Page 142 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 142

Bajaj Dominar 400 Tour

































































        ινδική εταιρία. Ένα από αυτά έχει να κάνει με τον κι- δοση γίνεται μέσω ενός κιβωτίου 6 σχέσεων, ενώ

        νητήρα του Dominar 400, καθώς βασίζεται σε αυτόν  ο συμπλέκτης ολίσθησης προσφέρει ομαλή μετα-
        του 390 Duke, χωρίς ωστόσο να έχει σχεδιαστεί με  φορά της δύναμης στον πίσω τροχό και αποτρέ-
        γνώμονα την εκρηκτική απόδοση όπως το πορτοκα- πει το μπλοκάρισμα στα απότομα κατεβάσματα.
        λί ξαδελφάκι του (αντί των δύο εκκεντροφόρων στα       Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
        ΚΤΜ, υπάρχει ένας εκκεντροφόρος). Από τα 373           Το ατσάλινο περιμετρικό πλαίσιο εντυπωσιάζει
        κυβικά του, αποδίδει 41 ίππους στις 8.800σαλ δια- σε όψη, έχοντας δύο μεγάλες κεντρικές δοκούς
        θέτοντας 3 μπουζί για βελτιστοποιημένη καύση και  για την απαραίτητη ακαμψία, με το συνολικό βά-
        χαμηλή κατανάλωση (κατά τη διάρκεια της δοκιμής  ρος της μοτοσυκλέτας να ανέρχεται στα 193 κιλά.
        ανήλθε στα 3,9 λτ/100 χλμ), κάτι που σε συνδυα- Στην τελευταία γενιά του, το Dominar εξοπλίζεται
        σμό με το ρεζερβουάρ των 13 λίτρων κάνει την  με ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλιοστών και  μονό

        αυτονομία να ξεπερνά τα 300 χιλιόμετρα. Η μετά- αμορτισέρ με ξεχωριστό δοχείο αερίου, το οποίο
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   137   138   139   140   141   142   143   144   145   146   147