Page 137 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 137

Yamaha Tracer 9 / GT



          Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
          Η πρώτη διαφορά έρχεται φυσικά από τον τομέα
        της εμφάνισης, καθώς το Tracer 9 ακολουθεί τη νέα
 Ο ΠΑΛΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ,   σχεδιαστική  φιλοσοφία  της  Yamaha  με  αποτέλε-
        σμα να δείχνει εμφανώς πιο σύγχρονο αλλά και πιο

        ογκώδες από το Tracer 900 θυμίζοντας μοτοσυκλέ-
 Ο ΝΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΎ!  τα μεγαλύτερης κατηγορίας. Με τον τουριστικό χα-

        ρακτήρα να βγαίνει πλέον περισσότερο προς τα έξω
        με στοιχεία όπως τα πλαϊνά τμήματα που κατεβαί-
        νουν χαμηλά για να προστατεύουν τα γόνατα του         Η σέλα ρυθμίζεται χωρίς εργαλεία από τα 810
                                                              έως τα 825χιλ, ενώ ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε
        αναβάτη, την εμφανώς μεγαλύτερη ζελατίνα όπως  στον συνεπιβάτη. Έχει πλέον στη διάθεσή του πιο
        αντίστοιχα και το ρεζερβουάρ το οποίο χωρά 0,7 λί-    εργονομική χειρολαβή αλλά και φαρδύτερη σέλα
        τρα επιπλέον καύσιμο, με την χωρητικότητά του να      με περισσότερο αφρώδες.

        ανέρχεται στα 18,7 λίτρα.
          Η μεγαλύτερη αλλαγή όσον αφορά στη σχεδίαση
        διακρίνεται στο μπροστινό μέρος, αφού οι προβο-
        λείς πλέον είναι κρυφοί θυμίζοντας τους αντίστοι-
        χους του R1, ενώ τα φώτα ημέρας όπως και τα φλας
        είναι πλέον Led. Ακόμη μια προσθήκη που συναντά-
        με μόνο στην έκδοση GT είναι τα cornering lights
        που λειτουργούν από τις 7ο κλίσης και αποδεικνύο-
        νται ιδιαίτερα χρήσιμα στο απόλυτο σκοτάδι.
          Άνεση –Εργονομία

          Η πιο τουριστική αίσθηση του νέου μοντέλου συ-      Πιο δυνατός, πιο ροπάτος αλλά και πιο γλυκός σε
        νεχίζεται  και  στη  θέση  οδήγησης,  αφού  το  σώμα  λειτουργία, ο τρικύλινδρος CP3 καλύπτει πλέον τις
        του αναβάτη τοποθετείται πιο ¨μέσα¨ στη μοτοσυ-       προδιαγραφές Euro 5 και είναι πιο απολαυστικός
        κλέτα σε σχέση με το Tracer 900 με τη σέλα να βρί-    από ποτέ.
        σκεται κατά 15χιλ χαμηλότερα (ρυθμίζεται σε ύψος  νταζόσουν ότι ο τρικύλινδρος CP3 κινητήρας μπο-
        από τα 810 έως τα 825χιλ χωρίς εργαλεία). Εκτός  ρούσε να γίνει καλύτερος. Και όμως η Yamaha δα-
        όμως από τη σέλα, στο Tracer 9 μπορεί να αλλάξει η  πάνησε αρκετές ώρες στην εξέλιξή του, ώστε να
        θέση του τιμονιού κατά 9χιλ προς τα εμπρός και κα- δημιουργήσει  ένα  ακόμα  πιο  δυνατό,  ροπάτο  αλ-

        τά 4χιλ προς τα πάνω, όπως επίσης και των μαρσπιέ  λά και ευχάριστο σύνολο σε όλες τις συνθήκες, το
        τα οποία μπορούν να μετακινηθούν 14χιλ ψηλότε- οποίο αποδίδει πλέον 119 ίππους και 9,5χλγμ ρο-
        ρα και 4χιλ πιο πίσω με αποτέλεσμα να αισθάνε- πής  (4  ίππους  και  0,6  χλγμ  ροπής  επιπλέον)  κα-
        σαι αμέσως οικεία πάνω στη μοτοσυκλέτα ανεξάρ- λύπτοντας και τις προδιαγραφές Euro 5. Την αξία
        τητα τον σωματότυπό σου. Μεταβάλλοντας τη θέση  του απέδειξε και στο δυναμόμετρο όπου απέδωσε
        των μαρσπιέ προς τα πάνω περιορίζεις και την επα- 109,4 ίππους στον τροχό και 8,9 χλγμ ροπής με μία
        φή του αριστερού σου ποδιού με το κεντρικό σταντ,  πολύ γραμμική αλλά και γεμάτη καμπύλη σε όλο το
        κάτι που μπορεί να σε ενοχλήσει ανάλογα τον τρό- φάσμα των στροφών.
        πο που οδηγείς.                                        Για να επιτευχθεί αυτό, ο κυβισμός αυξήθηκε από
          Κινητήρας                                           τα 847 στα 889 κ.εκ. χάρη στη μεγαλύτερη διαδρο-

          Αν έχεις οδηγήσει το Tracer 900 δύσκολα θα φα- μή (από 59,1 στα 62,1 χιλ) ενώ στο εσωτερικό του κι-
                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   132   133   134   135   136   137   138   139   140   141   142