Page 122 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 122
Triumph Tiger 1200 Rally Explorer
στημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών είναι μερι- μεγάλος τρικύλιδρος χάρη στον χρονισμό ανάφλεξης
κά από τα στοιχεία που κάνουν πιο εύκολη τη ζωή του 1-3-2 T-Plane της Triumph προσφέρει τα πλεονεκτή-
αναβάτη, όμως αυτό που ξεχωρίζει είναι η προσθήκη ματα ενός δικύλινδρου κινητήρα στις χαμηλές στρο-
ραντάρ στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας. Η Triumph φές, διατηρώντας όμως όλα τα χαρακτηριστικά του
συνεργάστηκε με την Continental ώστε να εμφανί- τρικύλινδρου όσο η στροφές ανεβαίνουν και φυσικά
ζεται μια φωτεινή ένδειξη κάτω από τους καθρέπτες τον χαρακτηριστικό ήχο που τονίζεται με το νέο μικρο-
όταν αλλάζεις λωρίδα και κάποιο όχημα βρίσκεται σε σκοπικό τελικό της εξάτμισης. Νέο φυσικά είναι και το
τυφλό σημείο, δίνοντας έτσι σημαντικούς πόντους και κιβώτιο το οποίο συνεργάζεται με quickshifter δύο κα-
στον τομέα της ασφάλειας. τευθύνσεων καθώς και ο άξονας που χρησιμοποιείται
Κινητήρας για τη μετάδοση, όπως μας έχει συνηθίσει η βρετανι-
Εντελώς νέος είναι και ο κινητήρας, μικρότερος σε κή φίρμα.
διαστάσεις, ελαφρύτερος αλλά και πιο δυνατός, αφού Φυσικά η διαχείριση γίνεται με ηλεκτρονικό γκάζι
παρότι ο κυβισμός μειώθηκε ελαφρώς στα 1.162 κυ- μέσω 6 διαφορετικών χαρτογραφήσεων (Road, Rain,
βικά δεν συνέβη το ίδιο με την απόδοσή του. Μπο- Sport, Off-road, Off-Road Pro και Custom) για να επι-
ρεί τα υπερβολικά νούμερα να μην είναι ο πρωταρχι- λέξεις αυτή που ταιριάζει στην οδήγηση και στις συν-
κός στόχος σε μια μοτοσυκλέτα αυτής της κατηγορίας, θήκες που επικρατούν κάθε στιγμή, αφού δεν διαφέ-
όμως κανείς δεν λέει όχι σε μια γενναία αύξηση τόσο ρουν μόνο σε απόδοση αλλά και στη λειτουργία των
στην ιπποδύναμη (+ 9 ίππους) όσο και στη ροπή (+0,8 ημιερενεργητικών αναρτήσεων και των ηλεκτρονικών
χλγμ). Το αποτέλεσμα είναι 150 ίπποι στις 9.000 σ.α.λ βοηθημάτων. Το traction control δεν θα μπορούσε να
με 13,2χλγμ ροπής στις 7.000 σ.α.λ, κάτι που επιτρέ- λείπει και συνεργάζεται με IMU 6 αξόνων ώστε να λει-
πει στο νέο Tiger 1200 να συνεχίζει ως η δυνατότε- τουργεί σωστά ανάλογα με τη γωνία κλίσης έχοντας
ρη μοτοσυκλέτα με άξονα. Όπως και στο Τiger 900 ο και δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησης.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα