Page 209 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 209
Kawasaki KLX 230
Εμφάνιση-ποιότητα
Κοιτάζεις το KLX230 και διαπιστώνεις την δύνα-
μη που έχει οτιδήποτε πηγαίο και ανεπιτήδευτο. Με
μια off-road εμφάνιση που παραπέμπει στις παλιό-
τερες αντίστοιχες μοτοσυκλέτες, το KLX 230 υπο-
βάλλει την εμφανισιακή του ταυτότητα χωρίς να
«προσπαθεί» και χωρίς να γίνεται υπερβολικό –
όπως συμβαίνει με αρκετές νεορετρό μοτοσυκλέ- Η LCD οθόνη θυμίζει όργανα αγωνιστικών
τες που ακολουθούν τις τάσεις της μόδας. Λόγω χώματος. Οι ενδείξεις που φέρει είναι οι βασικές
αυτής της εμφάνισης, κάποιοι μπορεί να χαρακτη- αλλά… δε θες και πολλά παραπάνω από όσα σου
ρίσουν το KLX αναχρονιστικό σε σχέση με τα ση- δίνει.
μερινά δεδομένα. Ωστόσο το μοντέλο είναι χαρα-
κτηριστική περίπτωση, μοτοσυκλέτας που δεν σε
θέλγει με την εμφάνιση της, αλλά με τις δυνατότη-
τες που υπόσχεται. Το KLX έχει συγκεκριμένο κώ-
δικα εμφάνισης, που θα προσκαλέσει με ευκολία
αυτούς που γνωρίζουν τι ζητούν από αυτό. Ο αερό-
ψυκτος, μονοκύλινδρος κινητήρας δεσπόζει στο κέ- H σέλα είναι σχετικά σκληρή αλλά το
ντρο του, ενώ οι ακτινωτοί τροχοί 21 και 18 ιντσών αντιολισθητικό της κάλυμμα κερδίζει τις
προσδίδουν «ανάστημα» στην λεπτεπίλεπτη KLX, η εντυπώσεις, σε πιο έντονη χρήση. Το πλαϊνό
οποία είναι ντυμένη μόνο με τα απολύτως απαραί- καπάκι αφαιρείται με το κλειδί, δίνοντας πρόσβαση
τητα πλαστικά. Οι κυκλικοί καθρέπτες ακολουθούν στην εργαλειοθήκη.
vintage φιλοσοφία, ενώ ο εμπρός προβολέας με πολύωρες διαδρομές απαιτώντας στάση για ξεκού-
το ανορθόδοξο σχήμα θα προκαλέσει συζητήσεις, ραση. Στα ατού της βάζουμε την πολύ καλή αντιολι-
ωστόσο λειτουργεί άψογα. σθητική της επένδυση (που θα φανεί χρήσιμη τόσο
Ανεση-εργονομία εντός όσο και εκτός δρόμου) και το καλοσχεδιασμέ-
Το KLX είναι μια μικρή, στενή αλλά αρκετά ψηλή νο της σχήμα που δεν ενοχλεί σε οποιαδήποτε χρή-
μοτοσυκλέτα, ενώ είναι πολύ ελαφριά (η Kawasaki ση. Ο συνεπιβάτης απολαμβάνει παρόμοια επίπεδα
δηλώνει βάρος 134 κιλών γεμάτη), κάτι που την κά- άνεσης: Δηλαδή, μια-δυο διαδρομές είναι μια χαρά,
νει πολύ εύχρηστη στις επιτόπιες μανούβρες και αρκεί η παραμονή στην σέλα να μην είναι πολύωρη.
προσβάσιμη από άτομα κάθε σωματικής διάπλασης Το τιμόνι είναι αρκετά φαρδύ, ενώ είναι σχετι-
και αναστήματος. Ανεβαίνοντας στην σέλα, οι μαλα- κά χαμηλά τοποθετημένο εστιάζοντας κυρίως στην
κές αναρτήσεις θα υποχωρήσουν και οποιοσδήποτε χρήση εντός δρόμου –κατά την όρθια οδήγηση στο
αναβάτης θα φτάνει εύκολα τα πόδια του στο έδα- χώμα, θα βόλευε να ήταν κατά τι ψηλότερο. Θαύ-
φος –μόνο αν είστε αρκετά κοντός/ή, θα βρείτε την ματα στην στήριξη των ποδιών του αναβάτη κάνουν
σέλα ψηλή. Η τελευταία είναι αρκετά σκληρή και τα μαρσπιέ, τα οποία είναι ευμεγέθη και οδοντωτά
στενή, κάτι που θα κουράσει κάπως τον αναβάτη σε «γραπώνοντας» οποιοδήποτε υπόδημα βάλετε πά-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα