Page 157 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 157
Brixton Felsberg 250
Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Κάποιος λιγότερο μυημένος εύκολα μπορεί να
μπερδέψει το Felsberg με μοτοσυκλέτα περασμέ-
νων δεκαετιών, αφού έχει γίνει πολύ καλή δουλειά
στον τομέα της ρετρό εμφάνισης. Η σχεδίαση και τα
υλικά έχουν επιλεγεί με στόχο τη γνήσια scrambler
εικόνα και τα μόνα στοιχεία που στην ουσία προδί-
δουν ότι πρόκειται για μοντέλο του 2019 είναι τα
LED φωτιστικά σώματα. Ο εμπρός προβολέας δι-
αθέτει μια οριζόντια γραμμή σε ρόλο day-light και
στο κέντρο υπάρχει το χαρακτηριστικό «Χ» που συ- Σπάνια συναντάμε ανεστραμμένο πιρούνι σε
νοδεύει το λογότυπο της Brixton. Μια διακριτική, μοτοσυκλέτα 250 κυβικών, πόσο μάλλον σε ρετρό.
λεπτή γραμμή από LED εκτελεί χρέη πίσω φωτιστι-
κού σώματος, ενώ και τα φλας είναι ίδιας τεχνολο-
γίας. Μια πολύ όμορφη λεπτομέρεια συναντάμε στο
ρεζερβουάρ που είναι διακοσμημένο με ξύλο και
αλουμίνιο, ενώ η επιλογή τροχών με ακτίνες ταιριά-
ζει απόλυτα με το στιλ τις μοτοσυκλέτας και είναι
μονόδρομος σε τέτοιου είδους κατασκευές.
Η χρήση πλαστικού έχει περιοριστεί στο ελάχιστο,
οπότε με τόσο εκτεθειμένο μέταλλο, οποιαδήποτε
ατέλεια γίνεται άμεσα αντιληπτή και χαλάει τη συ-
νολική εικόνα. Το Felsberg 250 όμως, δεν έχει τέ-
τοια προβλήματα και διατηρεί τα υψηλά standards Ο κινητήρας δεν εντυπωσιάζει με την ιπποδύναμή
που μας έχει συνηθίσει η Brixron. Το φινίρισμα και του, αλλά έχει γραμμική απόδοση και χαμηλό
η συναρμογή των επιμέρους εξαρτημάτων αναδύει επίπεδο κραδασμών.
άρωμα ποιότητας και αυτό ακριβώς είναι που ζητά τημένο και φαρδύ, ενώ κάθεσαι χαμηλά με τα γόνα-
κάθε λάτρης του ρετρό. Φυσικά, για τριγμούς ούτε τα να λυγίζουν αρκετά. Η σέλα είναι σχετικά λεπτή
λόγος, αφού δεν έκαναν την εμφάνισή τους ακό- και κάπως σκληρή, αλλά αυτό θα προβληματίσει
μα και όταν οδηγήσαμε σε χωματόδρομο με φυτευ- μόνο αν αποφασίσεις να κάνεις μια πιο μακρινή
τή πέτρα. Ο υποψήφιος αγοραστής έχει δυο επιλο- εξόρμηση και περάσεις αρκετή ώρα επάνω της. Στις
γές όσον αφορά στα χρώματα: οριζόντια διχρωμία καθημερινές μετακινήσεις δεν ενοχλεί καθόλου. Τα
γκρι / μαύρο στο ρεζερβουάρ με μαύρη σέλα, όπως μαρσπιέ είναι τρακτερωτά και δεν έχουν λάστιχο δί-
το μοντέλο της δοκιμής, και μαύρο με καφέ σέλα. νοντας μια ακόμα πιο αγριεμένη νότα και συμπλη-
Άνεση - Εργονομία ρώνοντας τη χωμάτινη scrambler εμφάνιση με το
Η θέση οδήγησης του Felsberg 250 ξεφεύγει από μπαράκι του τιμονιού να εξυπηρετεί τον ίδιο σκοπό.
τα συνηθισμένα με το τιμόνι να είναι ψηλά τοποθε- Στο μικρό στρογγυλό όργανο κυριαρχεί το στρο-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα