Page 114 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 114

Suzuki VSTROM 800 DE














































          Κινητήρας                                           ένας δικύλινδρος εν σειρά, η Suzuki έχει χρησιμο-
          Η  μεγαλύτερη  διαφοροποίηση  σε  σχέση  με  τα  ποιήσει δύο αντικραδασμικούς άξονες, με το πατε-

        υπόλοιπα  VSTROM αφορά φυσικά τον νέο κινητή- νταρισμένο αυτό σύστημα να τοποθετεί τα δύο αντί-
        ρα 776 κυβικών ο οποίος όπως προαναφέραμε δεν  βαρα σε γωνία 90 μοιρών σε σχέση με τον στρόφαλο
        είναι πλέον V αλλά δικύλινδρος εν σειρά. Μπορεί  και σε ίση απόσταση από αυτόν, κάτι που πρώτη φο-
        να ταιριάζει ακριβώς στις απαιτήσεις της Adventure  ρά βλέπουμε σε μοτοσυκλέτα παραγωγής.
        κατηγορίας όμως σχεδιάστηκε για να προσφέρει τις       Πλαίσιο – Αναρτήσεις- Φρένα
        υπηρεσίες του και στο GSX-8S, καθώς η συγκεκρι-        Η  Suzuki  δεν  σχεδίασε  μόνο  τον  κινητήρα  από
        μένη διάταξη προσφέρει τη δυνατότητα για την τα- λευκό χαρτί. Το ατσάλινο πλαίσιο είναι με τη σειρά
        κτική ¨πασπαρτού¨ που ακολουθούν πλέον όλα τα  του νέο (κοινό για VSTROM / GSX-8S) και αγκαλιά-

        εργοστάσια. Στο VSTROM 800 DE αποδίδει 1,3 ίπ- ζει τον δικύλινδρο κινητήρα με στόχο την ακαμψία,
        πους περισσότερους, αγγίζοντας έτσι τους 83,1 στις  την αντοχή στη σκληρή χρήση αλλά και τη σωστή
        8.500 σ.α.λ με 7,9 χλγμ ροπής στις 6.800 σ.α.λ, έχο- κατανομή των μαζών η οποία στο VSTROM έχει ιδι-
        ντας φυσικά σε πρώτο πλάνο τη γεμάτη απόδοση με  αίτερη σημασία, καθώς το βάρος της μοτοσυκλέτας
        λειτουργία που θυμίζει τον V2 κινητήρα λόγω του  (με πλήρη υγρά) ανέρχεται στα 230 κιλά. Φυσικά η
        χρονισμού ανάφλεξης 270 μοιρών. Οι αλουμινένιοι  γεωμετρία της μοτοσυκλέτας είναι διαφορετική από
        κύλινδροι  έχουν  υποστεί  ειδική  κατεργασία  επιμε- το γυμνό μοντέλο όπως και το αλουμινένιο ψαλί-
        τάλλωσης στο εσωτερικό τους για καλύτερη απαγω- δι, το αφαιρούμενο σωληνωτό υποπλαίσιο το οποίο
        γή της θερμότητας και βελτιωμένη στεγανοποίηση  έχει να διαχειριστεί περισσότερο βάρος αλλά και οι
        των  ελατηρίων  των  εμβόλων,  ενώ  για  την  αντιμε- αναρτήσεις που δεν προέρχονται από την KYB αλ-

        τώπιση των κραδασμών πρώτης τάξης που παράγει  λά από τη Showa (Hitachi Astemo).
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   109   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119