Page 191 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 191
Ducati Scrambler Icon
ξημένες δυνατότητες παραμετροποίησης μιας και
το Scrambler είναι μια άριστη πλατφόρμα για εκτε- ΤΕΧΝΙΚΑ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
ταμένο customizing. Μαζί με τη δίαιτα του κινητή-
ρα, το νέο Scrambler έχασε 4 ολόκληρα κιλά, στα- Τύπος 4Τ, V2 90o, Α/Ψ
803
ματώντας τη ζυγαριά στα 185 κιλά με πλήρη υγρά. Κινητήρας Κυβισμός (κ.εκ.) 88 Χ 66
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
Στον τομέα των αναρτήσεων η μοτοσυκλέτα εξο- Συμπίεση (:1) 11
πλίζεται από την KYB με ανεστραμμένο πιρούνι Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 73/8.250
41χιλ και αμορτισέρ με ρύθμιση μόνο για την προ- Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 6,6/7.000
φόρτιση, αμφότερα με διαδρομή 150χιλ, ενώ την Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
πέδηση αναλαμβάνουν ένας δίσκος 330χιλ μπρο- Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 13.5
στά, ο οποίος συνεργάζεται με τετραπίστονη ακτι- Τύπος Ατσάλινο χωροδικτύωμα
νική δαγκάνα και ακτινική τρόμπα της Brembo και Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις USD 41χιλ, Kayaba
ένας δίσκος 245χιλ με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω. Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) 150
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Αμορτισέρ Kayaba, Π.
Το ABS προέρχεται από την Bosch και διαθέτει λει- Διαδρομή (χλστ.) 150
τουργία cornering, ενώ οι τροχοί έχουν νέα σχε- Φρένα Ε (χλστ.) Δ/330, 4Ε, ABS
Δ/245, 1Ε, ABS
Φρένα Π (χλστ.)
δίαση και τυλίγονται με τα ελαστικά της Pirelli MT
60 RS σε διαστάσεις 110/80 R18 και 180/55 R17 Ελαστικά Ελαστικό Ε 110/80-18’’
εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Ελαστικό Π 180/55-17’’
Οδηγώντας
Η οδήγηση του νέου Scrambler στην πανέμορ- που ίσως σε ενοχλήσει τους καλοκαιρινούς μή-
φη Βαλένθια ξεκίνησε από την πόλη, ένα περιβάλ- νες είναι η ζέστη από την εξάτμιση στο πόδι σου, η
λον στο οποίο αναμένεται να περάσει μεγάλο μέ- οποία όμως είναι μειωμένη, αφού όπως προαναφέ-
ρος της ζωής του, μιας και τα καταφέρνει περίφημα, ραμε ο λαιμός του πίσω κυλίνδρου κατεβαίνει πλέ-
όντας ευκολοδήγητο και ελαφρύ σε κάθε χειρισμό. ον απευθείας στον καταλύτη. Ο δικύλινδρος κινητή-
Το βλέπεις, το καβαλάς και έφυγες! Δεν χρειάζε- ρας δεν διαμαρτύρεται με έντονα σκορτσαρίσματα
ται καμία περίοδο εξοικείωσης, δεν πρόκειται να παρά μόνο αν το επιδιώξεις ενώ παράλληλα είναι
δυσκολέψει ποτέ τον αναβάτη του, ανεξάρτητα αν αρκετά ελαστικός ώστε να μπορείς να ανοίγεις το
είναι αρχάριος και παρότι αυτό το χαρακτηριστικό γκάζι ανά πάσα στιγμή χωρίς να κατεβάσεις ταχύτη-
ήταν ήδη γνώριμο για το Scrambler, δεν σημαίνει τα (οι αλλαγές γίνονται πιο γλυκά από την προηγού-
ότι δεν μπορούσε να βελτιωθεί. μενη γενιά) , εκμεταλλευόμενος τη δικύλινδρη φύ-
Το ηλεκτρονικό γκάζι ήρθε με τον καλύτερο τρό- ση του. Τότε θα καταλάβεις ότι οι 73 ίπποι επαρκούν
πο, προσφέροντας πιο γλυκιά απόκριση από την και με το παραπάνω για να ευχαριστηθείς οδήγηση,
προηγούμενη γενιά στο αρχικό άνοιγμα -ειδικά με είτε βολτάρεις στο αστικό περιβάλλον, είτε κινείσαι
επιλεγμένο το Road Mode- και σε συνδυασμό με στον αυτοκινητόδρομο διατηρώντας με άνεση ταχύ-
τον ελαφρύτερο υδραυλικό συμπλέκτη δίνει αρκε- τητες ταξιδίου κοντά στα 140χλμ/ώρα, είτε βρίσκε-
τούς πόντους στον τομέα της καθημερινής μετα- σαι σε δρόμο με στροφές, όπου το Scrambler δεί-
κίνησης και στο συνεχές σταμάτα-ξεκίνα. Το μόνο χνει ξεκάθαρα πως είναι Ducati.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα