Page 119 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 119
Suzuki V-Strom 650 XT
χιλιοστών με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω. Απαι- ΤΕΧΝΙΚΑ
τούν αρκετή πίεση στη μανέτα και τους λείπει το ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
δυνατό αρχικό δάγκωμα. Η λειτουργία τους, όμως,
είναι προοδευτική και σταματούν με ασφάλεια τη Τύπος 4T, V2, Y/Ψ, 4β
Κυβισμός (κ.εκ.)
645
μοτοσυκλέτα. Το ABS ανήκει στον στάνταρ εξοπλι- Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 81Χ62.6
11,2
σμό και η λειτουργία του είναι υποδειγματική ακό- Συμπίεση (:1) 69,7/8.800
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
μα και στο χώμα, με την ανάδραση στη μανέτα και Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 6,3/6.500
το πεντάλ να είναι αμελητέα. Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός Ψεκασμός
20
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
Οδηγώντας Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 4,7
Το νέο V-Strom 650 XT σε κερδίζει αμέσως με το Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 200
που ανέβεις στη σέλα του. Η λεπτή σιλουέτα του Τύπος Δύο δοκών, αλουμίνιο
Αν. Ε / Ρυθμίσεις Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι / -
και η ανάλαφρη αίσθηση που δίνει στον αναβάτη, Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α.
Μονό
εμπνέουν εμπιστοσύνη και τον διευκολύνουν στις Αναρτήσεις - Φρένα Αν. Π / Ρυθμίσεις αμορτισέρ / ΠΕ & ΑΕ
μανούβρες και στην κίνηση με χαμηλές ταχύτητες. Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α.
Μόλις κουμπώσει η πρώτη ταχύτητα στο θετικό κι Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/310 ΑΒS
Φρένα Π (χλστ.)
Δ/260 ΑΒS
αθόρυβο κιβώτιο ταχυτήτων, είσαι έτοιμος να ξε- Ελαστικό Ε 110/80-19’’
κινήσεις με τη βοήθεια του Low RPM Assist που Ελαστικά Ελαστικό Π 150/70-17’’
κάνει τις εκκινήσεις βελούδινες. Μέσα στην πόλη
δεν θα σε προβληματίσουν τα μποτιλιαρισμένα αυ- Μήκος (χλστ.) 2275
τοκίνητα, καθώς οι χούφτες περνάνε με ευκολία Διαστάσεις Πλάτος (χλστ.) 910
πάνω από τους καθρέπτες τους και η κίνηση ανά- Μεταξόνιο (χλστ.) 1560
΄Ύψος σέλας (χλστ.)
830
μεσά τους γίνεται αβίαστα χάρη στο μεγάλο κόψι- Βάρος (κιλά) 216
μο του τιμονιού. Το φυσικό της περιβάλλον, όμως,
είναι η εθνική και το συνεχόμενο στροφιλίκι των
επαρχιακών δρόμων. Σε ταχύτητες cruising, κα-
ταπίνει εύκολα τα χιλιόμετρα των εθνικών οδών.
Η ζελατίνα προστατεύει αποτελεσματικά από τον
αέρα και σε συνδυασμό με την αναπαυτική σέλα
κρατούν τον αναβάτη ξεκούραστο για ώρες. Σε
επαρχιακό δρόμο, αλλάζει κατεύθυνση πανεύκο-
λα χάρη στο μικρό βάρος και την γεωμετρία του.
Η ελαστικότητα του κινητήρα σε κάνει να ξεχνάς
τις αλλαγές ταχυτήτων και είναι πρόθυμος να ανε- Ελαστικός και ροπάτος κινητήρας.
βάσει στροφές αδιαφορώντας για την σχέση που
έχεις επιλέξει στο κιβώτιο. Οι βατοί χωματόδρομοι
δεν το τρομάζουν, πλαίσιο και ανάρτηση είναι σύμ-
μαχοι του αναβάτη στην κίνηση εκτός δρόμου, φιλ-
τράροντας αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του δρό-
μου. Η μέση κατανάλωση κυμαίνεται στα 4,7 λίτρα
ανά 100 χιλιόμετρα. Αυτό σε συνδυασμό με το ρε-
ζερβουάρ των 20 λίτρων εγγυάται πιο αραιές στά-
σεις για ανεφοδιασμό. Η σέλα έχει πλούσιο αφρώδες και είναι άνετη.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα