Page 150 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 150
BMW K 1600 GT
τήρα χωρίς κλειδί, ρυθμιζόμενους εκτροπείς στο πλά- kg-m στις 5.250σαλ. Η κτηνώδης ροπή σηκώνει την
γιο μέρος της μάσκας που διοχετεύοντας αέρα στον βαριά κατασκευή με οποιαδήποτε σχέση στο εξατά-
αναβάτη, κεντρικό κλείδωμα που ασφαλίζει τα δύο χυτο κιβώτιο και προσφέρει άμεσες επιταχύνσεις σε
πλαϊνά ντουλαπάκια αποθήκευσης και τις πλαϊνές βα- όλες τις συνθήκες. Χαρακτηριστικά τα 0-100 έρχονται
λίτσες και αντικλεπτικό συναγερμό. Η νέα προσθήκη σε μόλις 3,3 δευτερόλεπτα ενώ οι ενδιάμεσες ρεπρίζ
αφορά την έγχρωμη TFT οθόνη υψηλής ευκρίνειας 60-120 ολοκληρώνονται σε 3,9 δεύτερα.
των 10,25 ιντσών, η οποία διαθέτει δυνατότητα συν- Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
δεσιμότητας με smartphone και ενσωματωμένη λει- Το πλαίσιο είναι αλουμινένιο τύπου γέφυρας και εί-
τουργία πλοήγησης με χάρτες με τη χρήση της εφαρ- ναι στηριγμένο στον κινητήρα για μεγαλύτερη ακαμ-
μογής BMW Motorrad Connected. ψία και σταθερότητα. Το μενού των περιφερειακών εί-
Κινητήρας ναι πλήρες και περιλαμβάνει πανίσχυρες λύσεις σε
Ο κινητήρας αποτελεί την αιχμή του δόρατος για το ανάρτηση και φρένα. Στην μπροστινή ανάρτηση, το
Κ 1600 GT. Είναι τοποθετημένος εγκάρσια κατά μή- σύστημα Duolever της BMW με κεντρικό ελατήριο
κος του πλαισίου και σύμφωνα με τη BMW είναι ο στε- έχει αναλάβει την απόσβεση των ανωμαλιών, ενώ το
νότερος εξακύλινδρος παραγωγής. Με χωρητικότητα πίσω μέρος εξοπλίζεται με χυτό αλουμινένιο ψαλίδι με
1.649κ.εκ. ηλεκτρονικό ψεκασμό και τέσσερις βαλβί- σύστημα Paralever. Οι αναρτήσεις είναι ηλεκτρονικά
δες ανά κύλινδρο, η ιπποδύναμη παραμένει στα 160 ρυθμιζόμενες και μέσω του Dynamic ESA που κάνει
άλογα όμως αποδίδεται 1.000 στροφές νωρίτερα στις 100 υπολογισμούς το δευτερόλεπτο, σετάρονται σε
6.750σαλ.ενώ η μέγιστη ροπή έχει αυξηθεί στα 18,3 πραγματικό χρόνο. Υπάρχει δυνατότητα δύο διαφο-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα