Page 203 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 203
Honda CL 500
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα ΤΕΧΝΙΚΑ
Δοκιμασμένες λύσεις επιλέχθηκαν τόσο για το ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
ατσάλινο πλαίσιο όσο και για το επίσης ατσάλινο
ψαλίδι που προέρχονται αυτούσια από το CMX 500 Τύπος 4T, 2K, Υ/Ψ
471
Κυβισμός (κ.εκ.)
Rebel, όχι όμως και για το υποπλαίσιοτο οποίο σχε- Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 67 Χ 66,8
διάστηκε αποκλειστικά για τις ανάγκες του CL500. Το Συμπίεση (:1) 10,7
46/ 8500
βάρος του νέου μοντέλου ανέρχεται στα 192 κιλά με Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 4,4 / 6250
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
πλήρη υγρά, ενώ στον τομέα των αναρτήσεων συνα- Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός
ντάμε τηλεσκοπικό πιρούνι 41χιλ χωρίς ρυθμίσεις και Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 12
δύο αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου σε Κατανάλωση (Μέση λτ./100χλμ.) 4,0
5 θέσεις. Οι τροχοί φορούν τα ελαστικά μικτής χρήσης Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
Trailmax Mixtour της Dunlop σε διαστάσεις 110/80- Αν. Ε / Ρυθμίσεις Συμβατικό πιρούνι 41χιλ,
Διαδρομή (χλστ.)
150
19 και 150/70-17 και παρότι κατασκευάζονται από χυ- Αναρτήσεις - Φρένα Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Δύο αμορτισέρ, ΠΕ 5
τό αλουμίνιο διαθέτουν αρκετές ακτίνες για το απα- Διαδρομή (χλστ.) 145
ραίτητο look, ενώ την πέδηση αναλαμβάνει η Nissin. Φρένα Ε (χλστ.) Δ / 310, 2Ε, ABS
Δ / 240, 1Ε, ABS
Φρένα Π (χλστ.)
Μπροστά συναντάμε έναν δίσκο 310χιλ με διπίστονη
δαγκάνα και πίσω έναν δίσκο 245χιλ με μονοπίστονη Ελαστικά Ελαστικό Ε 110/80-19΄΄
150/70-17΄΄
Ελαστικό Π
δαγκάνα, χωρίς φυσικά να λείπει το δικάναλο ABS το
οποίο δεν παρέχει δυνατότητα απενεργοποίησης.
Οδηγώντας ξέλθει σε κάθε περιβάλλον με την απόκριση στο γκά-
Τα πράγματα είναι απλά όταν ξεκινάς την πρώτη ζι να είναι ιδιαίτερα γλυκιά κάνοντας την απουσία
βόλτα με το CL500, αφού κατευθείαν νιώθεις άνετα tractioncontrolνα περνά απαρατήρητη. Παρά τα ελα-
μαζί του, όπως συμβαίνει με τις περισσότερες μοτο- στικά μικτής χρήσης ο πίσω τροχός ακόμη και στην
συκλέτες της Honda. Εκπληρώνοντας τις προσδοκί- ελληνική άσφαλτο θα γλιστρήσει μόνο αν το επιδιώ-
ες, αποδεικνύεται ευέλικτο και εύκολο στην πόλη, ξεις, αλλά αυτό σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει ότι
με το σωστό του ζύγισμα και το χαμηλό του ύψος είναι αργό. Οι 46 ίπποι του αρκούν για να επιταχύνει
να βοηθούν ιδιαίτερα τους νεότερους αναβάτες. Ο από τα 0-100χλμ/ώρα σε 6,1΄΄ αλλά και για να στείλει
συμπλέκτης είναι μαλακός και το τιμόνι, χωρίς να εί- το κοντέρ πάνω από τα 170χλμ/ώρα, αποδεικνύοντας
ναιτόσο πλατύ ώστε να εμποδίζει, κόβει ικανοποιητικά ότι μπορεί εύκολα να βγει έξω από τα τείχη της πόλης
με αποτέλεσμα η μοτοσυκλέτα να έχει κύκλο στροφής και να ταξιδεύει με ταχύτητες πάνω από τα 120χλμ/
2,6 μέτρα, κάτι ιδιαίτερα σημαντικό στην πυκνή κίνη- ώρα χωρίς ενοχλητικούς κραδασμούς, αλλά και χω-
ση. Σημαντική επίσης σε αυτές τις συνθήκες και όχι ρίς να ζητά απαγορευτικές ποσότητες βενζίνης. Παρό-
μόνο είναι και η λειτουργία του δικύλινδρου κινητή- τι το setup των αναρτήσεων είναι αρκετά μαλακό για
ρα, ο οποίος αισθάνεται ιδιαίτερα άνετα όταν κινείται να μπορείς να περνάς αναίμακτα πάνω από τις πε-
στο χαμηλό-μεσαίο φάσμα στροφών. Ελαστικός και ρισσότερες κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων, το
έτοιμος να επιταχύνει ομαλά τη μοτοσυκλέτα όποτε το CL500 δεν θα δυσανασχετήσει ούτε όταν αντικρί-
ζητήσεις ακόμη και με μια ταχύτητα πάνω θα αντεπε- σεις την πρώτη στροφή.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα