Page 207 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 207
Husqvarna Svartpilen 401
να απουσιάζει ο συμπλέκτης ολίσθησης. Από πλευ-
ράς κατανάλωσης κινείται στον μέσο όρο της κατη- ΤΕΧΝΙΚΑ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
γορίας με τιμή δοκιμής τα 4,3 λίτρα/100χλμ με μι-
κτή χρήση. Τύπος 4T, 1Κ, Υ/Ψ
373
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα Κινητήρας Κυβισμός (κ.εκ.) 89 Χ 60
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
Όπως και στον κινητήρα, το KTM 390 Duke ήταν Συμπίεση (:1) 12.6
συμβατός δότης και για το πλαίσιο, αφού το τελευ- Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 44/9000
3,7/7000
ταίο έχει όλα τα χαρακτηριστικά που ταιριάζουν στο Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) Ηλ.Ψεκασμός
Τροφοδοσία
Svartpilen 401. Το παραδοσιακό ατσάλινο χωροδι- Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 9.5
κτύωμα είναι στιβαρό αλλά και ελαφρύ, συμβάλ- Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 4.3
λοντας ώστε το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέ- Τύπος Ατσάλινο χωροδικτύωμα
τας να μην ξεπερνά τα 152 κιλά (χωρίς υγρά). Για Αν. Ε / Ρυθμίσεις Ανεστραμμένο πιρούνι WP 43χιλ
το 2020 νέο είναι μόνο το υποπλαίσιο το οποίο εί- Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) 142
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ WP, ΠΕ
ναι μακρύτερο κατά 40χιλ, συναντάμε όμως αλλα- Διαδρομή (χλστ.) 150
γές και στον τομέα των αναρτήσεων. Στο μπροστινό Φρένα Ε (χλστ.) Δ/320, 4Ε, ABS
Φρένα Π (χλστ.)
Δ/230, 1Ε, ABS
μέρος βρίσκεται πλέον το ρυθμιζόμενο ανεστραμ-
μένο πιρούνι 43χιλ APEX της WP το οποίο συνδυά- Ελαστικά Ελαστικό Ε 110/70-17’’
ζεται με αμορτισέρ της ίδιας εταιρίας. Το τελευταίο Ελαστικό Π 150/60-17’’
ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου
και εδράζεται χωρίς μοχλικό απευθείας στο αλουμι- Μήκος (χλστ.) Δ.Α
Δ.Α
νένιο ψαλίδι. Οι διαδρομές παραμένουν στα 142χιλ Διαστάσεις Πλάτος (χλστ.) 1357
Μεταξόνιο (χλστ.)
και 150χιλ εμπρός και πίσω αντίστοιχα, όπως και τα ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 835
φρένα που αποτελούνται από ακτινική τετραπίστονη Βάρος χωρίς υγρά (κιλά) 152
δαγκάνα της Bybre με δίσκο 320χιλ μπροστά, μονο-
πίστονη δαγκάνα με δίσκο 230χιλ πίσω και το 2κά- νά μποτιλιαρίσματα. Με γεμάτη λειτουργία του κινητή-
ναλο ABS 9Μ της Bosch. ρα σε όλο το φάσμα των στροφών κάνει απολαυστικές
Οδηγώντας τις χαλαρές βόλτες, όμως όπως και στο 390 Duke σε
Μη σας ξεγελούν η scrambler εμφάνιση και οι ωθεί να ανοίξεις λίγο παραπάνω το γκάζι για να βγά-
ακτινωτοί τροχοί με τα τρακτερωτά ελαστικά Pirelli λει τον πραγματικό του εαυτό, ειδικά όταν θελήσεις να
Scorpion Rally STR, αφού η αλήθεια είναι ότι το κινηθείς πιο γρήγορα. Ο ρυθμός με τον οποίο ανεβαί-
Svartpilen 401 θα περάσει το μεγαλύτερο μέρος νουν τα χιλιόμετρα εκπλήσσει ευχάριστα και σε αυτό
της ζωής του εντός των αστικών συνόρων πατώντας συμβάλλει και η σωστή λειτουργία του quick shifter
σε άσφαλτο. Η λεπτή σιλουέτα, οι μαζεμένες δια- που επιτρέπει άμεσες αλλαγές ταχυτήτων. Το αποτέ-
στάσεις και το μικρό βάρος κάνουν τη μοτοσυκλέ- λεσμα είναι τα βλέμματα θαυμασμού και απορίας να
τα να ελίσσεται με άνεση ανάμεσα στα αυτοκίνητα μην πέφτουν πάνω σου μόνο λόγω της εντυπωσιακής
παρά το φαρδύ τιμόνι και να φτάνει πρώτη σε κάθε εμφάνισης, αφού το ¨μικρό¨ Svartpilen μπορεί να κυ-
φανάρι, χωρίς να σε απασχολούν ποτέ τα καθημερι- νηγά εύκολα μοτοσυκλέτες με περισσότερα κυβικά.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα