Page 178 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 178
Daytona (By Zontes) V310
δύο δίσκους των 300 και 230 χιλιοστών εμπρός και ακίνητοι. Ο κινητήρας πρωταγωνιστεί στην «power»
πίσω, τους οποίους σφίγγουν οι δαγκάνες των δυο πλευρά του V310, αφού οι 35 ίπποι του είναι… ολο-
και ενός εμβόλων αντίστοιχα. Το ABS του μοντέλου ζώντανοι: η απόδοση στον τροχό είναι γραμμική και
προέρχεται από την Bosch και είναι το σύστημα 9.1: η απόκριση στο γκάζι ενθουσιάζει. Ο κινητήρας δεν
Λειτουργεί σε δύο κανάλια εμπρός και πίσω, ενώ παρουσιάζει «τρύπες» ισχύος σε καμία περιοχή του
μάλιστα έχει την δυνατότητα να απενεργοποιηθεί. στροφομέτρου, πέρα από μια φυσιολογική, μικρή
Στην πέδηση, μετρήσαμε απόσταση ακινητοποίησης εξασθένηση στις πολύ υψηλές στροφές (μονοκύ-
από τα 100 χλμ/ώρα, στα 50,4 μέτρα. λινδρος γαρ). Ο συμπλέκτης ολίσθησης-υποβοήθη-
Στο δρόμο σης είναι πανάλαφρος σε συνθήκες πόλης, όπου το
Μία αντισυμβατική, επιθετική στην εμφάνιση μο- μοντέλο θα περάσει πολύ από τον χρόνο του. Στο
τοσυκλέτα, το V310 σε προ(σ)καλεί να την γνωρί- απαιτητικό αυτό περιβάλλον, ο αναβάτης απολαμ-
σεις και εσύ είσαι ήδη περίεργος: Τι οδηγική ταυ- βάνει πέρα από τον κινητήρα, και την μεγάλη ευελι-
τότητα έχει ένα cruiser μοντέλο των 300 κυβικών; ξία του V310 στην οποία παίζει ρόλο το ευμεγέθες
Ας αρχίσουμε από το πολύ καλό ζύγισμα των 179 τιμόνι του. Έχοντας μόνο τον νου σας μην… κατε-
κιλών της κατασκευής, που σε συνδυασμό με την βάσετε κανέναν καθρέφτη όταν η κίνηση πυκνώνει,
χαμηλή σέλα κάνουν την μοτοσυκλέτα εύκολη στο χάρη στο τιμόνι αυτό μπορείτε να οδηγήσετε είτε
χειρισμό, στις επιτόπιες μανούβρες και όσο είστε πολύ ομαλά, είτε πολύ σβέλτα, καθώς το V310 υπα-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα