Page 209 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 209

Kawasaki KLX 230



          Εμφάνιση-ποιότητα
          Κοιτάζεις το KLX230 και διαπιστώνεις την δύνα-
        μη που έχει οτιδήποτε πηγαίο και ανεπιτήδευτο. Με
        μια off-road εμφάνιση που παραπέμπει στις παλιό-
        τερες αντίστοιχες μοτοσυκλέτες, το KLX 230 υπο-
        βάλλει  την  εμφανισιακή  του  ταυτότητα  χωρίς  να

        «προσπαθεί»  και  χωρίς  να  γίνεται  υπερβολικό  –
        όπως συμβαίνει με αρκετές νεορετρό μοτοσυκλέ-         Η LCD οθόνη θυμίζει όργανα αγωνιστικών
        τες που ακολουθούν τις τάσεις της μόδας.  Λόγω  χώματος. Οι ενδείξεις που φέρει είναι οι βασικές
        αυτής της εμφάνισης, κάποιοι μπορεί να χαρακτη-       αλλά… δε θες και πολλά παραπάνω από όσα σου
        ρίσουν το KLX αναχρονιστικό σε σχέση με τα ση-        δίνει.
        μερινά δεδομένα. Ωστόσο το μοντέλο είναι χαρα-
        κτηριστική  περίπτωση,  μοτοσυκλέτας  που  δεν  σε

        θέλγει με την εμφάνιση της, αλλά με τις δυνατότη-
        τες που υπόσχεται. Το KLX έχει συγκεκριμένο κώ-
        δικα εμφάνισης, που θα προσκαλέσει με ευκολία
        αυτούς που γνωρίζουν τι ζητούν από αυτό. Ο αερό-
        ψυκτος, μονοκύλινδρος κινητήρας δεσπόζει στο κέ-      H σέλα είναι σχετικά σκληρή αλλά το
        ντρο του, ενώ οι ακτινωτοί τροχοί 21 και 18 ιντσών  αντιολισθητικό της κάλυμμα κερδίζει τις
        προσδίδουν «ανάστημα» στην λεπτεπίλεπτη KLX, η        εντυπώσεις, σε πιο έντονη χρήση. Το πλαϊνό
        οποία είναι ντυμένη μόνο με τα απολύτως απαραί-       καπάκι αφαιρείται με το κλειδί, δίνοντας πρόσβαση
        τητα πλαστικά. Οι κυκλικοί καθρέπτες ακολουθούν       στην εργαλειοθήκη.
        vintage  φιλοσοφία,  ενώ  ο  εμπρός  προβολέας  με  πολύωρες διαδρομές απαιτώντας στάση για ξεκού-
        το ανορθόδοξο σχήμα θα προκαλέσει συζητήσεις,  ραση. Στα ατού της βάζουμε την πολύ καλή αντιολι-

        ωστόσο λειτουργεί άψογα.                              σθητική της επένδυση (που θα φανεί χρήσιμη τόσο
          Ανεση-εργονομία                                     εντός όσο και εκτός δρόμου) και το καλοσχεδιασμέ-
          Το KLX είναι μια μικρή, στενή αλλά αρκετά ψηλή  νο της σχήμα που δεν ενοχλεί σε οποιαδήποτε χρή-
        μοτοσυκλέτα, ενώ είναι πολύ ελαφριά (η Kawasaki  ση. Ο συνεπιβάτης απολαμβάνει παρόμοια επίπεδα
        δηλώνει βάρος 134 κιλών γεμάτη), κάτι που την κά- άνεσης: Δηλαδή, μια-δυο διαδρομές είναι μια χαρά,
        νει  πολύ  εύχρηστη  στις  επιτόπιες  μανούβρες  και  αρκεί η παραμονή στην σέλα να μην είναι πολύωρη.
        προσβάσιμη από άτομα κάθε σωματικής διάπλασης          Το  τιμόνι  είναι  αρκετά  φαρδύ,  ενώ  είναι  σχετι-
        και αναστήματος. Ανεβαίνοντας στην σέλα, οι μαλα- κά χαμηλά τοποθετημένο εστιάζοντας κυρίως στην
        κές αναρτήσεις θα υποχωρήσουν και οποιοσδήποτε  χρήση εντός δρόμου –κατά την όρθια οδήγηση στο

        αναβάτης θα φτάνει εύκολα τα πόδια του στο έδα- χώμα, θα βόλευε να ήταν κατά τι ψηλότερο. Θαύ-
        φος –μόνο αν είστε αρκετά κοντός/ή, θα βρείτε την  ματα στην στήριξη των ποδιών του αναβάτη κάνουν
        σέλα ψηλή. Η τελευταία είναι αρκετά σκληρή και  τα μαρσπιέ, τα οποία είναι ευμεγέθη και οδοντωτά
        στενή, κάτι που θα κουράσει κάπως τον αναβάτη σε  «γραπώνοντας» οποιοδήποτε υπόδημα βάλετε πά-











                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   204   205   206   207   208   209   210   211   212   213   214