Page 134 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 134
Yamaha Tracer 7
Ένα άλλο χαρακτηριστικό που ενισχύει την άνε- με τη δύναμη να έρχεται από αρκετά χαμηλά και τό-
ση αλλά και τον τουριστικό χαρακτήρα του μικρού σο ομαλά που δε σε τρομάζει, αλλά αντιθέτως σε
Tracer 7 είναι το μισό φέρινγκ, που όπως είπαμε πα- κάνει να θέλεις να “παίξεις” με ασφάλεια και να νο-
ρέχει ικανοποιητική κάλυψη από τον αέρα για τα δε- μίζεις πως οδηγείς μοτοσυκλέτα μεγαλύτερης κα-
δομένα της κατηγορίας. Αν και θα θέλαμε μία ψη- τηγορίας.
λότερη ζελατίνα για τις πιο ταξιδιάρικες συνθήκες, Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα λάμπουν δια της απου-
μέσα στην πόλη αλλά και στο επαρχιακό οδικό δί- σίας τους από την Tracer 7. Η πολύ καλή γραμμικό-
κτυο ο αναβάτης δε θα καταλάβει καμία ενόχληση. τητα που παρουσιάζει ο CP2 δεν έχει ανάγκη από
Στα θετικά της όμως, προστίθεται το γεγονός ότι εί- διαφορετικούς χάρτες απόδοσης ή traction control
ναι ρυθμιζόμενη, με το “ανεβοκατέβασμα” των 65 για να το “δαμάσουν”, ενώ σίγουρα είναι και ένας
χλστ. να γίνεται πανεύκολα με το ένα χέρι, ακόμα από τους βασικούς λόγους που η τιμή της παραμέ-
και εν κινήσει. νει σε χαμηλά επίπεδα. Τώρα σε ότι αφορά την κα-
Κινητήρας τανάλωση, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας σε μεικτό
Ο CP2 της Yamaha δε χρειάζεται πλέον συστά- κύκλο “καίει” κοντά στα 5 λ. ανά 100 χιλιόμετρα,
σεις. Όντας ένας από τους πιο επιτυχημένους κινη- ωστόσο σε επαρχιακό οδικό δίκτυο σίγουρα θα
τήρες της εταιρείας των τριών διαπασών, καταφέρ- υπάρχουν και τιμές περίπου στα 4 λ.
νει να συνδυάσει την Cross Plane τεχνολογία (εξού Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
και το όνομα) και την ασύμμετρη αλληλουχία ανά- Το Yamaha Tracer 7 βασίζεται στο MT-07 κι όπως
φλεξης στους δύο κυλίνδρους. Σχεδόν 10 χρόνια γίνεται κατανοητό, μοιράζεται το ίδιο ατσάλινο σω-
μετά την παρουσίασή του (από το 2014 για την ακρί- ληνωτό πλαίσιο τύπου “διαμάντι” που συνεργάζεται
βεια) έχει αποδείξει την αξιοπιστία του, δημιουργώ- με ένα αλουμινένιο ψαλίδι στο πίσω μέρος. Οι μη-
ντας φανατικό κοινό που πίνει νερό στο όνομά του. χανικοί της Yamaha, από την αρχή ήθελαν να σχεδι-
Η απόδοσή του παραμένει στους σχεδόν 73 ίππους άσουν ένα σασί που να αποτελέσει βάση για πολλά
από τα 689 κ. εκ. καθώς η ροπή φτάνει τα 67 Nm μοντέλα - κάτι που το πέτυχαν και εδώ όπως και στο
στις 7.750 σ.α.λ., ενώ παράλληλα υπάρχει και η πε- Tracer 9 – MT-09 - προσδίδοντάς του ένα πολυδιά-
ριορισμένης απόδοσης έκδοση για Α2 κατηγορίας στατο χαρακτήρα. Σε αυτό οφείλει την πιο δυναμι-
δίπλωμα. Βέβαια, τα νούμερα ωχριούν μπροστά σε κή οδήγηση και τις σπορ επιδόσεις όταν οι στροφές
αυτό που νιώθεις στο γύρισμα του δεξιού καρπού, αρχίζουν να “πυκνώνουν”, αλλά και την ταξιδιάρι-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα