Page 127 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 127
TRIUMPH TIGER SPORT 660
ολοκαίνουργιο ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο-υποπλαί- ΤΕΧΝΙΚΑ
σιο, το οποίο διατηρεί το βάρος στα 206 κιλά (πλή- ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
ρες). Το εν λόγω πλαίσιο συνεργάζεται με ένα ατσάλι-
νο ασύμμετρο ψαλίδι, ενώ τον τομέα των αναρτήσεων Τύπος 2Κ, 4T, Υ/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.)
660
αναλαμβάνει η Showa. Το ανεστραμμένο πιρούνι 41 Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 74x51,4
χιλ. δεν διαθέτει ρυθμίσεις, υπερέχει όμως από αντί- Συμπίεση (:1) 11,95
στοιχα συμβατικά, ενώ πίσω συναντάμε ένα μονό Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 80/10.250
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
6,5/6.250
αμορτισέρ Showa χωρίς μοχλικό, ρυθμιζόμενο ως Τροφοδοσία Ψεκασμός
προς την προφόρτιση του ελατηρίου. Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 17,2
Στο δρόμο Κατανάλωση (λτ./100χλμ) 5,5-6
Οδηγώντας το, συνειδητοποιήσαμε πόσο “εύκο- Τύπος Ατσάλινο, σωληνωτό
Αν. Ε / Ρυθμίσεις Ανεστραμμένο Showa SSF
λες” έχουν γίνει πλέον οι μοτοσυκλέτες, αφού πλέ- Διαδρομή (χλστ.) 150
ον με 660 κυβικά μπορείς να κάνεις σχεδόν τα πά- Αναρτήσεις - Φρένα Αν. Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ, ΠΕ
150
ντα. Έτσι και με το Triumph Tiger Sport 660 μπορείς Διαδρομή (χλστ.) 2Δ, 310χλστ., δαγκάνες 2Ε
Φρένα Ε (χλστ.)
να μετακινείσαι άνετα μέσα στη ζούγκλα της πόλης, Φρένα Π (χλστ.) Δ, 255 χλστ., δαγκάνα 1Ε
να ανεβάσεις ρυθμούς σε στριφτερά κομμάτια (μέσα Ελαστικό Ε 120/70-17’’
σε λογικά πλαίσια πάντα), αλλά ακόμα και να ταξιδέ- Ελαστικά Ελαστικό Π 180/55-17’’
ψεις δικάβαλο και φορτωμένος για αρκετές ώρες στη
σέλα του. Σε όλα αυτά, πέρα από το πολύ καλό στή- Μήκος (χλστ.) 2.071
σιμο που έχει δημιουργήσει η βρετανική φίρμα, ση- Διαστάσεις Πλάτος (χλστ.) 834
μαντικό μερίδιο ευθύνης κατέχει κι ο τρικύλινδρος Μεταξόνιο (χλστ.) 1.418
΄Ύψος σέλας (χλστ.)
835
κινητήρας των 660 κυβικών. Παρότι όπως και στο Βάρος (κιλά πλήρες) 206
Trident, η λειτουργία του ψεκασμού χαρακτηρίζεται
από μια μικρή υστέρηση στο κλείσιμο του γκαζιού, νεργοποιηθεί. Πέραν των ηλεκτρονικών βοηθημά-
ο ένας επιπλέον κύλινδρος σε σχέση με τον αντα- των, οι αναρτήσεις της Showa στοχεύουν περισσό-
γωνισμό είναι αρκετός για να σε κάνει να πιστεύεις τερο στην άνετη μετακίνηση κάτι το οποίο φαίνεται
πως οδηγείς μία μοτοσυκλέτα μεγαλύτερης και πιο και στον δρόμο.
ακριβής κατηγορίας. Στο ταξίδι στην εθνική, η ζε- Επίσης, θα αποδειχτεί ιδανικό και για την κίνησή
λατίνα προσφέρει μία ικανοποιητική κάλυψη, ενώ του σε αστικό περιβάλλον, παίζοντας αρκετά καλά
πρέπει να είσαι κοντά στο 1,90μ. ή παραπάνω για το ρόλο του commuter. Η κατανάλωσή του στην πό-
να νιώσεις μερικές ριπές του αέρα στο κράνος σου. λη βρίσκεται σε λογικά πλαίσια (μην ξεχνάτε πως
Από την άλλη, ο κινητήρας που ροπιάζει σχεδόν σε μιλάμε για 660 κυβικά και 3 κυλίνδρους), ενώ το
όλο το φάσμα των στροφών αποδεικνύεται τρομερό τιμόνι του θα περάσει χωρίς πρόβλημα ανάμεσα
ατού, αφού και με 6η σχέση στο κιβώτιο ξεχνάς να από τους καθρέφτες των αυτοκινήτων ακόμα και με
κατεβάσεις για να προσπεράσεις στην εθνική! Θα τις χούφτες. Παρόλα αυτά, ίσως θα θέλαμε το τιμό-
ταξιδέψεις άνετα και απροβλημάτιστα με 140-150 νι να κόβει λίγο παραπάνω, αν και ήταν ελάχιστες οι
χλμ. στο κοντέρ, ενώ φαίνεται πως τα 135 χλμ./ώρα φορές που το χρειαστήκαμε. Το χαμηλό κέντρο βά-
είναι η αγαπημένη ταχύτητα του μικρότερου Tiger. ρους, οι μαζεμένες διαστάσεις, ο ροπάτος κινητήρας,
Όταν όμως βγεις από την εθνική και μπεις σε πιο οι αναρτήσεις της Showa είναι μερικά από τα στοιχεία
ορεινούς δρόμους, θα βγάλει έξω το σπορ και βρε- της χρυσής τομής του Tiger 660. Βάζοντας όλα τα πα-
τανικό DNA του, υπό την αυστηρή εποπτεία πάντα ραπάνω χαρακτηριστικά και στοιχεία σε μία πρόταση,
του tractioncontrol το οποίο όμως μπορεί να απε- αυτή θα ήταν “τα κάνει όλα και συμφέρει”.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα