Page 139 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 139
Yamaha Tracer 9 / GT
κλέτα σε όλους τους τομείς. Από το ρελαντί, παρά τον
πιο μπάσο ήχο, η πιο γλυκιά λειτουργία του κινητήρα ΤΕΧΝΙΚΑ
γίνεται αντιληπτή κάνοντας το Tracer 900 να ακούγε- ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
ται τραχύ, ενώ πιο ομαλά-αθόρυβα κουμπώνουν και Τύπος 3Κ, 4T, Υ/Ψ
889
οι ταχύτητες στο κιβώτιο. Βάζεις πρώτη, ξεκινάς και Κινητήρας Κυβισμός (κ.εκ.) 78.0x62.1
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
το Tracer 9 είναι ακόμη πιο ευκολοδήγητο, κρατώντας Συμπίεση (:1) 11,5
την ευελιξία που χαρακτήριζε το μοντέλο στις χαμη- Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 119/10.000
9,5/7.000
λές ταχύτητες. Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) Ψεκασμός
Τροφοδοσία
Σε γενικές γραμμές τα πάντα πάνω του λειτουργούν Κατανάλωση λτ./100χλμ 6,5
πιο γλυκά με μεγαλύτερη διαφορά την από-κριση στο Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 18,7
γκάζι, αφού ακόμη και στον ¨άγριο¨ χάρτη έχει εξα- Τύπος Αλουμινένιο
λειφθεί το χαρακτηριστικό τίναγμα στο αρχικό άνοιγμα Αν. Ε / Ρυθμίσεις Ανεστρ.πιρούνι 41 χλστ.
130
του γκαζιού, δίνoντάς σου καλύτερο έλεγχο σε όλες Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) Μονό αμορτισέρ, AE, ΠΕ
Αν. Π / Ρυθμίσεις
τις συνθήκες. Και δεν εννοούμε μόνο στη γρήγορη Διαδρομή (χλστ.) 137
οδήγηση, αλλά και στη χαλαρή βόλτα, όπου απολαμ- Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ, 298χλστ., δαγκάνες 4Ε
Φρένα Π (χλστ.)
Δ, 245 χλστ., δαγκάνα 1Ε
βάνεις και καλύτερη ποιότητα κύλισης, παρότι ο ήχος
της αλυσίδας συνεχίζει να ακούγεται λίγο πιο έντονα Ελαστικό Ε 120/70-17’’
από ό,τι θα θέλαμε. Όταν ανοίξεις περισσότερο το δε- Ελαστικά Ελαστικό Π 180/55-17’’
ξί γκριπ το Tracer 9 είναι γεμάτο σε όλο το φάσμα των
στροφών και επιταχύνει πιο δυνατά, κάτι που φάνηκε Μήκος (χλστ.) 2175
885
και από τα όργανα μετρήσεων, καθώς χρειάστηκε μό- Διαστάσεις Πλάτος (χλστ.) 1500
Μεταξόνιο (χλστ.)
λις 3,4΄΄ για το 0-100χλμ/ώρα και 6,29΄΄ για τα πρώτα ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 810-825
150χλμ/ώρα (2 δέκατα λιγότερο από το Tracer 900) Βάρος (κιλά πλήρες) 213 / GT : 220 + 10 βαλίτσες
ενώ μπορεί εύκολα να ξεπεράσει τα 230 χλμ/ώρα στο
κοντέρ, προσφέροντάς σου και αισθητά καλύτερη κά- λά χωρίς τα απότομα κοψίματα του προηγούμενου μο-
λυψη από τον αέρα. ντέλου και ο δεύτερος το slide control το οποίο λει-
Κινείσαι λοιπόν με πολύ μεγαλύτερη άνεση στον τουργεί εξαιρετικά αφήνοντας με μαεστρία τον πίσω
αυτοκινητόδρομο αλλά και στην πόλη ειδικά με τις τροχό να γλιστρήσει τόσο όσο, για να διασκεδάζεις με
αναρτήσεις στο πρόγραμμα Α2 που σιδερώνει κάθε ασφάλεια. Το ίδιο ισχύει και για το LIF Control που επι-
κακοτεχνία χωρίς να κάνει τη μοτοσυκλέτα ¨βάρκα¨, τρέπει τις μικρές σούζες, αποδεικνύοντας ότι οι άν-
ενώ αν θέλεις να βγάλεις τον Sport χαρακτήρα του θρωποι της Yamaha δεν θέλησαν να ευνουχίσουν τις
όταν αρχίσουν οι στροφές, απλώς επιλέγεις το Α1 από χαρές που μπορεί να προσφέρει μια σπορ μοτοσυκλέ-
το μενού. Τότε απολαμβάνεις τον συνδυασμό πλαισί- τα. Αν βέβαια θέλεις, μπορείς να απενεργοποιήσεις τα
ου-αναρτήσεων που κάνει το προηγούμενο μοντέλο ηλεκτρονικά βοηθήματα τελείως και να επιδοθείς σε
να φαίνεται ¨λίγο¨ μπροστά του, ειδικά όσο τα χιλιό- ατελείωτα παντηλίκια και σούζες διαρκείας που γίνο-
μετρα ανεβαίνουν. νται ακόμη πιο εύκολα από πριν λόγω της ομαλότε-
Όσο περισσότερο το πιέζεις τόσο περισσότερο νιώ- ρης και πιο ακριβούς απόκρισης.
θεις τη διαφορά από το πιο άκαμπτο πλαίσιο το οποίο Αν το παρακάνεις έχεις στη διάθεσή σου τα φρένα
χαρίζει μεγάλη ακρίβεια και πληροφόρηση στις εισό- τα οποία με τη σειρά τους είναι καλύτερα από πριν
δους, ενώ στις εξόδους δεν έχεις μόνο τη ροπή του κι- τόσο σε αίσθηση όσο και σε απόδοση, κάτι που υπο-
νητήρα αλλά και δύο πολύτιμους βοηθούς. Ο πρώτος δηλώνει ότι τελικά το μοναδικό κοινό στοιχείο με το
είναι το Traction control που πλέον επεμβαίνει ομα- προηγούμενο Tracer είναι το όνομά του.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα