Page 177 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 177
Daytona (By Zontes) V310
Άνεση-εργονομία
Ποια θα ήταν η πρώτη σας κουβέντα, αν θα βλέ-
πατε την λεπτεπίλεπτη, παράξενα σχηματισμένη σέ-
λα του V310; Αν η απάντηση σας είναι «αυτό θα
είναι άβολο», χάσατε πανηγυρικά: Τα cruiser χα-
ρακτηριστικά του μοντέλου συνεχίζονται στην ερ-
γονομία της θέσης οδήγησης. Το σχήμα της σέλας
λειτουργεί ως bucket κάθισμα αυτοκινήτου, αφού
«αγκαλιάζει» το σώμα του αναβάτη προσφέροντας
πολύ καλή στήριξη. Το φαινομενικά λεπτό γέμισμά Έξυπνος τρόπος να καμουφλαριστεί η εξάτμιση
του V310.
της κάνει εξαιρετική δουλειά στην άνεση, αφού θα
σας κρατήσει ξεκούραστους ακόμη και σε εκδρο-
μές ή ταξίδια. Φυσικά στις συντομότερες εντός πό-
λης διαδρομές, τα πράγματα είναι ακόμα καλύτερα.
Ο συνεπιβάτης, ωστόσο, θα πρέπει να είναι μικρό-
σωμος και ελαφρύς για να αισθανθεί άνετα στην πί-
σω σέλα, που παρέχει μικρότερο διαθέσιμο χώρο
και είναι λεπτότερη (μεγάλο plus αποτελεί το μαξι-
λαράκι πλάτης). Τα μαρσπιέ του αναβάτη ρυθμίζο-
νται σε 3 θέσεις, ενώ οι μανέτες μπορούν επίσης να
προσαρμοστούν. Η σέλα είναι πολύ άνετη χάρη στο
Στην θέση οδήγησης, οι διακόπτες του V310 είναι καλοσχεδιασμένο σχήμα της.
πολυάριθμοι, παρόμοιοι με αυτούς των R, X και T σέλας και του ρεζερβουάρ να γίνονται επίσης ηλε-
μοντέλων και σίγουρα θέλουν μια «δεύτερη ματιά» κτρονικά.
για να τους συνηθίσετε τον πρώτο καιρό. Μεγά- Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα
λο τους ατού, ότι είναι φωτιζόμενοι, ένα μοναδικό Το πλαίσιο του V310 είναι μια ατσάλινη σωληνω-
στοιχείο για την κατηγορία της V310. Μπροστά στον τή κατασκευή, κλειστού τύπου και φέρει ενισχύσεις
αναβάτη δεσπόζει μια TFT οθόνη –η μόνη στα μο- στα πλαϊνά τμήματα. Η κατασκευή είναι επιμελώς
ντέλα της σειράς 310 της Daytona- που απεικονίζει κρυμμένη κάτω από το στυλ του V310, σε αντίθε-
τις ενδείξεις. Οι επιλογές που παρέχει είναι πολλές ση με το ψαλίδι και το πιρούνι τα οποία παίζουν ση-
και, μεταξύ άλλων, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει μαντικό ρόλο και στην εμφάνιση του μοντέλου. Το
ανάμεσα σε 4 διατάξεις απεικόνισης των ενδείξεων αλουμινένιο ψαλίδι είναι ιδιαίτερα μακρύ και με χα-
ανάλογα με τα γούστα του. Στην αριστερή πλευρά, ρακτηριστικό σχέδιο, ενώ συνδέεται με δύο αμορτι-
πίσω από το τιμόνι, υπάρχει διπλή θύρα παροχής σέρ που ρυθμίζονται στην προφόρτιση. Το πιρούνι,
ρεύματος USB, που θα χρησιμεύσει για την φόρτι- που δεν ρυθμίζεται, είναι ανεστραμμένο διαμέτρου
ση των συσκευών σας. Τέλος, να αναφέρουμε ότι 37 χιλιοστών. Αξίζει να αναφέρουμε ότι το V310
το V310 κάνει χρήση ενός συστήματος ενεργοποί- έχει στον βασικό εξοπλισμό, προστατευτικά μανι-
ησης χωρίς κλειδί (full keyless), με το άνοιγμα της τάρια πλαισίου εκατέρωθεν. Στα φρένα, συναντάμε
Eπιστροφή στα περιεχόμενα