Page 170 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 170
CFMOTO 700CL-X Adventure
ται από δυο κουμπιά που βρίσκονται στα αριστερά της. μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού της Bosch και η δύνα-
Ο εξοπλισμός του 700CL-X Adventure περιλαμβάνει μη φτάνει στον πίσω τροχό μέσω ενός 6τάχυτου κιβω-
ακόμα ρυθμιζόμενες μανέτες συμπλέκτη και φρένου, τίου με μονόδρομο συμπλέκτη για καλύτερη διαχεί-
LED φλας με λειτουργία αυτόματης ακύρωσης, αλλά ριση της ροπής στα απότομα κατεβάσματα. Το κοντό
και cruise control, στοιχείο που σπάνια συναντάμε σε τελικό της εξάτμισης προσθέτει πόντους στην εμφά-
προτάσεις αντίστοιχης τιμής. νιση και παράγει ευχάριστο και αρκετά δυνατό ήχο σε
Κινητήρας κάθε γενναίο άνοιγμα του γκαζιού.
Το Adventure εφοδιάζεται με τον ίδιο κινητήρα που Οι δυο χαρτογραφήσεις Sport και Eco, που συνα-
έχουμε ήδη γνωρίσει από την υπόλοιπη σειρά των 700 ντούσαμε στα 700 CL-X Heritage και Sport, έχουν με-
CL-X. Πρόκειται για ένα δικύλινδρο εν σειρά υδρόψυ- τονομαστεί σε Street και Off-Road στην περίπτωση
κτο σύνολο 693 κυβικών εκατοστών με τέσσερις βαλ- του Adventure με το αποτέλεσμα όμως να είναι ίδιο.
βίδες ανά κύλινδρο και δύο εκκεντροφόρους, που Στο Street έχεις πιο άμεση απόκριση στις εντολές που
αποδίδει 74 ίππους στις 8.500 σ.α.λ και 6,9 kgm ρο- δίνεις από το δεξί γκριπ και όλη τη δύναμη του κινη-
πής στις 7.000 σ.α.λ. Να θυμίσουμε ότι η CFMOTO τήρα διαθέσιμη, ενώ στο Off-Road η απόκριση είναι
έχει χρησιμοποιήσει διαιρούμενες μπιέλες και σφυρή- πιο ήπια και η απόδοση μειωμένη στο χαμηλό φάσμα
λατα πιστόνια για μειωμένη αδρανειακή μάζα και με- στροφών, στοιχείο ιδιαίτερα χρήσιμο στην οδήγηση
γαλύτερη αντοχή. Η τροφοδοσία του κινητήρα γίνεται εκτός δρόμου.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα