Page 142 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 142
Bajaj Dominar 400 Tour
ινδική εταιρία. Ένα από αυτά έχει να κάνει με τον κι- δοση γίνεται μέσω ενός κιβωτίου 6 σχέσεων, ενώ
νητήρα του Dominar 400, καθώς βασίζεται σε αυτόν ο συμπλέκτης ολίσθησης προσφέρει ομαλή μετα-
του 390 Duke, χωρίς ωστόσο να έχει σχεδιαστεί με φορά της δύναμης στον πίσω τροχό και αποτρέ-
γνώμονα την εκρηκτική απόδοση όπως το πορτοκα- πει το μπλοκάρισμα στα απότομα κατεβάσματα.
λί ξαδελφάκι του (αντί των δύο εκκεντροφόρων στα Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
ΚΤΜ, υπάρχει ένας εκκεντροφόρος). Από τα 373 Το ατσάλινο περιμετρικό πλαίσιο εντυπωσιάζει
κυβικά του, αποδίδει 41 ίππους στις 8.800σαλ δια- σε όψη, έχοντας δύο μεγάλες κεντρικές δοκούς
θέτοντας 3 μπουζί για βελτιστοποιημένη καύση και για την απαραίτητη ακαμψία, με το συνολικό βά-
χαμηλή κατανάλωση (κατά τη διάρκεια της δοκιμής ρος της μοτοσυκλέτας να ανέρχεται στα 193 κιλά.
ανήλθε στα 3,9 λτ/100 χλμ), κάτι που σε συνδυα- Στην τελευταία γενιά του, το Dominar εξοπλίζεται
σμό με το ρεζερβουάρ των 13 λίτρων κάνει την με ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλιοστών και μονό
αυτονομία να ξεπερνά τα 300 χιλιόμετρα. Η μετά- αμορτισέρ με ξεχωριστό δοχείο αερίου, το οποίο
Eπιστροφή στα περιεχόμενα