Page 143 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 143
Bajaj Dominar 400 Tour
εδράζεται χωρίς μοχλικό και ρυθμίζεται ως προς ΤΕΧΝΙΚΑ
την προφόρτιση του ελατηρίου. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
Το σύστημα πέδησης έχει την υπογραφή της
BYBREκαι απαρτίζεται από δίσκο 320 χιλιοστών Τύπος 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 4β
373,3
Κυβισμός (κ.εκ.)
εμπρός με πλευστή δαγκάνα και δίσκο 230 χιλιο- Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α.
Δ.Α.
Συμπίεση (:1)
στών πίσω, με το δικάναλο ABS να αναλαμβάνει Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 40 / 8.800
3,5 / 6.500
το ασφαλές φρενάρισμα σε όλες τις συνθήκες. Οι Ροπή (kg-m / σ.α.λ.) Ηλ.Ψεκασμός
Τροφοδοσία
όμορφοι αλουμινένιοι τροχοί με τις 5 διπλές ακτί- Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 13
3,9
νες φορούν ελαστικά της Ινδικής MRF η οποία κα- Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 160
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
τασκευάζει ελαστικά μοτοσυκλέτας από το 1985.
Οδηγώντας Τύπος Ατσάλινο περιμετρικό
Η μετακίνηση με το Dominar 400 στην πόλη εί- Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις USD πιρούνι 43χιλ.
135
Διαδρομή (χλστ.)
ναι μια ευχάριστη διαδικασία, καθώς μαζί του όλα Αναρτήσεις - Φρένα Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ
110
μοιάζουν εύκολα. Τα 193 κιλά δεν δυσκολεύουν Διαδρομή (χλστ.) Δ/320, ABS
Φρένα Ε (χλστ.)
στους ελιγμούς, ενώ το τιμόνι κόβει αρκετά και Φρένα Π (χλστ.) Δ/230, ABS
είναι όσο φαρδύ χρειάζεται για να έχεις τον κα- Ελαστικό Ε 110/70-17’’
τάλληλο μοχλό αλλά και για να ¨χώνεσαι¨ χω- Ελαστικά Ελαστικό Π 150/60-17’’
ρίς δεύτερες σκέψεις ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Ο
συμπλέκτης είναι ελαφρύς, το σασμάν θετικότα- Μήκος (χλστ.) 2156
το στις αλλαγές και οι αναρτήσεις αρκετά ενδοτι- Διαστάσεις Πλάτος (χλστ.) 863
κές για να περνάς πάνω από τις λακκούβες χωρίς Μεταξόνιο (χλστ.) 1453
΄Ύψος σέλας (χλστ.)
780
ενοχλητικά κοπανήματα. Ανοίγοντας το γκάζι θα Βάρος (κιλά) 193
διαπιστώσεις ότι ο κινητήρας έχει ελαστική λει-
τουργίαχωρίς να σκορτσάρει, με τη δύναμη να ρα χρήσιμες στις κρύες ημέρες του χειμώνα. Το
κορυφώνεται στη μεσαία περιοχή στροφών, κάτι σχετικά μαλακό setup των αναρτήσεων ταιριάζει
που αποδεικν ύεται ευεργετικό στο αστικό πεδίο. με τον χαρακτήρα του μοντέλου συμβάλλοντας
Τα 373 κυβικά δεν θέτουν περιορισμούς και στην άνεση όταν διανύεις μεγάλες ευθείες, αυ-
έτσι το Dominar μπορεί να κινηθεί αξιοπρε- τό όμως δεν σημαίνει ότι το Dominar θα πει όχι
πώς και στον αυτοκινητόδρομο με ταχύτητες κο- σε δρόμο με στροφές. Οκ, μπορεί να μην είναι
ντά στα 120χλμ/ώρα, έχοντας μάλιστα και αρκε- ¨κοφτερό¨ και άμεσο στις αντιδράσεις του σαν
τά αποθέματα δύναμης για να προσπεράσεις με το Duke και τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης να
ασφάλεια όταν χρειαστεί. Πάνω από τις 7.000 μην προσφέρουν δυνατότητες για εντυπωσιακές
σ.α.λ κάποιοι κραδασμοί θα κάνουν την εμφά- κλίσεις, όμως αυτός δεν ήταν ποτέ ο σκοπός του.
νισή τους και θα παραμείνουν εκεί, χωρίς όμως Παρότι όμως δεν απευθύνεται σε αυτούς που ξύ-
να σε αποτρέπουν να δεις στο κοντέρ την τελική νουν μαρσπιέ από στροφή σε στροφή, το πλαίσιο
των 170 χλμ/ώρα (σε κατωφέρεια είδαμε μέχρι τουDominar είναι στιβαρό και συνεργάζεται σω-
και 180χλμ/ώρα). Κινούμενος με ταχύτητες τα- στά με τις αναρτήσεις για να μπορείς να απολαύ-
ξιδίου εκτιμάς την ψηλότερη ζελατίνα της έκδο- σεις μια στριφτερή διαδρομή χωρίς ασάφειες ή
σης Tour που κάνει τη δουλειά της προστατεύ- άτσαλα κουνήματα, αποδεικνύοντας τελικά ότι το
οντας αρκετά καλά τον κορμό του αναβάτη για Tour μπορεί κάλλιστα να σταθεί δίπλα στο όνομά
τα δεδομένα των γυμνών μοτοσυκλετών, όπως του, μιας και το Dominar 400 θα κάνει πολλά πε-
και τις χούφτες οι οποίες αποδεικνύονται ιδιαίτε- ρισσότερα από ό,τι θα ζητήσει ο μέσος αναβάτης.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα