Page 211 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 211
Kawasaki KLX 230
ντίζουν 2 δισκόφρενα, διαμέτρου 290 και 220 χιλι- ΤΕΧΝΙΚΑ
οστών εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Οι δαγκάνες εί- ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
ναι αμφότερες 2πίστονες, ενώ ένα ABS σύστημα 2
καναλιών – το πρώτο που η Kawasaki τοποθετεί σε Τύπος 4Τ 1Κ, Α/Ψ 2Β
Κυβισμός (κ.εκ.)
233
ανάλογη μοτοσυκλέτα- ολοκληρώνει το σύστημα. Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 67x66
9.4
Οδηγώντας Συμπίεση (:1) 19/7.600
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
Βασικό προσόν των dual purpose μοτοσυκλετών Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 2/6.100
ήταν ανέκαθεν, η ευχρηστία τους και η πολύπλευ- Τροφοδοσία Ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
7.5
ρη δυναμική τους. Φυσικά το κύριο πεδίο χρήσης Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 3.8
του KLX 230 θα είναι η πόλη και το μοντέλο είναι Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 116
κάτι παραπάνω από προετοιμασμένο για αυτό. Ζήτα Τύπος Ατσάλινο περιμετρικό
ευελιξία για να ξεφύγεις από την κίνηση και το KLX Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Πιρούνι 41 χλστ.
Διαδρομή (χλστ.)
220
την προσφέρει απλόχερα, χάρη στο μικρό βάρος, Αναρτήσεις - Φρένα Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Αμορτισέρ, ΠΕ
223
το καλό ζύγισμα και τις ορθά ρυθμισμένες αναρτή- Διαδρομή (χλστ.) Δ/290, 2Ε, ABS
Φρένα Ε (χλστ.)
σεις, που δεν είναι υπερβολικά μαλακές για την πε- Φρένα Π (χλστ.) Δ/220, 2Ε, ABS
ρίσταση. Το μοντέλο υπακούει με γραμμικότητα στις
εντολές του τιμονιού και χρειάζεται απλά μια μικρή Ελαστικά Ελαστικό Ε 2.75-21 45P
4.10-18 59P
Ελαστικό Π
προσαρμογή του αναβάτη, στον διαφορετικό χαρα-
κτήρα πρόσφυσης των ελαστικών με τακούνι. Χά-
ρη στους μεγάλους τροχούς αλλά και το ίχνος των γύρω στα 90 χλμ/ώρα.
116 χιλιοστών, το KLX προσφέρει μια αίσθηση στα- Οι αναρτήσεις με τις τεράστιες –για τα δεδομένα
θερότητας στην ευθεία που εντυπωσιάζει, κερδίζο- των αστικών οχημάτων- διαδρομές σχεδόν εξαφα-
ντας έδαφος στα μάτια οποιουδήποτε αναβάτη που νίζουν τις οδικές κακοτεχνίες, χωρίς να αποκόπτουν
θα κινηθεί στο απρόβλεπτο αστικό περιβάλλον. Ο εντελώς τον αναβάτη σε θέμα αίσθησης. Πολύ ευ-
κινητήρας των 19 ίππων λειτουργεί ήπια, με έμφα- χάριστη έκπληξη αποτελούν τα φρένα, τα οποία θα
ση της απόδοσης του στις μεσαίες στροφές και με σας βγάλουν ασπροπρόσωπους στην άσφαλτο και
το κοντό σασμάν να συμμαχεί μαζί του στον τομέα όχι μόνο! Η έλλειψη αρχικού δαγκώματος δεν ενο-
της ελαστικότητας. Έτσι, οι επιδόσεις σε αστικό πε- χλεί, αφού χάρη στην μεγάλη προοδευτικότητα και
ριβάλλον ικανοποιούν και η ισχύς του μοτέρ είναι την απόλυτα επαρκή ισχύ, επιβραδύνουν πολύ απο-
πάντα αρκετή, αρκεί να μην ζητάτε το κάτι παραπά- τελεσματικά το KLX. Η εμπρός ανάρτηση θα βυθί-
νω, το οποίο ο μονοκύλινδρος των 230 κ.εκ. αρνεί- σει πολύ στα δυνατά φρεναρίσματα, ωστόσο με
ται ευγενικά. Μην ξεχνάτε ότι μιλάμε για έναν οι- μετρήσεις επιβράδυνσης της τάξης των 33,6 μέ-
κονομικό κινητήρα καθημερινής χρήσης, που έχει τρων για ακινητοποίηση από τα 80 χλμ/ώρα, το KLX
ρυθμιστεί ανάλογα. Στην εθνική το KLX 230 δεν θα πλασάρεται με ευκολία δίπλα σε πολλά σύγχρονα
δυσανασχετήσει, απλώς λόγω των κοντών σχέσεων scooters και δίκυκλα πόλης.
θα φτάσει μια τελική της τάξης των 116 χλμ/ώρα, Βέβαια με το KLX, δεν πρόκειται (και δεν πρέπει!)
με τις «άνετες» μέσες ταχύτητες του να κυμαίνονται να μείνετε μόνο στην καθημερινή αστική κίνηση!
Eπιστροφή στα περιεχόμενα