Page 119 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 119

Suzuki V-Strom 650 XT


        χιλιοστών  με  μονοπίστονη  δαγκάνα  πίσω.  Απαι-        ΤΕΧΝΙΚΑ
        τούν αρκετή πίεση στη μανέτα και τους λείπει το          ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        δυνατό αρχικό δάγκωμα. Η λειτουργία τους, όμως,
        είναι προοδευτική και σταματούν με ασφάλεια τη           Τύπος                         4T, V2, Y/Ψ, 4β
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
                                                                                                         645
        μοτοσυκλέτα. Το ABS ανήκει στον στάνταρ εξοπλι-         Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   81Χ62.6
                                                                                                         11,2
        σμό και η λειτουργία του είναι υποδειγματική ακό-        Συμπίεση (:1)                    69,7/8.800
                                                                 Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
        μα και στο χώμα, με την ανάδραση στη μανέτα και          Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                 6,3/6.500
        το πεντάλ να είναι αμελητέα.                             Τροφοδοσία          Ηλεκτρονικός Ψεκασμός
                                                                                                          20
                                                                 Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
          Οδηγώντας                                              Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)                 4,7
          Το νέο V-Strom 650 XT σε κερδίζει αμέσως με το         Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)              200
        που ανέβεις στη σέλα του. Η λεπτή σιλουέτα του           Τύπος                  Δύο δοκών, αλουμίνιο
                                                                 Αν. Ε / Ρυθμίσεις  Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι / -
        και η ανάλαφρη αίσθηση που δίνει στον αναβάτη,           Διαδρομή (χλστ.)                        Δ.Α.
                                                                                                       Μονό
        εμπνέουν εμπιστοσύνη και τον διευκολύνουν στις          Αναρτήσεις - Φρένα   Αν. Π / Ρυθμίσεις    αμορτισέρ / ΠΕ & ΑΕ

        μανούβρες και στην κίνηση με χαμηλές ταχύτητες.          Διαδρομή (χλστ.)                        Δ.Α.
        Μόλις κουμπώσει η πρώτη ταχύτητα στο θετικό κι           Φρένα Ε (χλστ.)                 2Δ/310 ΑΒS
                                                                 Φρένα Π (χλστ.)
                                                                                                  Δ/260 ΑΒS
        αθόρυβο κιβώτιο ταχυτήτων, είσαι έτοιμος να ξε-          Ελαστικό Ε                       110/80-19’’
        κινήσεις με τη βοήθεια του Low RPM Assist που           Ελαστικά    Ελαστικό Π            150/70-17’’
        κάνει τις εκκινήσεις βελούδινες. Μέσα στην πόλη
        δεν θα σε προβληματίσουν τα μποτιλιαρισμένα αυ-          Μήκος (χλστ.)                          2275
        τοκίνητα, καθώς οι χούφτες περνάνε με ευκολία           Διαστάσεις  Πλάτος (χλστ.)               910
        πάνω από τους καθρέπτες τους και η κίνηση ανά-           Μεταξόνιο (χλστ.)                      1560
                                                                 ΄Ύψος σέλας (χλστ.)
                                                                                                         830
        μεσά τους γίνεται αβίαστα χάρη στο μεγάλο κόψι-          Βάρος (κιλά)                            216
        μο του τιμονιού. Το φυσικό της περιβάλλον, όμως,
        είναι η εθνική και το συνεχόμενο στροφιλίκι των

        επαρχιακών  δρόμων.  Σε  ταχύτητες  cruising,  κα-
        ταπίνει εύκολα τα χιλιόμετρα των εθνικών οδών.
        Η ζελατίνα προστατεύει αποτελεσματικά από τον
        αέρα και σε συνδυασμό με την αναπαυτική σέλα
        κρατούν  τον  αναβάτη  ξεκούραστο  για  ώρες.  Σε
        επαρχιακό δρόμο, αλλάζει κατεύθυνση πανεύκο-
        λα χάρη στο μικρό βάρος και την γεωμετρία του.

        Η ελαστικότητα του κινητήρα σε κάνει να ξεχνάς
        τις αλλαγές ταχυτήτων και είναι πρόθυμος να ανε-      Ελαστικός και ροπάτος κινητήρας.
        βάσει  στροφές  αδιαφορώντας  για  την  σχέση  που
        έχεις επιλέξει στο κιβώτιο. Οι βατοί χωματόδρομοι
        δεν το τρομάζουν, πλαίσιο και ανάρτηση είναι σύμ-
        μαχοι του αναβάτη στην κίνηση εκτός δρόμου, φιλ-
        τράροντας αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του δρό-
        μου. Η μέση κατανάλωση κυμαίνεται στα 4,7 λίτρα
        ανά 100 χιλιόμετρα. Αυτό σε συνδυασμό με το ρε-
        ζερβουάρ των 20 λίτρων εγγυάται πιο αραιές στά-

        σεις για ανεφοδιασμό.                                 Η σέλα έχει πλούσιο αφρώδες και είναι άνετη.
                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   114   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124