Page 151 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 151
BMW K 1600 GT
ρετικών προγραμμάτων Road και Dynamic και επιμέ-
ρους επιλογές, που αλλάζουν την σκληρότητα και την ΤΕΧΝΙΚΑ
προφόρτιση των αναρτήσεων ανάλογα με την προ- ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
τίμηση του αναβάτη. Εξίσου δυνατό είναι και το σύ- Τύπος 4Τ, 6Κ, Υ/Ψ, 24β
1649
στημα πέδησης όπως δείχνει και η μέτρηση 100-0 σε Κινητήρας Κυβισμός (κ.εκ.) 72 Χ 67,5
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
μόλις 42,1 μέτρα. Διπλοί δίσκοι 320 χιλιοστών με 4πί- Συμπίεση (:1) 12,2
160/6.750
στονες δαγκάνες μπροστά και μονός δίσκος 320 χιλι- Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 18,3/5.250
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
οστών με 2πίστονη δαγκάνα πίσω συνεργάζονται με Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
το ABS Pro που εγγυάται ασφαλές φρενάρισμα ακόμα Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 26,5
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)
7,3
και υπό κλίση. Οι σφυρήλατοι τροχοί Classic των 17 Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 240+
ιντσών εφοδιάζονται με ελαστικά διαμέτρου 120/70 Τύπος Αλουμινένιο τύπου γέφυρας
μπροστά και 190/55 πίσω. Αν. Ε / Ρυθ. Duolever, κεντρικό αμορτισέρ
115
Οδηγώντας Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) Paralever
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις
Καθισμένος στη σέλα του K 1600 GT, το επικρατέστε- Διαδρομή (χλστ.) 135
ρο σενάριο για πολυτελείς και ξεκούραστες διαδρο- Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/320, 4Ε, ABS
Φρένα Π (χλστ.)
Δ/320, 2Ε, ABS
μές επιβεβαιώνεται. Δεν είναι μόνο ο εξοπλισμός που
προσφέρει απλόχερα στον αναβάτη του όλου του κό- Ελαστικά Ελαστικό Ε 120/70-17’’
Ελαστικό Π
190/55-17’’
σμου τις ανέσεις, είναι και η άρτια οδική συμπεριφορά
που σε ωθεί να σχεδιάζεις ολοένα και μεγαλύτερες
διαδρομές στο ταξιδιωτικό πλάνο σου. Σε αντίθεση με Μήκος (χλστ.) 2324
ότι έχεις οδηγήσει μέχρι εκείνη τη στιγμή, όταν βρε- Διαστάσεις Πλάτος (χλστ.) 1000
1618
Μεταξόνιο (χλστ.)
θείς πάνω στο Κ 1600 GT βιώνεις μια πρωτόγνωρη ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 810/830
κατάσταση με μηδενικούς κραδασμούς και ραφινα- Βάρος (κιλά) 343
ρισμένη λειτουργία του κινητήρα που δεν περιγρά- τα πράγματα αλλάζουν και το Κ 1600 εξακοντίζε-
φονται. Ο εξακύλινδρος έχει ηλεκτρική λειτουργία ται από σημείο σε σημείο με το quickshifter να μει-
και η απόδοση του είναι σεμιναριακή από το ρελα- ώνει περαιτέρω τους χρόνους διευκολύνοντας τις
ντί έως τον κόφτη. Με ανοιχτό το γκάζι, το Γερμα- αλλαγές ταχυτήτων. Μέσα στην πόλη και ειδικά σε
νικό sport touring επιταχύνει δυνατά και χωρίς δι- συνθήκες έντονου μποτιλιαρίσματος το Κ 1600 GT
σταγμό συνοδεία του απολαυστικού ήχου και με το μοιάζει με bodybuilder σε low cost αεροπορική θέ-
κοντέρ να “χορεύει» πανεύκολα σε τριψήφια νού- ση. Οι μεγάλες διαστάσεις με το πλατύ μούτρο και
μερα. Τα 0-100 σε 3,3 και 60-120 σε 3,9 δευτερό- το σχετικά βαρύ κορμί του, δεν πολυσυμπαθούν τα
λεπτα είναι αδιάψευστοι μάρτυρες των ικανοτήτων στενά περάσματα και την κίνηση ανάμεσα στα αυ-
του. Η θηριώδης ροπή γίνεται αισθητή από το ρε- τοκίνητα, ενώ και τα 1600 κυβικά δεν συστήνονται
λαντί- το70% αποδίδεται στις 1.700σαλ.- ενώ ακό- για daily routine στο κέντρο της Αθήνας. Παρόλα αυ-
μα και με έκτη στο κιβώτιο και μέχρι τις 2.000σαλ. τά, το Κ 1600 καταφέρνει να κινηθεί αξιοπρεπέστατα
το Κ 1600 συνεχίζει να επιταχύνει αδιαμαρτύρητα στο κλείνον άστυ, αν ο οδηγός του δεχθεί ορισμένες
σε κάθε εντολή του αναβάτη. Μετά τις 4.000σαλ. παραχωρήσεις σε θέματα χώρου και ευελιξίας.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα