Page 163 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 163

CFMOTO 400 SR


        κόφτης εμφανίζεται στις 12.300σ.α.λ.).                   ΤΕΧΝΙΚΑ
          Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα                               ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
          Όπως  και  τα  μικρότερα  σπορ  μοντέλα  της
        CFMOTO, έτσι και το 450 SR χτίζεται γύρω από ένα         Τύπος                            4Τ, 2Κ, Y/Ψ
                                                                                                       449,5
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
        ατσάλινο  πλαίσιο-υποπλαίσιο  χωροδικτύωμα,  κα-        Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   72 Χ 55,2
        θώς είναι μια λύση δοκιμασμένη και συνυφασμέ-            Συμπίεση (:1)                           11.1

        νη με σπορ κατασκευές. Ατσάλινο είναι και το ψαλί-       Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)         46,9 / 10.000
                                                                                                  4,0 / 7.750
                                                                 Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
        δι, ενώ το βάρος της μοτοσυκλέτας με πλήρη υγρά          Τροφοδοσία                    Ηλ. Ψεκασμός
        σταματά τη ζυγαριά στα 179 κιλά, πριν ξεφύγει από        Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)          14
        τα δεδομένα της μικρής κατηγορίας. Κλασικές λύ-          Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)                 5,2
        σεις  συναντάμε  και  στον  τομέα  των  αναρτήσεων       Τύπος                Ατσάλινο χωροδικτύωμα
                                                                 Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις   USD πιρούνι 37χιλ
        καθώς εξοπλίζεται με ανεστραμμένο πιρούνι 37χιλ          Διαδρομή (χλστ.)                        120
        (χωρίς δυνατότητα ρυθμίσεων) και μονό αμορτισέρ         Αναρτήσεις - Φρένα   Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Μονό αμορτισέρ
                                                                                                         130
        (διαθέτει ρύθμιση προφόρτισης του ελατηρίου) το          Διαδρομή (χλστ.)             Δ/320, 4Ε, ΑBS
                                                                 Φρένα Ε (χλστ.)
        οποίο εδράζεται με μοχλικό ακολουθώντας την πε-          Φρένα Π (χλστ.)              Δ/220, 1Ε , ΑBS
        πατημένη των μεγαλύτερων κατηγοριών.                     Ελαστικό Ε                      110/70- 17’’
          Από  μεγαλύτερες  κατηγορίες  προέρχεται  και  η      Ελαστικά    Ελαστικό Π            150/60-17’’
        ακτινική τετραπίστονη δαγκάνα Brembo M40 που
        μαζί με τον δίσκο 320χιλ φροντίζει για το φρενάρι-       Μήκος (χλστ.)                         1.990
        σμα της μοτοσυκλέτας, σε συνεργασία φυσικά με           Διαστάσεις  Πλάτος (χλστ.)               735
        το δικάναλο ABS και τον δίσκο 220χιλ με τη μονο-         Μεταξόνιο (χλστ.)                      1370
                                                                                                         795
                                                                 ΄Ύψος σέλας (χλστ.)
        πίστονη δαγκάνα στο πίσω μέρος. Οι τροχοί είναι 17       Βάρος πλήρες (κιλά)                     179
        ιντσών και τυλίγονται με σπορ ελαστικά της CST σε

        διαστάσεις 110/70-17 και 150/60-17 εμπρός και πί- ξαφνιάζει. Δεν υπάρχουν ξεσπάσματα, ούτε σκορ-
        σω αντίστοιχα.                                        τσαρίσματα. Δεν έχει σημασία πότε και πώς θα ανοί-
          Οδηγώντας                                           ξεις το γκάζι. Σε κάθε περίπτωση, το 450 SR θα επι-
          Κοιτώντας την επιθετική εμφάνιση του 450 SR και  ταχύνει γραμμικά μέχρι να φτάσει στα κόκκινα που
        τα αεροδυναμικά φτερά, ίσως πιστέψεις ότι έχεις να  αρέσκεται να δουλεύει, δηλώνοντας τις σπορ κα-
        κάνεις με μια ακραία μοτοσυκλέτα που όπως κάθε  ταβολές του. Σε συνδυασμό με την ομαλή απόκρι-
        supersport είναι ακατάλληλη για καθημερινή μετα- ση στο αρχικό άνοιγμα του γκαζιού (η γκαζιέρα έχει
        κίνηση. Η πραγματικότητα όμως απέχει παρασάγ- μεγάλη διαδρομή) η απουσία του traction control

        γας, κάτι που καταλαβαίνεις μόλις αφήσεις τον μα- περνά σε δεύτερη μοίρα, καθώς ο πίσω τροχός θα
        λακό  συμπλέκτη  και  κάνεις  τα  πρώτα  χιλιόμετρα  γλιστρήσει μόνο αν το θέλεις και εσύ. Αυτό φυσικά
        στο αστικό περιβάλλον. Παρά τον τσαμπουκαλεμέ- δεν σημαίνει ότι είναι αργό, άλλωστε τα 5,2΄΄ που
        νο ήχο που στα ¨ξερόγκαζα¨ συνοδεύεται με σκα- χρειάζεται για το 0-100χλμ/ώρα το αποδεικνύουν
        σίματα από την εξάτμιση, η λειτουργία του δικύλιν- με  τον  καλύτερο  τρόπο  καθώς  είναι  μια  επίδοση
        δρου κινητήρα είναι τόσο ομαλή που πραγματικά σε  στην κορυφή της κατηγορίας.











                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   158   159   160   161   162   163   164   165   166   167   168