυμί-
ζοντας περισσότερο το μεγαλύτερο 790 Adventure
και τις Rally μοτοσυκλέτες της Αυστριακής εταιρίας.
Η ¨μάσκα¨ προεξέχει εμφανώς και φιλοξενεί μια Η σέλα χωρίζεται σε δύο τμήματα και διαθέτει
αντιολισθητικό υλικό, ενώ στον κατάλογο pow-
μικρή ζελατίνα (ρυθμίζεται σε δύο θέσεις) για να er parts διατίθεται και ψηλότερη- μονοκόμματη,
βλέπεις πάνω από αυτήν ακόμα και αν λερωθεί, ιδανική για όρθια οδήγηση εκτός δρόμου.
ενώ λίγο χαμηλότερα συναντάμε και τα δύο ημιδι-
άφανα τμήματα που έχουν σκοπό να κατευθύνουν
τον αέρα μακριά από τον αναβάτη, όπως στο 790
Adventure.
Το ρεζερβουάρ των 14,5 λίτρων (1 λίτρο μεγαλύ-
τερο από το 390 Duke) κατέχει κεντρικό ρόλο στη
σχεδίαση, με τα πλαστικά τμήματα στο κάτω μέρος
του να φροντίζουν για την προστασία στην σκλη-
ρή χρήση. Παρόλα αυτά παρατηρούμε ότι η χρήση
πλαστικών δεν είναι εκτεταμένη, κάτι σύνηθες στις
μοτοσυκλέτες που προορίζονται για εκτός δρόμου Η WP εφοδιάζει τη μοτοσυκλέτα με τις αναρτήσεις
APEX οι οποίες είναι ρυθμιζόμενες και έχουν
χρήση, οπότε και το πίσω τμήμα ακολουθεί στο ίδιο κατάλληλη διαδρομή για εκτός δρόμου χρήση.
μοτίβο, δίνοντας το στοιχείο του μινιμαλισμού και
της περιπέτειας. Φυσικά σε αυτό συμβάλλουν τόσο τους αναβάτες. Όπως σε κάθε μοτοσυκλέτα αυτής
η προστατευτική ποδιά και οι χούφτες, όσο και τα της κατηγορίας, το σώμα τοποθετείται σε φυσική-
χρώματα τα οποία ταιριάζουν σε αυτό το προφίλ, με άνετη θέση όταν κάθεσαι, ενώ μπορείς με την ίδια
το πορτοκαλί να κερδίζει τις εντυπώσεις στην πρώ- ευκολία να οδηγείς και όρθιος. Για σταθερό πάτημα
τη ματιά. Η ματ υφή της βαφής ολοκληρώνει το σύ- ακόμα και με μπότες, τα μαρσπιέ είναι αρκετά φαρ-
νολο ακολουθώντας τις σύγχρονες τάσεις, ενώ η διά, με λάστιχο που αυξάνει την άνεση και αφαιρεί-
ποιότητα κατασκευής κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα ται εύκολα όταν θέλεις να οδηγήσεις εκτός δρόμου.
για την κατηγορία. Η σέλα βρίσκεται στα 855χιλ από το έδαφος και
Άνεση – Εργονομία χωρίζεται σε δύο τμήματα, διαθέτοντας αντιολισθη-
Με ιδανικές διαστάσεις και λεπτή σιλουέτα, το τικό κάλυμμα και επαρκές αφρώδες, ενώ το μπρο-
390 Adventure είναι ιδιαίτερα φιλόξενο για όλους στινό τμήμα της είναι πιο στενό ώστε τα πόδια να
Eπιστροφή στα περιεχόμενα