Page 145 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 145
BAJAJ Pulsar NS 125
Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Πραγματικά αγνώριστο έγινε το μικρό Pulsar με
τις αλλαγές στην εμφάνιση να είναι έντονες. Ακο-
λουθεί πλέον σπορ μονοπάτια, αφήνοντας πίσω
την ουδετερότητα του παρελθόντος. Οι έντονες
ακμές κυριαρχούν συνθέτοντας ένα πολύ επιθε-
τικό και μοντέρνο σύνολο που σε συνδυασμό με
τον πορτοκαλί χρωματισμό δεν περνά απαρατή-
ρητο. Ο εμπρός προβολέας είναι εντελώς νέος
και εμπνευσμένος από κεφάλι λύκου, αλλά εξα-
κολουθεί να μην είναι LED, όπως προστάζει η μό- Νέο είναι το όργανο που συνδυάζει αναλογικό
δα της εποχής, ενώ το ίδιο ισχύει και για τα φλας. στροφόμετρο με ψηφιακές ενδείξεις.
Νέο είναι και το πίσω φωτιστικό σώμα που αποτε-
λείται από δυο κάθετες συστοιχίες LED τοποθε-
τημένες παράλληλα. Πολύ όμορφη λεπτομέρεια
είναι και η μίνιμαλ βάση πινακίδας που παρα-
πέμπει σε after market κατασκευή. Τέλος, υπάρ-
χουν δυο λασπωτήρες με τον ένα να στηρίζεται
στο ψαλίδι.
Η ποιότητα κατασκευής και το φινίρισμα είναι
αντιστρόφως ανάλογα της προσιτής τιμής του μο-
ντέλου και συμβαδίζουν με τα standard της κα-
τηγορίας. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής δεν εντο-
πίσαμε τριγμούς ή συντονισμούς και μείναμε και το μόνιμα φωτισμένο λογότυπο της BAJAJ,
ικανοποιημένοι από την ποιότητα των υλικών. ενώ δεξιά του υπάρχει ακόμα μια ψηφιακή οθό-
Ανεση – Εργονομία νη που σε ενημερώνει για το αν το πλαϊνό σταντ
Η σέλα του Pulsar NS 125 είναι καινούργιαμε είναι κατεβασμένο και διαθέτει ταχύμετρο, ρολόι
πολύ πιο όμορφη σχεδίαση και μεγαλύτερη υψο- μερικό και ολικό χιλιομετρητή. Από πάνω της βρί-
μετρική διαφορά αναβάτη – συνεπιβάτη. Έχει ικα- σκεται το Shift Light, ένα χαρακτηριστικό που συ-
νοποιητικό αφρώδες και η χαμηλή απόσταση από ναντάμε σε μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες. Ο εξο-
το έδαφος βοηθάει ακόμα και τους πιο αρχάριους πλισμός ξεπερνά τα δεδομένα της κατηγορίας,
αναβάτες να πατούν με ασφάλεια στο έδαφος και αφού έχουμε φωτιζόμενους διακόπτες, προστα-
να κάνουν μανούβρες χωρίς κόπο. Το τιμόνι βρί- τευτικά κάγκελα και πρακτικό κεντρικό σταντ.
σκεται στο σωστό ύψος και σε συνδυασμό με τα Κινητήρας
μαρσπιέ που φέρνουν τα γόνατα σε φυσιολογι- Ο αερόψυκτος κινητήρας των 125 κυβικών έχει
κές γωνίες, δημιουργούν ένα άνετο εργονομικό δεχθεί επεμβάσεις ώστε να συμμορφωθεί με τις
τρίγωνο που θα σε κρατήσει ξεκούραστο για όση Euro5 προδιαγραφές, χωρίς πτώση στην απόδοσή
ώρα διαρκεί η μετακίνηση. του, με τη BAJAJ να ανακοινώνει 12 ίππους στις
Το νέο όργανο έχει κεντρικά τοποθετημένο ένα 8.500 σ.α.λ. και 11 Nm ροπής στις 7.000 σ.α.λ.
ευδιάκριτο αναλογικό στροφόμετρο με μια κάθε- Για την εκκίνησή του υπάρχει μίζα, αλλά και μα-
τη ψηφιακή οθόνη για τη στάθμη καυσίμου. Στα νιβέλα. Η τροφοδοσία του γίνεται με ηλεκτρονικό
αριστερά του είναι όλες οι ενδεικτικές λυχνίες ψεκασμό για ακρίβεια στην απόκριση του γκαζιού
Eπιστροφή στα περιεχόμενα