Page 167 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 167
CFMOTO 300 CL-X
να ενός εμβόλου πίσω. Το ABS ανήκει φυσικά στον ΤΕΧΝΙΚΑ
βασικό εξοπλισμό και οι τροχοί τυλίγονται με ελα- ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
στικά CST διαστάσεων 110/70-17 και 150/60-17
εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Τύπος 4Τ, 1Κ, Y/Ψ, 4β
292
Κυβισμός (κ.εκ.)
Οδηγώντας Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 78 Χ 61,2
Η πρακτικότητα, το χαμηλό κόστος χρήσης και η Συμπίεση (:1) 11.1
28 / 8750
φιλικότητα που προσφέρει μια μοτοσυκλέτα 300 Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 2,5 / 7.000
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
κυβικών είναι μερικά από τα πλεονεκτήματα που Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός
έχουν κάνει τη συγκεκριμένη κατηγορία τόσο δη- Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 14.5
μοφιλή και το 300 CL-X δεν εξαιρείται. Ελαφρύ Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 3.8
και ευέλικτο, θα βοηθήσει τους νεοεισερχόμενους Τύπος Ατσάλινο χωροδικτύωμα
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις USD πιρούνι 37χιλ
στον κόσμο των δύο τροχών και θα δώσει λύση Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α
στην καθημερινή μετακίνηση, ακόμη και αν τα χι- Αναρτήσεις - Φρένα Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ
Δ.Α
λιόμετρα που κάνεις ξεφεύγουν από τον μέσο όρο. Διαδρομή (χλστ.) Δ/292, 4Ε, ΑBS
Φρένα Ε (χλστ.)
O πιο scrambler χαρακτήρας του σε σχέση με το Φρένα Π (χλστ.) Δ/250, 1Ε , ΑBS
300ΝΚ συμβάλλει στην άνεση και σε συνδυασμό με Ελαστικό Ε 110/70- 17’’
την ξεκούραστη θέση οδήγησης και το αρκετά μα- Ελαστικά Ελαστικό Π 150/60-17’’
λακό αφρώδες της σέλας θα περνάς αναίμακτα πά-
νω από τις ανωμαλίες της ασφάλτου, κινούμενος Μήκος (χλστ.) 2020
με χαρακτηριστική ευκολία ανάμεσα στα αυτοκίνη- Διαστάσεις Πλάτος (χλστ.) 835
τα, παρότι το κόψιμο του τιμονιού δεν είναι το μεγα- Μεταξόνιο (χλστ.) 1365
795
΄Ύψος σέλας (χλστ.)
λύτερο που έχεις συναντήσει. Βάρος πλήρες (κιλά) 155
Ο συμπλέκτης είναι πανάλαφρος και ακριβής, ενώ
όταν ανοίξεις το γκάζι θα παρατηρήσεις ότι ο κινη- απαραίτητη δύναμη για να σταματήσεις με ασφά-
τήρας είναι ιδιαίτερα ελαστικός, έτοιμος να επιταχύ- λεια σε όλες τις συνθήκες. Παρότι το 300 CL-X θα
νει χωρίς δισταγμό αλλά και χωρίς ενοχλητικούς περάσει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του στο
κραδασμούς παρά τη μονοκύλινδρη φύση του. αστικό περιβάλλον με κάποιες παραχωρήσεις που
Μόνο ένα μικρό τίναγμα εμφανίζεται στο άνοιξε- έχουν να κάνουν με την προστασία από τον αέρα,
κλείσε του γκαζιού όταν κινείσαι με χαμηλές στρο- θα πραγματοποιήσεις και μικρές εξορμήσεις χω-
φές, κάτι που συνηθίζεται γρήγορα και ελαττώνε- ρίς δεύτερη σκέψη.
ται από το μεσαίο φάσμα και πάνω. Το ψηφιακό Σε δρόμο με στροφές θα κινηθεί ακριβώς με τον
κοντέρ σταματά λίγο μετά τα 150χλμ/ώρα οπότε ρυθμό που θέλεις, καθώς πλαίσιο και αναρτήσεις
μπορείς άνετα να βγεις και στον αυτοκινητόδρομο, ισορροπούν ανάμεσα στην άνεση και στη σπορ συ-
εκεί όπου μπορεί να κρατά ταχύτητες κοντά στα μπεριφορά. Έτσι, θα απολαύσεις τόσο τις χαλαρές
120χλμ/ώρα χωρίς να διαμαρτύρεται. Όταν χρεια- διαδρομές όσο και τη γρήγορη οδήγηση όταν χου-
στείς τα φρένα, θα διαπιστώσεις ότι ενώ δεν εντυ- φτώνεις σαν λυσσασμένος το γκάζι από στροφή σε
πωσιάζουν με το αρχικό τους δάγκωμα, έχουν την στροφή.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα