Page 198 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 198
Daytona Rockstar 500
διαθέσιμο χώρο για να βολευτεί, με τις χειρολαβές βει το σώμα ηλεκτρονικού ψεκασμού της Bosch. Η
να είναι ελαφρώς κρυμμένες, προς τέρψη του σχε- τιμή της μέσης κατανάλωσης του κατά την διάρκεια
διασμού, αλλά τα μαρσπιέ να βρίσκονται σε ικανο- της δοκιμής δεν ξεπέρασε τα 4,5 λτ/100 χλμ και σε
ποιητική απόσταση και να μην κουράζουν τα πόδια. συνδυασμό με το ρεζερβουάρ 18 λίτρων, η αυτονο-
Στο ψηφιακό πίνακα οργάνων, που αποτελείται από μία φτάνει τα 400 χιλιόμετρα.
μια LCD οθόνη, συναντάμε τις βασικές κι απαραίτη- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
τες πληροφορίες που χρειάζεται ο οδηγός, με την To Rockstar 500 πατάει πάνω σε διπλό σωληνωτό
έλλειψη του ρολογιού να μας αποσυντονίζει λίγο ατσάλινο πλαίσιο, που προσφέρει υψηλή ακαμψία και
στην τρέλα της καθημερινότητας, αλλά να μας προ- συνοχή στο σύνολο, χωρίς όμως να το βαραίνει επικίν-
σφέρει ένα αίσθημα ελευθέριας στις χαλαρές μας δυνα, με τη ζυγαριά να δείχνει 194 κενά κιλά. Η λίστα
βόλτες, με τους διακόπτες του τιμονιού να κάνουν περιφερειακών που φοράει το Daytona είναι μεγάλη
τα βασικά. και «βασιλική», με ονόματα βαριά και αποδεδειγμέ-
Κινητήρας νης αξίας. Οι αναρτήσεις είναι ευγενική χορηγίας της
O υγρόψυχτος 2κύλινδρος 8βαλβιδος κινητή- Kayaba (KYB), ρυθμιζόμενες ως προς την προφόρτι-
ρας αποδίδει 43 ίππους στις 8.500 σ.α.λ, με τη ρο- ση και την απόσβεση, με ένα ανεστραμμένο πιρούνι
πή να αγγίζει τα 4,1 χλγμ στις 6,500 σ.α.λ., νούμε- διαμέτρου 41 χιλιοστών και διαδρομής 155 χιλιοστών
ρα κατάλληλα και για οδήγηση με Α2 δίπλωμα. Το εμπρός και μονό αμορτισέρ διαδρομής 80 χιλ με μο-
Rockstar συνεργάζεται με ένα 6ταχυτητο κιβώτιο με χλικό πίσω. Στο σύστημα πέδησης, μπροστά συναντά-
μαλακό συμπλέκτη, που το κάνει ιδανικό για κίνηση με δύο κυματοειδείς δίσκους 300 χιλιοστών με διπί-
μέσα στη πόλη, με την τροφοδοσία να έχει αναλά- στονες δαγκάνες της NISSIN και πίσω ένα κυματοειδή
Eπιστροφή στα περιεχόμενα