Page 193 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 193

DYMOTO Winner 200 by Daytona



          Εμφάνιση ποιότητα
          To Winner 200, ακολουθεί τη σχεδιαστική τάση
        που υπάρχει στην adventure κατηγορία  κι έχει μο-
        ντέρνα και δυναμική εμφάνιση με έντονα στοιχεία
        που φωνάζουν ότι η περιπέτεια είναι στο αίμα της.
        Το παρατεταμένο φτερό βγάζει μάτι και δένει άψογα

        με το μπροστινό ενιαίο φωτιστικό σώμα full LED σε
        κάθετη διάταξη, με τα φώτα ημέρας (DRL) να βρί-
        σκονται από πάνω του. Στο πλάι οι έντονες γωνιές
        και οι τονισμένες γραμμές είναι κάτι παραπάνω από  Οι αναρτήσεις δεν προβληματίζονται από τις
        εμφανείς  χωρίς να κρύβονται από τα κάγκελα, που      κακοτεχνίες των δρόμων. Τα φρένα έχουν δίσκους
        σχεδιάστηκαν και τοποθετήθηκαν με τέτοιο τρόπο        τύπους μαργαρίτα, διαστάσεως 278 χιλιοστών
                                                              μπροστά και 220 χιλιοστών πίσω.
        ώστε να δίνουν έχτρα πόντους ομορφιάς στη μοτο-

        συκλέτα και ταυτόχρονα να την προστατεύουν. Στο
        πίσω μέρος συναντάμε ένα εξάγωνο LED φωτιστι-
        κό σώμα και μια μεγάλη σχάρα έτοιμη να κουβαλή-
        σει ότι θελήσει ο αναβάτης. Το μοντέλο της Dymoto
        διαθέτει πλαϊνό και κεντρικό σταντ που διευκολύνει
        απίστευτα τις όποιες εργασίες πρέπει να γίνουν στη
        μοτοσυκλέτα ενώ προσφέρει πιο σταθερή στήριξη
        σε κακοτράχαλα σημεία. Οι τροχοί είναι αλουμινίου
        και έχουν σχεδίαση σε σήμα αστεριού με το καπάκι

        στο τελικό της εξάτμισης να ολοκληρώνει την «πε- Ο κινητήρας που εξοπλίζει το Winner 200 είναι
        ριπετειώδη» εικόνα του. Η μοτοσυκλέτα είναι δια-      μονοκύλινδρος, με 4 βαλβίδες, υγρόψυκτος, 189
        θέσιμη σε δυο χρωματισμούς, μαύρο και λευκό, με       κυβικών εκατοστών και διαθέτει αντικραδασμικό
                                                              άξονα με την απόδοση του να φτάνει στους 16,5
        τα πλαστικά κομμάτια στο χρώμα του ανθρακονή-         ίππους στις 8.000 στροφές και η ροπή του στα 1,61
        ματος να κάνουν φοβερή αντίθεση και να τονίζουν  κιλά στις 6.000 στροφές.
        το δυναμικό χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας!               την εργονομική της σχεδίαση κάνει εύκολη υπόθε-
          Άνεση- εργονομία                                    ση το πάτημα των ποδιών στο δρόμο, ακόμα και για
          Η Dymoto εξέλιξε το Winner 200 με σκοπό την         αναβάτες κάτω του 1.70. Το γέμισμα της είναι αρκε-
        εύκολη μετακίνηση στην πόλη και σε ασφάλτινες         τά καλό και δεν κουράζει τον αναβάτη σε πολύωρη

        διαδρομές, δίνοντας του ταυτόχρονα τη δυνατότη-       χρήση ενώ και ο συνεπιβάτης δεν θα «γκρινιάξει»
        τα να ακολουθήσει την όποια επιθυμία του αναβά-       αφού σέλα-μαρσπιέ- χειρολαβές είναι άκρως βολι-
        τη του  για βατές χωμάτινες διαδρομές. Αυτό είχε      κά και σε εργονομικές  θέσεις. Ο αναβάτης θα βο-
        ως συνέπεια να δώσουν αρκετή έμφαση στην εργο-        λευτεί εύκολα από τα πρώτα μέτρα με τη μοτοσυ-
        νομία ώστε να πετύχουν ισορροπία και στις δυο πε-     κλέτα,  χάρη στο καλοσχεδιαμένο τιμόνι της, που
        ριπτώσεις, με το αποτέλεσμα να τους δικαιώνει.  Η     τοποθετεί σε σωστές γωνίες τα χέρια και φέρνει τον
        σέλα έχει ύψος 805 χιλιοστά και σε συνδυασμό με       κορμό του αναβάτη σε όρθια θέση και στις ξεκού-









                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   188   189   190   191   192   193   194   195   196   197   198