Page 143 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 143

Bajaj Dominar 400 Tour


        εδράζεται χωρίς μοχλικό και ρυθμίζεται ως προς           ΤΕΧΝΙΚΑ
        την προφόρτιση του ελατηρίου.                            ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
          Το  σύστημα  πέδησης  έχει  την  υπογραφή  της
        BYBREκαι απαρτίζεται από δίσκο 320 χιλιοστών             Τύπος                        4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 4β
                                                                                                       373,3
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
        εμπρός με πλευστή δαγκάνα και δίσκο 230 χιλιο-          Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   Δ.Α.
                                                                                                         Δ.Α.
                                                                 Συμπίεση (:1)
        στών πίσω, με το δικάναλο ABS να αναλαμβάνει             Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)            40 / 8.800
                                                                                                  3,5 / 6.500
        το ασφαλές φρενάρισμα σε όλες τις συνθήκες. Οι           Ροπή (kg-m / σ.α.λ.)           Ηλ.Ψεκασμός
                                                                 Τροφοδοσία
        όμορφοι αλουμινένιοι τροχοί με τις 5 διπλές ακτί-        Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)          13
                                                                                                          3,9
        νες φορούν ελαστικά της Ινδικής MRF η οποία κα-          Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)                160
                                                                 Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
        τασκευάζει ελαστικά μοτοσυκλέτας από το 1985.
          Οδηγώντας                                              Τύπος                   Ατσάλινο περιμετρικό
          Η μετακίνηση με το Dominar 400 στην πόλη εί-           Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις   USD πιρούνι 43χιλ.
                                                                                                         135
                                                                 Διαδρομή (χλστ.)
        ναι μια ευχάριστη διαδικασία, καθώς μαζί του όλα        Αναρτήσεις - Φρένα   Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Μονό αμορτισέρ
                                                                                                         110
        μοιάζουν εύκολα. Τα 193 κιλά δεν δυσκολεύουν             Διαδρομή (χλστ.)                 Δ/320, ABS
                                                                 Φρένα Ε (χλστ.)
        στους ελιγμούς, ενώ το τιμόνι κόβει αρκετά και           Φρένα Π (χλστ.)                  Δ/230, ABS
        είναι όσο φαρδύ χρειάζεται για να έχεις τον κα-          Ελαστικό Ε                       110/70-17’’
        τάλληλο  μοχλό  αλλά  και  για  να  ¨χώνεσαι¨  χω-      Ελαστικά    Ελαστικό Π            150/60-17’’
        ρίς δεύτερες σκέψεις ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Ο
        συμπλέκτης είναι ελαφρύς, το σασμάν θετικότα-            Μήκος (χλστ.)                          2156
        το στις αλλαγές και οι αναρτήσεις αρκετά ενδοτι-        Διαστάσεις  Πλάτος (χλστ.)               863
        κές για να περνάς πάνω από τις λακκούβες χωρίς           Μεταξόνιο (χλστ.)                      1453
                                                                 ΄Ύψος σέλας (χλστ.)
                                                                                                         780
        ενοχλητικά κοπανήματα. Ανοίγοντας το γκάζι θα            Βάρος (κιλά)                            193
        διαπιστώσεις ότι ο κινητήρας έχει ελαστική λει-
        τουργίαχωρίς  να  σκορτσάρει,  με  τη  δύναμη  να  ρα χρήσιμες στις κρύες ημέρες του χειμώνα. Το

        κορυφώνεται στη μεσαία περιοχή στροφών, κάτι  σχετικά μαλακό setup των αναρτήσεων ταιριάζει
        που αποδεικν ύεται ευεργετικό στο αστικό πεδίο.  με  τον  χαρακτήρα  του  μοντέλου  συμβάλλοντας
          Τα  373  κυβικά  δεν  θέτουν  περιορισμούς  και  στην άνεση όταν διανύεις μεγάλες ευθείες, αυ-
        έτσι  το  Dominar  μπορεί  να  κινηθεί  αξιοπρε- τό όμως δεν σημαίνει ότι το Dominar θα πει όχι
        πώς και στον αυτοκινητόδρομο με ταχύτητες κο- σε δρόμο με στροφές. Οκ, μπορεί να μην είναι
        ντά στα 120χλμ/ώρα, έχοντας μάλιστα και αρκε- ¨κοφτερό¨  και  άμεσο  στις  αντιδράσεις  του  σαν
        τά αποθέματα δύναμης για να προσπεράσεις με  το Duke και τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης να
        ασφάλεια  όταν  χρειαστεί.  Πάνω  από  τις  7.000  μην προσφέρουν  δυνατότητες για εντυπωσιακές

        σ.α.λ  κάποιοι  κραδασμοί  θα  κάνουν  την  εμφά- κλίσεις, όμως αυτός δεν ήταν ποτέ ο σκοπός του.
        νισή τους και θα παραμείνουν εκεί, χωρίς όμως  Παρότι όμως δεν απευθύνεται σε αυτούς που ξύ-
        να σε αποτρέπουν να δεις στο κοντέρ την τελική  νουν μαρσπιέ από στροφή σε στροφή, το πλαίσιο
        των 170 χλμ/ώρα (σε κατωφέρεια είδαμε μέχρι  τουDominar είναι στιβαρό και συνεργάζεται σω-
        και  180χλμ/ώρα).  Κινούμενος  με  ταχύτητες  τα- στά με τις αναρτήσεις για να μπορείς να απολαύ-
        ξιδίου εκτιμάς την ψηλότερη ζελατίνα της έκδο- σεις μια στριφτερή διαδρομή χωρίς ασάφειες ή
        σης  Tour  που  κάνει  τη  δουλειά  της  προστατεύ- άτσαλα κουνήματα, αποδεικνύοντας τελικά ότι το
        οντας  αρκετά  καλά  τον  κορμό  του  αναβάτη  για  Tour μπορεί κάλλιστα να σταθεί δίπλα στο όνομά
        τα  δεδομένα  των  γυμνών  μοτοσυκλετών,  όπως  του, μιας και το Dominar 400 θα κάνει πολλά πε-
        και τις χούφτες οι οποίες αποδεικνύονται ιδιαίτε- ρισσότερα από ό,τι θα ζητήσει ο μέσος αναβάτης.

                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   138   139   140   141   142   143   144   145   146   147   148