Page 129 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 129

Yamaha Tenere 700 World Raid



        να μπορεί να τοποθετηθεί σχάρα ή αποσκευές. Η ενι-
        σχυμένη ποδιά αλουμινίου τριών τμημάτων στο κά-
        τω μέρος και η προστατευτική σήτα ψυγείου συμπλη-
        ρώνουν την πιο χωμάτινη εικόνα του νέου μοντέλου,
        με τα υπόλοιπα στοιχεία να παραμένουν κοινά αφού

        χαρακτηρίζουν το Tenere. H μάσκα με τους τέσσερις
        Led προβολείς (Led είναι και τα φλας), οι προστατευτι-
        κές χούφτες, τα πίσω πλαστικά που θυμίζουν number
        plates και οι ακτινωτοί τροχοί 21 και 18 ιντσών τυλιγ-
        μένοι  με  ελαστικά  μεικτής  χρήσης  (Pirelli  Scorpion
        Rally STR), δεν αφήνουν κανένα περιθώριο αμφισβή-
        τησης για τις εκτός δρόμου δυνατότητές του.           Ο δικύλινδρος CP2 689 κυβικών αποδίδει 72,5

          Η ποιότητα των πλαστικών, της βαφής αλλά και των  ίππους και χαρακτηρίζεται από τα πλούσια
        επιμέρους  εξαρτημάτων  δείχνει  προσεγμένη,  ώστε    αποθέματα ροπής και την ομαλή απόκριση. Η μόνη
        κάθε κομμάτι να αντεπεξέλθει στην σκληρή χρήση για    αλλαγή για την έκδοση World Raid εντοπίζεται στο
                                                              φιλτροκούτι καθώς είναι ανασχεδιασμένο με νέες
        την οποία προορίζεται η έκδοση World Raid, η οποία  διόδους αέρα που εμποδίζουν την είσοδο σκόνης.
        αποπνέει και μια πιο premium αύρα τόσο στον μπλε
        χρωματισμό της δοκιμής όσο και στο μαύρο.
          Άνεση – Εργονομία
          Το νέο διπλό ντεπόζιτο δεν είναι μόνο η μεγαλύτε-
        ρη αλλαγή στην εμφάνιση αλλά και στην εργονομία,
        αφού είναι χαμηλότερο από αυτό της βασικής έκδο-
        σης με αποτέλεσμα να μειώνεται η διαφορά ύψους

        μεταξύ αυτού και της σέλας η οποία  πλέον είναι πιο
        ίσια, πιο άνετη και ψηλότερη κατά 15χιλ (890χιλ από
        το έδαφος). Έτσι το σώμα τοποθετείται πιο ¨πάνω¨ στη   Η εξάτμιση ταιριάζει οπτικά στο υπόλοιπο σύνολο
                                                              όμως στα μεγάλα άλματα είναι πιθανόν να έχει
        μοτοσυκλέτα σε μια θέση που θυμίζει περισσότερο  στενές επαφές με το ψαλίδι γρατζουνώντας το.
        enduro, προσφέροντάς σου τη δυνατότητα να μετακι-
        νήσεις ευκολότερα τον κορμό σου ανάλογα τις συν- και Raid που θυμίζει Roadbook με δύο χιλιομετρη-
        θήκες, αλλά και να σφίξεις τα γόνατά σου στη σέλα  τές που μετρούν αντίστροφα). Η νέα οθόνη φέρνει
        όταν οδηγείς όρθιος. Το τιμόνι μεταβλητής διατομής  και τα πλεονεκτήματα της εφαρμογής MyRide, κα-
        είναι αρκετά φαρδύ (θα μπορούσε να είναι και περισ- θώς ο αναβάτης μπορεί να συνδέσει με αυτή το κι-

        σότερο), ενώ τα μαρσπιέ είναι μεγαλύτερα από τη βα- νητό του τηλέφωνο ώστε να εμφανίζονται κλήσεις,
        σική έκδοση και διαθέτουν αφαιρούμενο λάστιχο, ένα  μηνύματα κ.ά ή να καταγράφει σημαντικές πληρο-
        απαραίτητο στοιχείο για οδήγηση με μπότες.            φορίες για το ταξίδι. Παρότι το μενού είναι απλό στη
          Μια ακόμη μεγάλη διαφορά σε σχέση με τη βασι- λειτουργία του, η περιήγηση απαιτεί μια εξοικείωση,
        κή έκδοση συναντάμε στον πίνακα οργάνων. Η Lcd  καθώς η Yamaha επιμένει στον διακόπτη ροδάκι ο
        οθόνη έδωσε τη θέση της σε μια έγχρωμη TFT 5΄΄ που  οποίος όπως και στο Tracer δεν σε εντυπωσιάζει με
        συνεχίζει να ακολουθεί το στυλ Rally με κάθετη το- την αίσθηση και την ακρίβειά του. Δεξιά από την οθό-
        ποθέτηση και είναι ευανάγνωστη σε όλες τις συνθή- νη βρίσκεται θύρα USB και αριστερά ένας διακόπτης
        κες, παρέχοντας όλες τις απαραίτητες πληροφορίες  για την άμεση ενεργοποίηση του ABS.

        με τρεις διαφορετικές απεικονίσεις (Street, Explorer   Κινητήρας
                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   124   125   126   127   128   129   130   131   132   133   134