Page 146 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 146

BAJAJ Pulsar NS 125

























































        και χαμηλή κατανάλωση, η οποία κατά τη διάρ- σε πιο σπορ κατασκευές. Το πιρούνι παραμένει
        κεια της δοκιμής μας ήταν στα 2,7 λίτρα ανά 100  τηλεσκοπικό με αντιτριβική επίστρωση, αλλά τα
        χιλιόμετρα. Ο κινητήρας συνεργάζεται με κιβώτιο  δυο αμορτισέρ πίσω έχουν δώσει τη θέση τους
        ταχυτήτων 5 σχέσεων με πολύ σωστή κλιμάκωση  σε μονό της Nitrox με ρυθμιζόμενη προφόρτιση
        και θετικό κούμπωμα (υπάρχει μια μικρή δυσκο- του ελατηρίου. Ακόμα μια πολύ σημαντική βελτί-
        λία να βάλεις νεκρά από πρώτη),  ενώ ο μαλακός  ωση μας έρχεται από τον τομέα των φρένων κα-

        συμπλέκτης δεν κουράζει στο συνεχές σταμάτα –  θώς το σύστημα συνδυασμένης πέδησης αντικα-
        ξεκίνα μέσα στην κίνηση. Πολύ όμορφη λεπτομέ- ταστάθηκε από ABS και πλέον έχουμε δίσκο και
        ρεια είναι η απουσία παραδοσιακού τελικού, με  στον πίσω τροχό. Οι αλουμινένιες ζάντες των 17
        την απόληξη της εξάτμισης να είναι κάτω και πί- ιντσών είναι νέας σχεδίασης και φορούν ελαστι-
        σω από τον κινητήρα, αφήνοντας «καθαρή» την  κά της MRF διαστάσεων 80/100-17 και 100/90-
        πλαϊνή όψη.                                           17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
          Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα                         Στο δρόμο
          Οι  αλλαγές  συνεχίζονται  και  σε  πιο  θεμελιώ-    Αυτό που ζητάς από μια μοτοσυκλέτα 125 κυβι-
        δη στοιχεία όπως το πλαίσιο, το οποίο είναι πλέ- κών είναι αρχικά η φιλικότητα και η ευελιξία που
        ον ατσάλινο δυο δοκών, μια λύση που συναντάμε  κάνουν εύκολη κάθε αστική διαδρομή. Το Pulsar

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   141   142   143   144   145   146   147   148   149   150   151