Page 182 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 182
Daytona G155 by Zontes
Όμως έχει στη διάθεσή του χειρολαβές οι οποίες νει την πιθανότητα μπλοκαρίσματος του πίσω τρο-
αποτελούν ουσιαστικά προέκταση του πίσω φωτι- χού σε απότομο κατέβασμα ταχυτήτων, μειώνει το
στικού σώματος και είναι όμορφα ενσωματωμένες φρένο κινητήρα στο κλείσιμο του γκαζιού και δίνει
στα πλαστικά της ουράς, πράγμα που τις κάνει αό- ελαφριά αίσθηση στη μανέτα.
ρατες. Όμορφη πινελιά είναι και το κοντό τελικό της εξά-
Κινητήρας τμισης που βρίσκεται στο κάτω μέρος για καλύτερη
Στο επίκεντρο του G155 βρίσκεται ένας τελευταί- κατανομή βάρους. Είναι κατασκευασμένο από ανο-
ας τεχνολογίας μοκύλινδρος, τετράχρονος, υδρό- ξείδωτο ατσάλι ανθεκτικό στις υψηλές θερμοκρασί-
ψυκτος κινητήρας που αποδίδει 18 ίππους στις ες που εξασφαλίζει μεγάλη διάρκεια ζωής. Ένα από
9.250 σ.α.λ και 1,63 kgm ροπής στις 7.500 σ.α.λ. τα στοιχεία που μας εντυπωσίασαν με το G155 εί-
Ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του δυο modes λει- ναι η αυτονομία του. Αυτή οφείλεται εν μέρει στη
τουργίας: Eco, για μεγαλύτερη οικονομία καυσί- χαμηλή του κατανάλωση, αφού κατά τη διάρκεια
μου και Sport, για πιο σπορ απόκριση στο γκάζι με της δοκιμής μετρήσαμε 2,6 λίτρα ανά 100 χιλιόμε-
την επιλογή να γίνεται από κουμπί στα δεξιά, αν κι τρα σε μεικτές συνθήκες, αλλά κυρίως στο τερά-
εμείς δεν αντιληφθήκαμε ιδιαίτερη διαφορά. Το κι- στιο ρεζερβουάρ των 20 λίτρων με τη διπλή εσωτε-
βώτιο ταχυτήτων είναι 6 σχέσεων και θα το χαρα- ρική, αντιοξειδωτική βαφή. Αυτό πρακτικά σημαίνει
κτηρίζαμε ελαφρώς κοντό, αφού σε συνδυασμό με ότι μπορείς να διανύσεις σχεδόν 800 χιλιόμετρα με
τον ελαστικό κινητήρα σου επιτρέπει να έχεις μια ένα γέμισμα.
ή και δυο σχέσεις πάνω. Η μοτοσυκλέτα εφοδιάζε- Πλαίσιο – αναρτήσεις - φρένα
ται με συμπλέκτη ολίσθησης ο οποίος κάνει μειώ- Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο είναι επιμελώς
Eπιστροφή στα περιεχόμενα