Page 189 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 189
Ducati Scrambler Icon
Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Ένα από τα δυνατά σημεία όλων των Scrambler
είναι αναμφίβολα η εμβληματική εμφάνιση και στη
νέα γενιά αυτό δεν αλλάζει. Μάλιστα η σχεδίαση
όχι απλώς δεν αλλάζει, αλλά κινείται ακριβώς στο
ίδιο μοτίβο με πριν, καθιστώντας δύσκολο να ανα-
γνωρίσεις τη νέα μοτοσυκλέτα αν δεν γνωρίζεις τα
σημεία κλειδιά στα οποία διαφέρει. Ένα από αυ-
τά είναι ο στρογγυλός προβολέας ο οποίος διαθέ-
τει το χαρακτηριστικό Χ στην εξωτερική του πλευρά H TFT οθόνη έλειπε από την προηγούμενη γενιά
για να τονίζεται ακόμη περισσότερο με τον φωτισμό και με μέγεθος 4,3΄΄ είναι ευανάγνωστη σε όλες
τις συνθήκες, παρέχοντας κάθε πληροφορία με
να είναι πλέον full Led. Επανασχεδιασμένα είναι τα όμορφα γραφικά αλλά και δυνατότητα σύνδεσης
αλουμινένια πλαϊνά που θυμίζουν προστατευτικά (προαιρετικά) με κινητό τηλέφωνο μέσω του Duca-
ψυγείου αλλά και το ρεζερβουάρ το οποίο διαθέτει ti Multimedia System
πλαστικά καλύμματα που αφαιρούνται εύκολα, προ-
σφέροντάς σου τη δυνατότητα να αλλάξεις γρήγο-
ρα το χρώμα της μοτοσυκλέτας (σύμφωνα με τους
ανθρώπους της Ducati σε περίπου 30λεπτά). Κάτι
που μοιάζει απόλυτα εφικτό μιας και εκτός από το
ρεζερβουάρ τα πλαστικά τμήματα της μοτοσυκλέ-
τας περιορίζονται στα φτερά και στο κάλυμμα του
προβολέα. Το Scrambler Icon διατίθεται σε 3 βασι-
κούς χρωματισμούς (κίτρινο, κόκκινο, μαύρο), ενώ
η μεγάλη λίστα των αξεσουάρ περιλαμβάνει ακό- Ο αεροελαιόψυκτος κινητήρας συνεχίζει να
μη 6 ώστε να μπορείς να το μεταμορφώνεις ανά- αποδίδει 73 ίππους είναι όμως ελαφρύτερος κατά
2,5 κιλά και πλέον συνεργάζεται με ηλεκτρονικό
λογα τις ορέξεις σου. Το customization άλλωστε γκάζι διαθέτοντας δύο riding modes και traction
ήταν ανέκαθεν ένα από τα δυνατά χαρτιά του, όπως control
βέβαια και η ποιότητα κατασκευής που για ακόμη σκεται πιο κοντά στον αναβάτη από την προηγού-
μια φορά βρίσκεται στα γνωστά υψηλά επίπεδα της μενη γενιά, ενώ μικρές διαφορές έχει και η σέλα
Ducati. Αυτό σε μια γυμνή μοτοσυκλέτα έχει ακό- που πλέον είναι πιο ίσια, στενότερη στο εμπρός μέ-
μη μεγαλύτερη αξία καθώς τα πάντα βρίσκονται σε ρος και χαμηλότερη κατά 3χιλ (795χιλ από το έδα-
κοινή θέα και στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν σε φος), επιτρέποντας σε αναβάτες κάθε αναστήματος
αφήνουν να πάρεις το βλέμμα σου από πάνω τους. να στηρίζονται και στα δύο τους πόδια όταν σταμα-
Άνεση – Εργονομία τούν. Οι χειρολαβές για τον συνεπιβάτη ¨κρύβο-
Το Scrambler απευθύνεται σε όλους και η θέση νται¨ και πάλι ώστε να μην αλλοιώνουν τη σχεδίαση
οδήγησης δεν θα μπορούσε παρά να είναι φιλόξε- της μοτοσυκλέτας ενώ, όπως και στην προηγούμε-
νη. Το τιμόνι είναι ελαφρώς χαμηλότερο και βρί- νη γενιά, κάτω από τη σέλα υπάρχει θύρα USB για
Eπιστροφή στα περιεχόμενα