Page 155 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 155
BrixtonCrossfire 500 Χ
δεύτερη μοίρα, αναλαμβάνοντας να περάσει τη δύνα- ΤΕΧΝΙΚΑ
μη στο δρόμο γλυκά χωρίς ξεσπάσματα. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
Πλαίσιο – Αναρτήσεις- Φρένα
Για τη ραχοκοκαλιά του Crossfire η Brixton επέλε- Τύπος 4T, 2K, Y/Ψ
486
Κυβισμός (κ.εκ.)
ξε τη δοκιμασμένη λύση του ατσάλινου σωληνωτού Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 68Χ67
πλαισίου το οποίο παρέχει την απαιτούμενη ακαμψία Συμπίεση (:1) 10,7
47/8500
κρατώντας το βάρος σε χαμηλά επίπεδα, αφού η ζυ- Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 6,3/6750
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
γαριά σταματά στα 190 κιλά. Παράλληλα δόθηκε ιδιαί- Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
τερο βάρος στα περιφερειακά, καθώς συναντάμε ρυθ- Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 13,5
μιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι και ένα επίσης Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 4,2
ρυθμιζόμενο αμορτισέρ που εδράζεται με μοχλι- Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις
Ανεστραμμένο
κό, αμφότερα από την KYB. πιρούνι
ΔΑ
Την επιβράδυνση της μοτοσυκλέτας αναλαμβά- Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) Μονό αμορτισέρ
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις
νει η ισπανική J.Juan με δίσκο 320χιλ και ακτι- Διαδρομή (χλστ.) ΔΑ
νική δαγκάνα στο εμπρός μέρος, δίσκο 240 χιλ Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/320, 2Ε, ABS
Φρένα Π (χλστ.)
Δ/240, 1Ε, ABS
πίσω, σωληνάκια υψηλής πίεσης, ενώ το δικά- Ελαστικό Ε 120/70-17’’
ναλο σύστημα ABS προέρχεται από την Bosch. Ελαστικά Ελαστικό Π 160/60-17’’
Οι ακτινωτοί τροχοί είναι 17 ιντσών και φορούν
τα tubeless ελαστικά ΜΤ-60 της Pirelli σε δια- Μήκος (χλστ.) 2097
στάσεις 120/70-17 και 160/60-17. Διαστάσεις Πλάτος (χλστ.) 851
Οδηγώντας Μεταξόνιο (χλστ.) 1416
795
΄Ύψος σέλας (χλστ.)
Το Crossfire είναι μια μοτοσυκλέτα που πιθα- Βάρος πλήρες υγρών (κιλά) 190
νότατα θα περάσει το μεγαλύτερο μέρος της ζω-
ής της στο αστικό περιβάλλον, εκτελώντας χρέη λιξία που θα εκτιμήσει ιδιαίτερα ο αρχάριος ανα-
commuter με περίσσιο στυλ. Από εκεί λοιπόν βάτης, ενώ ο κινητήραςείναι ελαστικός χωρίς να
ξεκίνησε και η συμβίωση μαζί του, κάτι που μας ζητά συνεχώς αλλαγές στο σωστής κλιμάκωσης
έκανε να διακρίνουμε άμεσα την ευκολία με κιβώτιο. Ανοίγοντας λίγο παραπάνω το γκάζι θα
την οποία κινείται στην πυκνή κίνηση.Μπορεί το ακούσεις την εξάτμιση να παράγει έναν πλούσιο
φαρδύ τιμόνι να σταθεί κάποιες φορές εμπόδιο, ήχο, τη στιγμή που το Crossfire επιταχύνει γραμ-
κόβει όμως πολύ συμβάλλοντας σε έναν ιδιαίτε- μικά μέχρι την τελική των 160+χλμ/ωρα. Αν επι-
ρα μικρό κύκλο στροφής, απαραίτητο στο χάος μείνεις και οι συνθήκες ευνοούν, θα δεις το κο-
των ελληνικών δρόμων. ντέρ να αγγίζει τα 182χλμ/ώρα όπου επεμβαίνει
Οδηγώντας το όλα κυλούν ομαλά, τα πάντα ο κόφτης.
βρίσκονται εκεί που περιμένεις και τίποτα δεν Έτσι, δεν έχει κανένα πρόβλημα να κινηθεί
σε ξενίζει. Οι αναρτήσεις προσφέρουν στιβαρή στον αυτοκινητόδρομο για μια εξόρμηση εκτός
αίσθηση χωρίς να γίνονται ενοχλητικές στις κα- των αστικών τειχών,με ένα ή δύο άτομα στην σέ-
κοτεχνίες, το μικρό βάρος συμβάλλει στην ευε- λα του.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα