Page 147 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 147
BAJAJ Pulsar NS 125
NS 125 τα καταφέρνει περίφημα σε αυτό τον το- ΤΕΧΝΙΚΑ
μέα, καθώς το μικρό και σωστά ζυγισμένο βάρος ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
σε συνδυασμό με το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού
και τη χαμηλή σχετικά σέλα, του επιτρέπουν να Τύπος 4Τ, 1Κ, A/Ψ, 4β
Κυβισμός (κ.εκ.)
125
ελίσσεται αβίαστα ανάμεσα στα αυτοκίνητα και να Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 54 Χ 58,8
Συμπίεση (:1)
Δ.Α.
κερδίζει χρόνο από φανάρι σε φανάρι. Το δεύτε- Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 12 / 8.500
1,1 / 7.000
ρο στοιχείο που αναζητάς είναι ακριβώς η συμπε- Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) Ηλ. Ψεκασμός
Τροφοδοσία
ριφορά μοτοσυκλέτας και για αυτό θα την επιλέ- Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 12
2,7
ξεις αντίγια ένα scooter. Οι βελτιώσεις που έχει Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 110
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
δεχθεί η νέα γενιά του NS 125 στοχεύουν σε αυ-
τό ακριβώς και το αποτέλεσμα σε αποζημιώνει. Τύπος Ατσάλινο
Το στιβαρό πλαίσιο προσφέρει την απαραίτητη Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό πιρούνι
Διαδρομή (χλστ.)
130
ακαμψία με το μικρό Pulsar να εμπνέει εμπιστο- Αναρτήσεις - Φρένα Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Διπλά αμορτισέρ
Δ.Α.
σύνη όταν στρίβεις με πολλά χιλιόμετρα παραμέ- Διαδρομή (χλστ.) Δ/240, ABS
Φρένα Ε (χλστ.)
νοντας σταθερό στην τροχιά που έχεις επιλέξει, Φρένα Π (χλστ.) Δ/150, ABS
χωρίς ασάφειες και κουνήματα. Η βελτίωση στην Ελαστικό Ε 80/100-17’’
ανάρτηση είναι σημαντική, καθώς το μονό πλέον Ελαστικά Ελαστικό Π 100/90-17’’
αμορτισέρ απορροφά πολύ καλύτερα τις ανωμα-
λίες, συμβάλλοντας στην άνεση του αναβάτη και Μήκος (χλστ.) 2.012
φροντίζει ώστε ο πίσω τροχός να είναι πάντα σε Διαστάσεις Πλάτος (χλστ.) 810
επαφή με το οδόστρωμα. Μεταξόνιο (χλστ.) 1353
Δ.Α.
΄Ύψος σέλας (χλστ.)
Ο κινητήρας δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλ- Βάρος (κιλά) 144
λά οι απόλυτες επιδόσεις δεν είναι προτεραιότητα
εκείνου που επιλέγει μια μοτοσυκλέτα 125 κυβι-
κών. Πάντως σε συνδυασμό με τις κοντές σχέ-
σεις του κιβωτίου επιταχύνει εύκολα το Pulsar
μέχρι τα 80 χιλιόμετρα, ενώ αν οι συνθήκες το
επιτρέπουν, θα δεις μέχρι και 110 στο ψηφιακό
κοντέρ. Ένα μικρό και ευχάριστο ξέσπασμα δύνα-
μης έχουμε όταν το μοτέρ περάσει τις 7.000 σ.α.λ
ανεβάζοντας πιο πρόθυμα από εκεί και πάνω μέ-
χρι τα κόκκινα. Οι κραδασμοί βρίσκονται σε χαμη-
λά επίπεδα για τα δεδομένα ενός μονοκύλινδρου
και ορισμένοι που εμφανίζονται στο τιμόνι και τα
μαρσπιέ σε υψηλούς ρυθμούς περιστροφής, δεν
γίνονται ενοχλητικοί.Τα φρένα χαρακτηρίζονται
από προοδευτικότητα και χρειάζονται αρκετή πί-
εση για να δείξουν τη δύναμή τους. Βέβαια με
την παρουσία του ABS μπορείς να πιέσεις άφοβα,
ανεξάρτητα από την ποιότητα του οδοστρώματος.
Το σύστημα επεμβαίνει μόνο όταν χρειάζεται χω-
ρίς έντονη ανάδραση στη μανέτα.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα