Page 175 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 175
Daytona Maverick 500
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Το Maverick έχει χτιστεί πάνω σε ένα ατσάλινο ΤΕΧΝΙΚΑ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
σωληνωτό πλαίσιο, το όποιο είναι απόλυτα ισορ-
ροπημένο στο τομέα της κατανομής του βάρους με Τύπος 2Κ, 4T, Υ/Ψ
49,1% να είναι εμπρός και το υπόλοιπο 50,9% πί- Κινητήρας Κυβισμός (κ.εκ.) 471
σω, με τα συνολικά κιλά της να αγγίζουν τα 178 Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 67x66,8
Συμπίεση (:1)
10,7
κενή. Στον τομέα της ανάρτησης και των φρένων, η Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 46/8.500
πρόταση της Daytona στην κατηγορία των 500 κυ- Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 4,1/6.500
βικών πραγματικά εντυπωσιάζει με τα περιφερεια- Τροφοδοσία Ψεκασμός
κά, που είναι από το πάνω ράφι. Η μοτοσυκλέτα Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 20
εφοδιάζεται με αναρτήσεις της KYB, full ρυθμιζό- Τύπος Aτσάλινο σωληνωτό πλαίσιο
Ανεστραμμένο
μενες τόσο προς τη προφόρτιση, όσο και στην από- Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Πιρούνι 41 χλστ
σβεση. Συγκεκριμένα μπροστά συναντάμε ένα ανε- Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) 195
στραμμένο πιρούνι διαμέτρους 41 χιλιοστών και Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Monoshock ΠΕ
Διαδρομή (χλστ.)
85
διαδρομή 195χιλιοστών και πίσω με μονό αμορ- Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/300, 2Ε, ABS
τισέρ με μοχλικό πιρούνι. Αντίστοιχα ποιοτικό και Φρένα Π (χλστ.) Δ/240, 2E, ABS
το σύστημα πέδησης, όπου την επιβράδυνση του Ελαστικά Ελαστικό Ε 110/80-19’’
Maverick έχουν αναλάβει δυο διπίστονες δαγκάνες Ελαστικό Π 150/70-17’’
της Nissin με κυματοειδείς δίσκους 300 χιλιοστών
μπροστά και μια διπίστονη δαγκάνα τη Nissin με κυ- τήρας λατρεύει να δουλεύει στις χαμηλές και μεσαίες
ματοειδής δίσκο 240 χιλιοστών πίσω, ενώ ένα δι- στροφές, βγάζοντας όλη τη δύναμη του και κάνοντας
κάναλο σύστημα της Bosch είναι υπεύθυνο να δι- τις προσπεράσεις παιχνίδι και μαζί με το καλοκουρ-
αχειρίζεται σωστά το ABS. Οι ακτινωτές ζάντες έχουν δισμένο και με σωστή κλιμάκωση κιβώτιο ταχυτήτων,
σχεδιαστεί ειδικά για tubeless ελαστικά, με τις ακτίνες θα συγχωρέσει το λάθος της μιας (θα τολμούσαμε να
να ακουμπάνε το χείλος της στεφάνης. Κορυφαία επι- πούμε και δυο) ταχύτητα πάνω. Στις μετρήσεις μας το
λογή και στα λάστιχα πρώτης τοποθέτησης, όπου συ- Maverick έγραψε 6,3 δευτερόλεπτα για το 0-100χλμ/
ναντάμε τα Metzeler Tourance, με χάραξη 30% χώ- ώρα και μόλις 5,9 δευτερόλεπτα από τα 50 στα
μα-70% άσφαλτο. 100χλμ/ώρα με 4η, αποδεικνύοντας τη δύναμη του
Στο δρόμο στις μεσαίες στροφές. Παρατηρήσαμε κάποιους ανε-
Βλέποντας τον όγκο του και ακούγοντας το βάρος παίσθητους κραδασμούς από τον κινητήρα, οι οποίοι
του, θεωρείς ότι το Maverick θα είναι ένα δύσκολο- όμως δεν γίνονται κουραστικοί και οφείλονται στη στι-
δηγητο μηχανάκι. Λάθος! Ειναι ακριβώς το αντίθετο. βαρή σύνδεση της μηχανής με το πλαίσιο, που λει-
Το σωστά κατανεμημένο βάρος, το μεγάλο τιμόνι και τουργεί υπέρ του Maverick επηρεάζοντας θετικά
η χαμηλή σέλα κάνουν την οδήγηση του Maverick ιδι- την τέλεια οδηγική συμπεριφορά του και την ποιό-
αίτερα εύκολη χωρίς να χρειάζεσαι μπράτσα ή εξεζη- τητα κύλισης του. Μόλις ο οδηγός «συνειδητοποιή-
τημένες τεχνικές. Βέβαια ο αναβάτης θα χρειαστεί να σει» τον όγκο της, θα ενθουσιαστεί με την ευελιξία
συνηθίσει τη θέση που τον βάζει η μοτοσυκλέτα, με το και την άνεση που προσφέρει στην καθημερινή με-
τιμόνι να έρχεται αρκετά ψηλά προς το στήθος. Ο κινη- τακίνηση μέσα στη πόλη.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα