Page 174 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 174
Daytona Maverick 500
στροφόμετρου, εκπλήσσοντας ευχάριστα τους φί- τις μεγαλύτερες εταιρίες κατασκευής κινητήρων
λους της βελόνας, ενώ ταυτόχρονα πατάει στα δε- παγκόσμια, που μάλιστα έχει συνεργαστεί και με
δομένα της εποχής με μια ευκρινή οθόνη LCD, που τη BMW για τα μηχανικά σύνολα των F850GS και
παρέχει στον οδηγό όλες τις απαραίτητες και χρή- F750GS. O υγρόψυχτος 2κύλινδρος 8βαλβιδος κι-
σιμες πληροφορίες που χρειάζεται κατά την οδήγη- νητήρας αποδίδει 46 ίππους στις 8.500 σ.α.λ, με τη
ση. Επίσης είναι εξοπλισμένο με μια θύρα USB και ροπή να αγγίζει τα 4,1 χλγμ στις 6,500 σ.α.λ., ενώ
μια παροχή ρεύματος 12V, ιδιαίτερα χρήσιμα όταν συνεργάζεται με ένα 6ταχυτητο κιβώτιο με σωστή
είσαι χαμένος σε κάποια χωμάτινη διαδρομή στη κλιμάκωση. Στην τροφοδοσία συναντάμε το πρώ-
μέση ενός βουνού και θέλεις σε μόνιμη λειτουργία το δυνατό όνομα και συγκεκριμένα το σώμα ηλε-
το GPS, για να βγεις στο πολιτισμό. Η ζελατίνα εί- κτρονικού ψεκασμού της Bosch. Η μέση κατανάλω-
ναι ρυθμιζόμενη χειροκίνητα σε δυο σημεία και σε ση του κατά την διάρκεια της δοκιμής περιορίστηκε
συνδυασμό με τη σέλα που σε βάζει «μέσα» στη μη- στα 4,3 λτ/100 χλμ, παρά τις αυξημένες απαιτήσεις
χανή, προσφέρει ικανοποιητική προστασία από τον σε γκάζι. Νούμερο που σε συνδυασμό με το 20λι-
αέρα, ακόμα και σε πιο ψηλούς αναβάτες. τρο ρεζερβουάρ προσφέρει αυτονομία πάνω από
Κινητήρας 440 χιλιόμετρα. Το Maverick 500 μπορεί να οδηγη-
Το Μaverick 500 είναι εξοπλισμένο με έναν κινη- θεί και με δίπλωμα Α2, αφού η ιπποδύναμη του εί-
τήρα 471 κυβικών εκατοστών της Loncin, μια από ναι ακριβώς στο επιτρεπόμενο όριο.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα