Page 186 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 186
Daytona 155 U1
συσκευών ταυτόχρονα. Σε ότι αφορά τον οδηγό, η ρισμα του πίσω τροχού στα απότομα κατεβάσματα,
σέλα είναι αρκετά φιλόξενη με επαρκές αφρώδες εξομαλύνει τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας στο
και σωστή απόσταση-825 χιλιοστά- από το έδαφος, κλείσιμο του γκαζιού μειώνοντας το φρένο κινητή-
ενώ ο συνεπιβάτης δύσκολα θα βολευτεί ειδικά σε ρα και δίνει πιο ελαφριά αίσθηση στη μανέτα του
διαδρομές μεγάλης διάρκειας, εξαιτίας του μικρού συμπλέκτη. Η μέση κατανάλωση καυσίμου κυμαί-
τμήματος που του αναλογεί και της μεγάλης γωνίας νεται στο απόλυτα αποδεκτό για καθημερινή χρή-
που σχηματίζουν τα γόνατα του. ση νούμερο των 3,1 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα. Σε
Κινητήρας συνδυασμό με τη δεξαμενή καυσίμου 12,5 λίτρων,
Όπως δηλώνουν και τα αρχικά του ονόματος της, η οποία διαθέτει γαλβανισμένη εσωτερική επιφά-
η 155 U1 εξοπλίζεται με ένα μονοκύλινδρο 4-βάλ- νεια για αντιδιαβρωτική προστασία, επιτυγχάνεται
βιδο υγρόψυκτο κινητήρα 155 κυβικών της Zontes, αυτονομία που μπορεί να αγγίξει τα 400 χιλιόμετρα.
ο οποίος αποδίδει 18 ίππους στις 9.250 σ.α.λ. και Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
μέγιστη ροπή 1,63 kg-m στις 7.500 σ.α.λ. Την τρο- Η δοκιμασμένη λύση της ατσάλινης σωληνωτής
φοδοσία του έχει αναλάβει το σύστημα ηλεκτρο- διάταξης του πλαισίου, σε συνδυασμό με το ενι-
νικού ψεκασμού EFI της Bosch, ενώ διαθέτει δύο σχυμένο ψαλίδι από ειδικό κράμα αλουμινίου, επι-
χαρτογραφήσεις Ε (eco) για εξοικονόμηση καυσί- τυγχάνουν μείωση βάρους, υψηλότερη στρεπτική
μου και S για γρήγορη sport λειτουργία, οι οποί- ακαμψία και εξαιρετική σταθερότητα. Η Adventure
ες στην πράξη δεν έχουν κάποια αισθητή διαφο- προσέγγιση της 155U1, της χάρισε ανεστραμμένο
ρά. Μέρος του πλούσιου εξοπλισμού αποτελεί και πιρούνι 37 χιλιοστών, μεγαλύτερου σε μήκος από
ο συμπλέκτης ολίσθησης που αποτρέπει το μπλοκά- το αντίστοιχο που συναντάται στη street fighter έκ-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα