Page 146 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 146
BAJAJ Pulsar NS 125
και χαμηλή κατανάλωση, η οποία κατά τη διάρ- σε πιο σπορ κατασκευές. Το πιρούνι παραμένει
κεια της δοκιμής μας ήταν στα 2,7 λίτρα ανά 100 τηλεσκοπικό με αντιτριβική επίστρωση, αλλά τα
χιλιόμετρα. Ο κινητήρας συνεργάζεται με κιβώτιο δυο αμορτισέρ πίσω έχουν δώσει τη θέση τους
ταχυτήτων 5 σχέσεων με πολύ σωστή κλιμάκωση σε μονό της Nitrox με ρυθμιζόμενη προφόρτιση
και θετικό κούμπωμα (υπάρχει μια μικρή δυσκο- του ελατηρίου. Ακόμα μια πολύ σημαντική βελτί-
λία να βάλεις νεκρά από πρώτη), ενώ ο μαλακός ωση μας έρχεται από τον τομέα των φρένων κα-
συμπλέκτης δεν κουράζει στο συνεχές σταμάτα – θώς το σύστημα συνδυασμένης πέδησης αντικα-
ξεκίνα μέσα στην κίνηση. Πολύ όμορφη λεπτομέ- ταστάθηκε από ABS και πλέον έχουμε δίσκο και
ρεια είναι η απουσία παραδοσιακού τελικού, με στον πίσω τροχό. Οι αλουμινένιες ζάντες των 17
την απόληξη της εξάτμισης να είναι κάτω και πί- ιντσών είναι νέας σχεδίασης και φορούν ελαστι-
σω από τον κινητήρα, αφήνοντας «καθαρή» την κά της MRF διαστάσεων 80/100-17 και 100/90-
πλαϊνή όψη. 17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα Στο δρόμο
Οι αλλαγές συνεχίζονται και σε πιο θεμελιώ- Αυτό που ζητάς από μια μοτοσυκλέτα 125 κυβι-
δη στοιχεία όπως το πλαίσιο, το οποίο είναι πλέ- κών είναι αρχικά η φιλικότητα και η ευελιξία που
ον ατσάλινο δυο δοκών, μια λύση που συναντάμε κάνουν εύκολη κάθε αστική διαδρομή. Το Pulsar
Eπιστροφή στα περιεχόμενα