Page 161 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 161

CFMOTO 400 SR



          Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
          Αν υπήρχε βραβείο εμφάνισης για την ομορφότε-
        ρη της κατηγορίας, σίγουρα θα ήταν φαβορί. Η εμ-
        φάνιση του 450 SR είναι αναμφίβολα ένα από τα
        πιο δυνατά του χαρτιά αφού κρατά σε μεγάλο βαθ-
        μό τις γραμμές του SR-C21, δείχνοντας άκρως σύγ-

        χρονο και επιθετικό από όποια γωνία και αν το κοι-
        τάξεις.  Υιοθετεί  όλα  τα  στοιχεία  που  θαυμάζουμε
        στις μεγαλύτερες superbikes όμως τα προσαρμόζει  Η TFT οθόνη 5΄΄ ξεφεύγει από τα δεδομένα της
        στη σχεδιαστική φιλοσοφία της CFMOTO, κάτι που        κατηγορίας και παρότι το όμορφο γυαλιστερό της
        σημαίνει  πως  καταλαβαίνεις  αμέσως  ότι  πρόκει-    πάνελ κάνει δύσκολη την ανάγνωσή της κάτω από
                                                              τον ήλιο, διακρίνεται για την υψηλή της ευκρίνεια
        ται για τη μεγάλη αδελφή της 300 SR. Φυσικά στην  και τα όμορφα γραφικά
        450 SR εκτός από την εμφάνιση δόθηκε και μεγά-

        λη σημασία στην αεροδυναμική, καθώς για τη σχε-
        δίαση του φέρινγκ χρειάστηκαν περισσότερες από
        200 προσομοιώσεις σε υπολογιστή,  περισσότερες
        από 30 ώρες δοκιμών σε αεροσήραγγα αλλά και 20
        αλλαγές μέχρι να πάρει την τελική του μορφή με τα
        αεροδυναμικά φτερά σε πρώτο πλάνο. Τα τελευταία
        εναρμονίζονται με τη σχεδίαση του υπόλοιπου φέ-
        ρινγκ και υπόσχονται αύξηση της κάθετης δύναμης
        κατά 2κιλά στα 120χλμ/ώρα.
          Στο εμπρός μέρος εκτός από τα φτερά ξεχωρίζουν

        τα DRL φώτα ημέρας (ανάβουν διαδοχικά όταν γυρ-
        νάς τον διακόπτη) και η αρκετά μικρή ζελατίνα που  Ο νέος δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας 449,5 κ.εκ
        συμβάλλει  στη  μίνιμαλ  εικόνα,  ενώ  το  ανασηκω-   έχει δοκιμαστεί για περισσότερες από 4.500 ώρες
        μένο πίσω μέρος θυμίζει κάτι από Panigale, με τις     στο όριο και χαρακτηρίζεται για τη φιλική του
                                                              λειτουργία και τη γραμμική απόδοση
        χαρακτηριστικές οπές για τη δίοδο του αέρα. Κοι-
        τώντας προσεκτικά στο πλάι θα παρατηρήσεις τα δι-      Άνεση – Εργονομία
        ακριτικά  προστατευτικά  (αναγκαία  για  κάθε  sport   Όπως προαναφέραμε μια μοτοσυκλέτα αυτής της
        μοτοσυκλέτα) που σε γλιτώνουν από έξοδα  χωρίς  κατηγορίας οφείλει να είναι σπορ αλλά ταυτόχρονα

        όμως να είναι αντιαισθητικά όπως τα κλασικά ¨μα- πρακτική και αυτό ακριβώς σκέφτεσαι όταν κάτσεις
        νιτάρια¨. Η ποιότητα κατασκευής κινείται στα πρό- στο 450 SR. Η θέση οδήγησης βάζει τον αναβάτη
        τυπα της κατηγορίας, ενώ οι λεπτομέρειες με όψη  μέσα  στη  μοτοσυκλέτα,  και  τα  ψηλά  τοποθετημέ-
        ανθρακονήματος  σε  πολλά  σημεία  ενισχύουν  τη  να κλιπ ον φροντίζουν ώστε να μην κουράζονται οι
        σπορ αύρα που αποπνέει η μοτοσυκλέτα ακόμη και  καρποί, παρά τις αρκετά κλειστές γωνίες τους που
        όταν είναι σταματημένη.                               θυμίζουν  κλασικές  supersport  μοτοσυκλέτες.  Η











                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   156   157   158   159   160   161   162   163   164   165   166