Page 147 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 147

BAJAJ Pulsar NS 125


        NS 125 τα καταφέρνει περίφημα σε αυτό τον το-            ΤΕΧΝΙΚΑ
        μέα, καθώς το μικρό και σωστά ζυγισμένο βάρος            ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        σε συνδυασμό με το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού
        και τη χαμηλή σχετικά σέλα, του επιτρέπουν να            Τύπος                        4Τ, 1Κ, A/Ψ, 4β
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
                                                                                                         125
        ελίσσεται αβίαστα ανάμεσα στα αυτοκίνητα και να         Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   54 Χ 58,8
                                                                 Συμπίεση (:1)
                                                                                                         Δ.Α.
        κερδίζει χρόνο από φανάρι σε φανάρι. Το δεύτε-           Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)            12 / 8.500
                                                                                                  1,1 / 7.000
        ρο στοιχείο που αναζητάς είναι ακριβώς η συμπε-          Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)            Ηλ. Ψεκασμός
                                                                 Τροφοδοσία
        ριφορά μοτοσυκλέτας και για αυτό θα την επιλέ-           Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)          12
                                                                                                          2,7
        ξεις αντίγια ένα scooter. Οι βελτιώσεις που έχει         Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)                110
                                                                 Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
        δεχθεί η νέα γενιά του NS 125 στοχεύουν σε αυ-
        τό ακριβώς και το αποτέλεσμα σε αποζημιώνει.             Τύπος                              Ατσάλινο
        Το  στιβαρό  πλαίσιο  προσφέρει  την  απαραίτητη         Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Τηλεσκοπικό πιρούνι
                                                                 Διαδρομή (χλστ.)
                                                                                                         130
        ακαμψία με το μικρό Pulsar να εμπνέει εμπιστο-          Αναρτήσεις - Φρένα   Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Διπλά αμορτισέρ
                                                                                                         Δ.Α.
        σύνη όταν στρίβεις με πολλά χιλιόμετρα παραμέ-           Διαδρομή (χλστ.)                 Δ/240, ABS
                                                                 Φρένα Ε (χλστ.)
        νοντας σταθερό στην τροχιά που έχεις επιλέξει,           Φρένα Π (χλστ.)                  Δ/150, ABS
        χωρίς ασάφειες και κουνήματα. Η βελτίωση στην            Ελαστικό Ε                       80/100-17’’
        ανάρτηση είναι σημαντική, καθώς το μονό πλέον           Ελαστικά    Ελαστικό Π            100/90-17’’
        αμορτισέρ απορροφά πολύ καλύτερα τις ανωμα-
        λίες, συμβάλλοντας στην άνεση του αναβάτη και            Μήκος (χλστ.)                         2.012
        φροντίζει ώστε ο πίσω τροχός να είναι πάντα σε          Διαστάσεις  Πλάτος (χλστ.)               810
        επαφή με το οδόστρωμα.                                   Μεταξόνιο (χλστ.)                      1353
                                                                                                         Δ.Α.
                                                                 ΄Ύψος σέλας (χλστ.)
          Ο κινητήρας δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλ-          Βάρος (κιλά)                            144
        λά οι απόλυτες επιδόσεις δεν είναι προτεραιότητα
        εκείνου που επιλέγει μια μοτοσυκλέτα 125 κυβι-

        κών.  Πάντως  σε  συνδυασμό  με  τις  κοντές  σχέ-
        σεις  του  κιβωτίου  επιταχύνει  εύκολα  το  Pulsar
        μέχρι τα 80 χιλιόμετρα, ενώ αν οι συνθήκες το
        επιτρέπουν, θα δεις μέχρι και 110 στο ψηφιακό
        κοντέρ. Ένα μικρό και ευχάριστο ξέσπασμα δύνα-
        μης έχουμε όταν το μοτέρ περάσει τις 7.000 σ.α.λ
        ανεβάζοντας πιο πρόθυμα από εκεί και πάνω μέ-

        χρι τα κόκκινα. Οι κραδασμοί βρίσκονται σε χαμη-
        λά επίπεδα για τα δεδομένα ενός μονοκύλινδρου
        και ορισμένοι που εμφανίζονται στο τιμόνι και τα
        μαρσπιέ σε υψηλούς ρυθμούς περιστροφής, δεν
        γίνονται  ενοχλητικοί.Τα  φρένα  χαρακτηρίζονται
        από προοδευτικότητα και χρειάζονται αρκετή πί-
        εση  για  να  δείξουν  τη  δύναμή  τους.  Βέβαια  με
        την παρουσία του ABS μπορείς να πιέσεις άφοβα,
        ανεξάρτητα από την ποιότητα του οδοστρώματος.
        Το σύστημα επεμβαίνει μόνο όταν χρειάζεται χω-

        ρίς έντονη ανάδραση στη μανέτα.
                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   142   143   144   145   146   147   148   149   150   151   152