Page 130 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 130

Yamaha Tenere 700 World Raid













































          Δεν υπήρχε κανένας λόγος για αλλαγές στον τομέα  νομία.  Στόχος ήταν το κέντρο βάρους να παρα-
        του κινητήρα. Όπως και η βασική έκδοση έτσι και το  μείνει στα ίδια επίπεδα παρά τα 7 επιπλέον λίτρα,
        World Raid εφοδιάζεται με το δικύλινδρο διαμάντι  και αυτός είναι ένας από τους λόγους που το ψη-
        689 κυβικών της Yamaha που ακούει στο όνομα  λότερο σημείο των δύο ρεζερβουάρ βρίσκεται χα-

        CP2. Με τον crossplane στρόφαλο 270ο αποδίδει  μηλότερα από ότι στο Tenere 700. Ο άλλος όπως
        72,5 ίππους, έχοντας ως πλεονεκτήματα  τη γραμ- προαναφέραμε είναι η θέση οδήγησης. Με τα δύο
        μική λειτουργία, την ροπάτη απόδοση αλλά και τη  ρεζερβουάρ  μειώνεται  επίσης  και  το  φαινόμενο
        χαμηλή κατανάλωση, αφού η μέση τιμή κατά τη δι- της  μετατόπισης  καυσίμου  που  χαλά  την  ευστά-
        άρκεια της δοκιμής δεν ξεπέρασε τα  6λτ/100χλμ.  θεια της μοτοσυκλέτας κατά την οδήγηση, αφού
        Ανασχεδιασμένο είναι μόνο το φιλτροκούτι, με νέ- μια τρόμπα και ένα σωληνάκι στο κάτω μέρος φρο-
        ες διόδους αέρα που εμποδίζουν την είσοδο σκό- ντίζουν  για την  επικοινωνία  μεταξύ  των  δύο  ρε-
        νης.                                                  ζερβουάρ, τα οποία έχουν πάντα την ίδια ποσότη-

          Πλαίσιο – Αναρτήσεις- Φρένα                         τα καυσίμου. Αντίστοιχα ένα σωληνάκι στο επάνω
          Το  ατσάλινο  πλαίσιο  τύπου  διαμάντι  το  οποίο  μέρος φροντίζει να εξισορροπεί και την πίεση του
        χρησιμοποιεί  τον  κινητήρα  ως  φέρον  τμήμα  του  αέρα ανάμεσά τους.
        παρέμεινε ίδιο όπως και στη βασική έκδοση, όμως        Με πλήρη υγρά, το συνολικό βάρος της μοτοσυ-
        το διπλό ρεζερβουάρ έδωσε νέα χαρακτηριστικά  κλέτας αγγίζει τα 220 κιλά (16 περισσότερα από
        στο σύνολο. Μια λύση που έχουμε ξανασυναντή- τη βασική έκδοση) που πλέον είναι μοιρασμένα σε
        σει πριν πολλά χρόνια σε αγωνιστικές μοτοσυκλέ- αναλογία 50:50 εμπρός και πίσω (αντί για 48:52)
        τες -όπως το Yamaha SuperTenere που έτρεχε στο  αφού, αν αφαιρέσουμε το καύσιμο, παρατηρούμε
        Rally Dakar- η οποία στην περίπτωση του World  ότι η ύπαρξη των δύο ρεζερβουάρ είναι ουσιαστι-
        Raid δεν σχεδιάστηκε μόνο για μεγαλύτερη αυτο- κά ο μόνος λόγος που το World Raid είναι βαρύ-

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   125   126   127   128   129   130   131   132   133   134   135