Page 173 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 173

Daytona Maverick 500



          Εμφάνιση-ποιότητα
          Το Maverick χαρακτηρίζεται από την εξευγενισμέ-
        νη σχεδίασή του, που έχει δεχτεί αρκετές επιρροές,
        τόσο από την ευρωπαϊκή, όσο και την ιαπωνική σχο-
        λή σχεδίασης των on-off. Η γεμάτη αιχμηρές γωνί-
        ες και έντονες γραμμές σιλουέτα του, συνάδει με

        τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα του. Το μπροστινό
        μέρος με το τονισμένο και προτεταμένο ρύγχος σου      Η σέλα, δυο επιπέδων, είναι πάρα πολύ άνετη,
                                                              γεμισμένη σωστά, ενώ το ύψος των  820 χιλιοστά
        δίνει την εντύπωση, ότι η μοτοσυκλέτα έχει  βαυα-     επιτρέπει εύκολη και ασφαλής πρόσβαση στο
        ρικές επιρροές , που όμως μένουν στη σφαίρα της  έδαφος, ακόμα και για τους πιο βραχύσωμους
        φαντασίας, μιας και το σχέδιο του προβολέα είναι      αναβάτες.
        μοναδικό. Τα πλαϊνά προστατευτικά κάγκελα τονί-
        ζουν ακόμα περισσότερο τον όγκο του Maverick,

        ενώ  ταυτόχρονα  θα  το  προστατεύσουν  από  πτώ-
        σεις. Το τιμόνι είναι αρκετά πλατύ, με τις χούφτες
        και τη ζελατίνα να δίνουν extra κάλυψη στον ανα-
        βάτη. Κοιτώντας την από το πλάι ανεβασμένη στο
        διπλό σταντ σε ενθουσιάζει εμφανισιακά, ενώ ξε-
        χωρίζει από μακριά η αλουμινένια καρίνα του κινη-     Το Maverick κινείται από ένα δικύλινδρο σε σειρά
        τήρα, που δουλειά της είναι να ελαχιστοποιήσει το  υγρόψυκτο κινητήρα χωρητικότητας 471 κυβικών
        κίνδυνο φθοράς του μοτέρ από πέτρες σε off-road       εκατοστών, που 46 ίππους  στις 8.500 σ.α.λ, με τη
        διαδρομή.  Η σχεδίαση του πίσω φωτιστικού σώμα-       ροπή να αγγίζει τα 4,1 χλγμ  στις 6,500 σ.α.λ.
        τος φανερώνει την προσοχή στην παραμικρή λεπτο-        Άνεση- Εργονομία

        μέρεια  που δόθηκε από την εταιρία κατασκευής.         Το Maverick χαρακτηρίζεται από την υψηλή του
        Στο πάτημα της δεξιάς μανέτας και το ποδόφρενου  εργονομία και την «τουριστική» άνετη θέση οδήγη-
        ανάβουν δυο χαρακτηριστικά τόξα που διατρέχουν  σης που τοποθετεί τον αναβάτη του. Η σέλα του εί-
        όλο το φανάρι, από πάνω προς τα κάτω, δημιουρ- ναι δυο επιπέδων και είναι πλούσια σε αφρώδες
        γώντας μια εντυπωσιακή εικόνα. Η εξάτμιση μαζί με  υλικό, κάνοντας την αρκετά άνετη και ξεκούραστη
        τους ακτινωτούς τροχούς ολοκληρώνουν την εικό- ακόμα και σε πολύωρο ταξίδι. Με σωστά κοψίματα
        να του Maverick και τονίζουν ακόμα περισσότερο το  και ύψος 820 χιλιοστά από το δρόμο δεν θα δυσκο-
        εκτός δρόμου στοιχείο. Τα πλαστικά που έχουν χρη- λέψει ιδιαίτερα ούτε τους πιο κοντούς αναβάτες  να
        σιμοποιηθεί είναι ποιοτικά, με τη συναρμογή τους  πατήσουν με ασφάλεια στο δρόμο.. Ο συνεπιβάτης

        να είναι καλή και στιβαρή. Το μαύρο χρώμα της μη- απολαμβάνει επίσης μια άνετη και πλατιά σέλα, που
        χανής που είχαμε στη διάθεση μας, μπορεί να κόβει  είναι  άριστα  εναρμονισμένη  με  τα  πίσω  μαρσπιέ,
        «οπτικά» τον επιβλητικό όγκο της, αλλά την ανεβά- τα οποία φέρουν τα πόδια σε ξεκούραστες γωνίες,
        ζει αρκετές σκάλες στην κλίμακα ομορφιάς, με αρ- ενώ η πίσω μεγάλη σχάρα προσφέρει εύκολη πρό-
        κετούς στο δρόμο να την χαζεύουν και να ρωτούν τι  σβαση στα χέρια του. Ο μονόχρωμος πίνακας ορ-
        μοτοσυκλέτα είναι.                                    γάνων διαθέτει την αίγλη του μεγάλου αναλογικού









                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   168   169   170   171   172   173   174   175   176   177   178